tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

Aner ikke hvor jeg står i forhold til skat, øv. Vi må desværre pænt vente pga firma

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Skylder penge i skat :( :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh my! Børnehavesprog <_< Her er det heldigvis oftest det forholdsvist uskyldige "Jeg slår en prut på dig!", men når det så pludselig bliver til "Jeg tisser på dig" og så "Jeg tisser på Elisabeth" og så (midt i Rema og højt) "Jeg tisser Elisabeth lige i hovedet!" såååååå synes moren, det begynder at blive pinligt :rolleyes

Hahahahahaha.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lavet en maude, totalt dårlig stemning under aftensmaden, syns lige min familie nok mest min mand er fandens utaknemmelig. Så ka de ha det, nå!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lavet en maude, totalt dårlig stemning under aftensmaden, syns lige min familie nok mest min mand er fandens utaknemmelig. Så ka de ha det, nå!

Stort :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Kat

Ih så kommer hr mand ind til mig og gir et kram og så tror jeg jo han skal til at være sød. Men nej bare flere bebrejdelser... Ej men jeg gider ik mere lige nu! :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

P

Tak Kat

Ih så kommer hr mand ind til mig og gir et kram og så tror jeg jo han skal til at være sød. Men nej bare flere bebrejdelser... Ej men jeg gider ik mere lige nu! :boo

Fortæl ham hvor døren er han kom ind ad stå :SM hvis han ikke har noget konstruktivt at sige, så smut pommes frites!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Kat

Ih så kommer hr mand ind til mig og gir et kram og så tror jeg jo han skal til at være sød. Men nej bare flere bebrejdelser... Ej men jeg gider ik mere lige nu! :boo

Øh.... Fortsæt du bare med din maude hvis Hr. Mand ikke vil lytte! Øv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger. Heldigvis hjælper det at beklage sig (her og der) manden putter bette i bad, Mathilde rydder op (halleluja) og jeg får en pause.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger. Heldigvis hjælper det at beklage sig (her og der) manden putter bette i bad, Mathilde rydder op (halleluja) og jeg får en pause.

:super :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"skal jeg forvente at du nu spiser slik alle dage de næste 9 mdr??" "du bliver tyk af at spise slik" Amen altså GÅ NU VÆK! Bare fordi jeg spiser lidt slik i weekenden er sgu ikke ens betydning med at min krop siger POM og jeg er på størrelse med din mor!!! IIIIIIIIIIIH!!!!! :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig ikke sovet endnu pga hostende storebror, snorkene far og lillesøster der bliver vækket. Just shot me....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min bk ikke virker på tlf. Og jeg er i dårligt humør

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min bk ikke virker på tlf. Og jeg er i dårligt humør

 

Det virker heller ikke hos mig.

 

:kram Håber humøret bliver bedre i løbet af dagen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min læges e-mailkonsultationssystem er så åndsvagt. Først bliver jeg logget af, så kan jeg ikke logge på, og nu vil den ikke sende beskeden. :shooter 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min bk ikke virker på tlf. Og jeg er i dårligt humør

:ditto samt mand der er sur over at jeg smed ham ind på ekstra sengen hos CE kl 5 så jeg endelig kunne få lidt søvn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

normalt vil jeg aldrig brokke mig over at skulle være alene med børnene, men lige idag vil jeg. 

De er begge to syge, Rasmus kørte på arbejde for en halv time siden og har først fri klokken 22 i aften, plus natten har bare været lort, da begge børn har sovet af helvedes til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad sker der lige for BK???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu kan jeg se BK normalt igen :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad sker der lige for BK???

Tror Martin driller ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min svigermor!!!

Hun ringer fredag og tilbyder at komme i dag og hjælpe med at gøre lidt rent osv. Jeg siger som det er, jeg får intet søvn og har ikke overskud til alt muligt, samt jeg er nødt til at sove når A sover.

Hun tropper op kl 10.30, jeg er ved at skifte A og hun kommer ovenpå og starter allerede der med sine dumme kommentarer. Han græder og hun står og siger "nååårh er din mor så ond ved dig" og da jeg på et tidspunkt siger at han har grædt hele morgenen, og ikke selv ved hvad han vil kigger hun iskoldt på mig og siger "jo det ved han godt, det er bare dig der ikke kan finde ud af det". Tak, din lede heks.

Jeg ligger ham i kravlegården i to sekunder for at ligge noget i fryseren, ds jeg vender mig om har hun taget ham op og står igen og fortæller ham hvor ond jeg er. Luk dog røven for helvede og lad være med st tage mit barn op uden at spørge.

Da hun har været her i 1,5 time spørger jeg hvornår teletaxa henter hende igen. Øh, dem vil hun da lige ringe til - man skal ringe mindst to timer i forvejen. Fedt.

Hun fortsætter resten af tiden med at overvåge mig og konstant komme med "gode råd" (nej, jeg vil ikke tage imod råd fra en kvinde, der løser problemer ved at tvinge et barn til at sidde i bryggerset mens resten af familien spiser!).

Han falder i søvn i armene på mig og hun sidder og nedstirrer mig og spørger om hun skal tage ham så jeg kan sove. Nej!!!

