tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

At sp har glemt vores aftale i dag, når vi står med en kraftig mistanke om at Arthur har kolik. Røv og nøgler, mand!

Det er satme også dårlig stil! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Argh E har snart sovet 2 timer og jeg har glemt at udnytte det til at sove! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte Danske spil :klap

 

N har EN gang, tilbage i oktober, været inde og spille lotto elektronisk. Der er han så på mystisk vis blevet tilmeldt noget VIP premium pakke pis, der koster 900 kr om måneden!!!

 

Heldigvis opdagede vi den på vores betalingsservice inden pengene blev trukket, fik fat i DS og afmeldt og fik endda en bekræftigelse på mail om at vi var afmeldt.

 

Og nu har DS fandme trukket 900 kr over betalingsservice i den her måned :shooter :klap :sm

 

Ej men jeg bliver så gal over sådan noget.

 

Og så er den her måned altså bare stram nok økonomisk, da Ns tidligere arbejde stadig ikke har udbetalt hans sidste månedsløn, så synes ikke lige vi har 900 kr til at spille lotto for. (at der overhovedet findes en pakke der spiller for så meget virker sygt i mit hoved)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte Danske spil :klap

N har EN gang, tilbage i oktober, været inde og spille lotto elektronisk. Der er han så på mystisk vis blevet tilmeldt noget VIP premium pakke pis, der koster 900 kr om måneden!!!

Heldigvis opdagede vi den på vores betalingsservice inden pengene blev trukket, fik fat i DS og afmeldt og fik endda en bekræftigelse på mail om at vi var afmeldt.

Og nu har DS fandme trukket 900 kr over betalingsservice i den her måned :shooter :klap :sm

Ej men jeg bliver så gal over sådan noget.

Og så er den her måned altså bare stram nok økonomisk, da Ns tidligere arbejde stadig ikke har udbetalt hans sidste månedsløn, så synes ikke lige vi har 900 kr til at spille lotto for. (at der overhovedet findes en pakke der spiller for så meget virker sygt i mit hoved)

Vi har også haft almindelig lotto til at køre automatisk, det var et rent helvede at få afmeldt igen! Ufatteligt de kan slippe afsted med det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min søster sagde, hun ville komme i dag, så jeg havde regnet med, jeg kunne få en lur, mens hun hyggede med bassen. Nu ser det dog ud til, at hun ikke kommer alligevel :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også haft almindelig lotto til at køre automatisk, det var et rent helvede at få afmeldt igen! Ufatteligt de kan slippe afsted med det

 

Ej men jeg bliver sindssyg hvis vi skal slås med det her i flere måneder altså :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan fornemme vi ikke skal have store gaver i år, vi er ikke færdige med at høste dyrlægeregninger :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan fornemme vi ikke skal have store gaver i år, vi er ikke færdige med at høste dyrlægeregninger :shooter

 

Lyder ikke godt, hvad er der galt med vapsen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil godt brokke mig over, at jeg er sådan en forfængelig kost :rolleyes Mine fem ekstra kilo fra graviditeten generer mig virkeligt - og det er forkælet, for så tyk er jeg objektivt set ikke - men jeg tør simpelthen ikke gå i gang med at smide dem. Sidst var jeg slim på ingen tid, da først baby var ude - men mælken var kun lige akkurat tilstrækkelig, og jeg var lettet, da jeg kunne begynde at liste lidt fedt i ham med grøden og mosen... Det ville være SÅ smart, hvis jeg bare kunne være ligeglad med en lidt blød mave og runde lår det halve år, det drejer sig om :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan fornemme vi ikke skal have store gaver i år, vi er ikke færdige med at høste dyrlægeregninger :shooter

Er de ikke sundhedsforsikrede?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte Danske spil :klap

N har EN gang, tilbage i oktober, været inde og spille lotto elektronisk. Der er han så på mystisk vis blevet tilmeldt noget VIP premium pakke pis, der koster 900 kr om måneden!!!

