tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

Jeg er seriøst i tvivl om jeg elsker min baby :boo :boo

Kæft en lortenmor herude :boo

Du er absolut på ingen måde en lortemor! :kram

Men du er en presset mor der er hårdt prøvet, og som gennemgår nogen ting, som kun de færreste oplever :kram

Det lyder som om du har en fødselsdepression, og det er rigtig vigtigt at du får snakket med sp eller læge om hvordan du har det! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er seriøst i tvivl om jeg elsker min baby :boo :boo

Kæft en lortenmor herude :boo

Selvfølgelig gør du det men du må gerne hade omstændighederne.

:kram :kram2 :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er seriøst i tvivl om jeg elsker min baby :boo :boo

Kæft en lortenmor herude :boo

Du er en fantastisk mor, og Ester er heldig at hun har dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke sove. Nok mest pga at jeg måtte slå rejse sengen op i soveværelset og lade klaudia sove herinde med mig fordi hun har feber. Derfor ligger jeg med hovedet i fodenden... Nå men jeg har da fået lavet lidt overblik over madbudget og kunne konstatere at over de sidste 10 uger bruger vi igennemsnit 34 kr for meget pr uge. (Vi har sat 1000 kr af pr uge for 2 voksne og 1 barn) og så har jeg tjekket årsopgørelsen som endnu ikke var klar...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad sker der for begge drenge vælger at sove længe mandag morgen hvor vi har 2 aftaler en kl 8 og en kl 8.20...altså ikke i orden ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er træt..

Ønsker mig en "pause".. Ønsker mig at kunne få lov at sove bare 2-3-4 timer uden t vågne ved baby skrig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er seriøst i tvivl om jeg elsker min baby :boo :boo

Kæft en lortenmor herude :boo

Jeg er seriøst i tvivl om jeg elsker min baby :boo :boo

Kæft en lortenmor herude :boo

Søde dig.. Du er IKKE en lortemor.. Heller ikke selv om du tænker det.. Du er så presset, så det overskygger alt..

Det er en sej kamp :kiss og du klarer det godt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver sindssyg af at være alene med syg (krævende) dreng og tigerbaby :( :angry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"Caroline er ikke min rigtige lillesøster. Hun er min bonussøster"

Er ekstra hormonel hertil morgen, og det der hjalp IKKE på det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver endnu værre med denne mandag morgen. C skreg, græd og slog en pædagog da jeg gik. Jeg er fuldstændig opløst og tænker bare... Hvor er det jeg fejler henne siden det går sådan: hvad kan jeg gøre bedre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At studieadministrationen på UCC bliver ved med at spænde ben for at jeg kan blive færdig :prik :shooter :boo jeg giver sgu snart op!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hovedpine, ondt i maven og kvalme. Så ramte Aksels sygdom også mig. Pis også :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit arbejde har åbenbart ikke formået at melde mig syg fra da jeg blev sygemeldt med bækkenløsningen, så nu skal jeg rode med en hel masse administrativt :rolleyes Rimelig irriterende :angry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan kan man beregne skatten forkert, når man har en indkomst på 74.000 kr. på et år - det er virkelig over min forstand. Jeg havde da heller ikke brug for de penge jeg skal betale tilbage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bah... Har bare lyst til at råbe SKRID til mine egentlig søde og uskyldige børn. Jeg trænger til en fridag. En RIGTIG fridag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At studieadministrationen på UCC bliver ved med at spænde ben for at jeg kan blive færdig :prik :shooter :boo jeg giver sgu snart op!

Vel gør du ej :kiss Men æv at det skal være så bøvlet :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vel gør du ej :kiss Men æv at det skal være så bøvlet :klap

:kiss en ordentligt tudetur hjalp en forsvindende lille smule. Håber min BA-vejledning om lidt også gør :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At studieadministrationen på UCC bliver ved med at spænde ben for at jeg kan blive færdig :prik :shooter :boo jeg giver sgu snart op!

Hvad er problemet? :chin: :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bah... Har bare lyst til at råbe SKRID til mine egentlig søde og uskyldige børn. Jeg trænger til en fridag. En RIGTIG fridag.

Hørt! :ditto :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hørt! :ditto :kram2

Tak og lige over med kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay så! Jeg skulle opereres i morges under fuld narkose. Det blev ændret i sidste øjeblik til en biopsi med lokalbedøvelse. Det i sig selv er jo egentlig godt, men fedt at have gået i 14 dage og været lidt småbekymret over det hele.

Jeg er jo så kommet tidligt hjem, M spørger om ikke vi skal spise frokost på en cafe. Jow! Så vi pakker begge unger ned, går på legepladsen og videre på cafe, hvor vi bestiller mad og spørger om i kan få varmet en flaske mælk til vores baby. Det kan vi godt. 2 minutter efter kommer cafe pigen så med et glas varm mælk! Nejnej søde ven, vi har selv en flaske modetmælkserstatning med. Morten finder flasken frem (da Arthur begynder at se sulten ud), og går med hende med til disken. Haps, så snupper hun lige flasken, vender ryggen til og hælder åbenbart MME i et glas som hun varmer i mælkeskummeren. Så meget for at sørge for at babys mad er nogenlunde sterilt.

Så nu er jeg gået hjem med skrigende Arthur for at sterilisere og lave ny MME, imens M og T spiser på cafe, og de forhåbentlig kan få min sandwich med hjem. Øv! Jeg er bare skidesur på det hele. Lige før jeg hellere ville ha ligget i den hospitalsseng og fået en lur!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og nu skider han...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay så! Jeg skulle opereres i morges under fuld narkose. Det blev ændret i sidste øjeblik til en biopsi med lokalbedøvelse. Det i sig selv er jo egentlig godt, men fedt at have gået i 14 dage og været lidt småbekymret over det hele.

Jeg er jo så kommet tidligt hjem, M spørger om ikke vi skal spise frokost på en cafe. Jow! Så vi pakker begge unger ned, går på legepladsen og videre på cafe, hvor vi bestiller mad og spørger om i kan få varmet en flaske mælk til vores baby. Det kan vi godt. 2 minutter efter kommer cafe pigen så med et glas varm mælk! Nejnej søde ven, vi har selv en flaske modetmælkserstatning med. Morten finder flasken frem (da Arthur begynder at se sulten ud), og går med hende med til disken. Haps, så snupper hun lige flasken, vender ryggen til og hælder åbenbart MME i et glas som hun varmer i mælkeskummeren. Så meget for at sørge for at babys mad er nogenlunde sterilt.

Så nu er jeg gået hjem med skrigende Arthur for at sterilisere og lave ny MME, imens M og T spiser på cafe, og de forhåbentlig kan få min sandwich med hjem. Øv! Jeg er bare skidesur på det hele. Lige før jeg hellere ville ha ligget i den hospitalsseng og fået en lur!

Ej en blank café medarbejder....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender I det når manden siger " jeg kører hjem lige om lidt" og det tager 15 minutter at køre hjem... ja altså... det er nu en time siden....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

... Og nu har min mor LIGE sendt et billede med teksten "tak for lækker brunch" fordi hun og min far er ude og bruge en smartbox, vi har givet dem. Fuck af, ironi!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.