Her kl 13 får jeg så lagt han i barnevognen og jeg siger jeg lige vil gå en tur, hun følger gud hjælpe mig med. Hun er dårligt gående, og frygtelig som jeg er stikker jeg af fra hende, med en undskyldning om at han vågner hvis man ikke kører hurtigt.

Da hun skal afsted får hun smækket så hårdt med døren at A vågner - heldigvis får jeg lullet ham i søvn igen, ellers tror jeg faktisk jeg var gået totalt amok!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min svigermor!!!

Hun ringer fredag og tilbyder at komme i dag og hjælpe med at gøre lidt rent osv. Jeg siger som det er, jeg får intet søvn og har ikke overskud til alt muligt, samt jeg er nødt til at sove når A sover.

Hun tropper op kl 10.30, jeg er ved at skifte A og hun kommer ovenpå og starter allerede der med sine dumme kommentarer. Han græder og hun står og siger "nååårh er din mor så ond ved dig" og da jeg på et tidspunkt siger at han har grædt hele morgenen, og ikke selv ved hvad han vil kigger hun iskoldt på mig og siger "jo det ved han godt, det er bare dig der ikke kan finde ud af det". Tak, din lede heks.

Jeg ligger ham i kravlegården i to sekunder for at ligge noget i fryseren, ds jeg vender mig om har hun taget ham op og står igen og fortæller ham hvor ond jeg er. Luk dog røven for helvede og lad være med st tage mit barn op uden at spørge.

Da hun har været her i 1,5 time spørger jeg hvornår teletaxa henter hende igen. Øh, dem vil hun da lige ringe til - man skal ringe mindst to timer i forvejen. Fedt.

Hun fortsætter resten af tiden med at overvåge mig og konstant komme med "gode råd" (nej, jeg vil ikke tage imod råd fra en kvinde, der løser problemer ved at tvinge et barn til at sidde i bryggerset mens resten af familien spiser!).

Han falder i søvn i armene på mig og hun sidder og nedstirrer mig og spørger om hun skal tage ham så jeg kan sove. Nej!!!

Her kl 13 får jeg så lagt han i barnevognen og jeg siger jeg lige vil gå en tur, hun følger gud hjælpe mig med. Hun er dårligt gående, og frygtelig som jeg er stikker jeg af fra hende, med en undskyldning om at han vågner hvis man ikke kører hurtigt.

Da hun skal afsted får hun smækket så hårdt med døren at A vågner - heldigvis får jeg lullet ham i søvn igen, ellers tror jeg faktisk jeg var gået totalt amok!

Ej en dum kælling! Er målløs

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej en dum kælling! Er målløs

Det er jeg virkelig også! Godt nok er hun speciel, meeeen! Hun har godt nok overgået sig selv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min svigermor!!!

Hun ringer fredag og tilbyder at komme i dag og hjælpe med at gøre lidt rent osv. Jeg siger som det er, jeg får intet søvn og har ikke overskud til alt muligt, samt jeg er nødt til at sove når A sover.

Hun tropper op kl 10.30, jeg er ved at skifte A og hun kommer ovenpå og starter allerede der med sine dumme kommentarer. Han græder og hun står og siger "nååårh er din mor så ond ved dig" og da jeg på et tidspunkt siger at han har grædt hele morgenen, og ikke selv ved hvad han vil kigger hun iskoldt på mig og siger "jo det ved han godt, det er bare dig der ikke kan finde ud af det". Tak, din lede heks.

Jeg ligger ham i kravlegården i to sekunder for at ligge noget i fryseren, ds jeg vender mig om har hun taget ham op og står igen og fortæller ham hvor ond jeg er. Luk dog røven for helvede og lad være med st tage mit barn op uden at spørge.

Da hun har været her i 1,5 time spørger jeg hvornår teletaxa henter hende igen. Øh, dem vil hun da lige ringe til - man skal ringe mindst to timer i forvejen. Fedt.

Hun fortsætter resten af tiden med at overvåge mig og konstant komme med "gode råd" (nej, jeg vil ikke tage imod råd fra en kvinde, der løser problemer ved at tvinge et barn til at sidde i bryggerset mens resten af familien spiser!).

Han falder i søvn i armene på mig og hun sidder og nedstirrer mig og spørger om hun skal tage ham så jeg kan sove. Nej!!!

Her kl 13 får jeg så lagt han i barnevognen og jeg siger jeg lige vil gå en tur, hun følger gud hjælpe mig med. Hun er dårligt gående, og frygtelig som jeg er stikker jeg af fra hende, med en undskyldning om at han vågner hvis man ikke kører hurtigt.

Da hun skal afsted får hun smækket så hårdt med døren at A vågner - heldigvis får jeg lullet ham i søvn igen, ellers tror jeg faktisk jeg var gået totalt amok!

Wooooow..... Hun lyder værre end min svigermor!!!

Stort kram til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg virkelig også! Godt nok er hun speciel, meeeen! Hun har godt nok overgået sig selv

:blink Du godeste! Hun havde sgu godt nok fået at vide (havde det været mig) at kunne hun ikke omtale mig pænt i mit eget hus kunne hun satentusme tage hjem igen! 

 

Hvad siger din mand til sin mor???  :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.