Heldigvis opdagede vi den på vores betalingsservice inden pengene blev trukket, fik fat i DS og afmeldt og fik endda en bekræftigelse på mail om at vi var afmeldt.

Og nu har DS fandme trukket 900 kr over betalingsservice i den her måned :shooter :klap :sm

Ej men jeg bliver så gal over sådan noget.

Og så er den her måned altså bare stram nok økonomisk, da Ns tidligere arbejde stadig ikke har udbetalt hans sidste månedsløn, så synes ikke lige vi har 900 kr til at spille lotto for. (at der overhovedet findes en pakke der spiller for så meget virker sygt i mit hoved)

Kontakt banken og bed dem om at trække betalingen tilbage. Det kan de gøre de første 7 dage i måneden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Kontakt banken og bed dem om at trække betalingen tilbage. Det kan de gøre de første 7 dage i måneden.

 

Kan de altid det?

Har nemlig prøvet at få fat i min bankrådgiver for at spørge, men hun sidder i møde så har ikke snakket med hende endnu.

Men fedt hvis de kan :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps, jeg har også gravet engangsindlæggene frem igen. Jeg havde forsøgt mig uden, fordi det skulle være bedre for helingen af de stakkels brystvorter :rolleyes

Uld inderst, så får de trods alt mere luft og "hjælp" fra ulden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil godt brokke mig over, at jeg er sådan en forfængelig kost :rolleyes Mine fem ekstra kilo fra graviditeten generer mig virkeligt - og det er forkælet, for så tyk er jeg objektivt set ikke - men jeg tør simpelthen ikke gå i gang med at smide dem. Sidst var jeg slim på ingen tid, da først baby var ude - men mælken var kun lige akkurat tilstrækkelig, og jeg var lettet, da jeg kunne begynde at liste lidt fedt i ham med grøden og mosen... Det ville være SÅ smart, hvis jeg bare kunne være ligeglad med en lidt blød mave og runde lår det halve år, det drejer sig om :rolleyes

Det kunne have været mig, der skrev det her :rolleyes

:kram2 til dig - det er altså træls at have det sådan..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil godt brokke mig over, at jeg er sådan en forfængelig kost :rolleyes Mine fem ekstra kilo fra graviditeten generer mig virkeligt - og det er forkælet, for så tyk er jeg objektivt set ikke - men jeg tør simpelthen ikke gå i gang med at smide dem. Sidst var jeg slim på ingen tid, da først baby var ude - men mælken var kun lige akkurat tilstrækkelig, og jeg var lettet, da jeg kunne begynde at liste lidt fedt i ham med grøden og mosen... Det ville være SÅ smart, hvis jeg bare kunne være ligeglad med en lidt blød mave og runde lår det halve år, det drejer sig om :rolleyes

Så mega meget :ditto!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan de altid det?

Har nemlig prøvet at få fat i min bankrådgiver for at spørge, men hun sidder i møde så har ikke snakket med hende endnu.

Men fedt hvis de kan :yay

JA! Du kan sikkert selv gøre det over netbanken. Når pengene er retur, så få ind og slet betalingsaftalen, så kan de ikke hæve igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JA! Du kan sikkert selv gøre det over netbanken. Når pengene er retur, så få ind og slet betalingsaftalen, så kan de ikke hæve igen.

 

Betalingen er nu afvist :glad

 

Det hjalp pænt meget på et noget anstrengt december budget

 

Gad godt at N snart fik sin løn. Det er immervæk en fuld månedsløn som lige pludselig mangler

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder ikke godt, hvad er der galt med vapsen?

Har været igennem et langt forløb og har nu fundet ud af det er allergi, og det koster bare kassen at få lavet vacciner (som man ikke engang kan garantere effekten af)!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er de ikke sundhedsforsikrede?

Jo gudskelov, ellers var vi blevet ruinerede. Men der er jo stadig en variabel selvrisiko på 20%, og den dækker ikke medicin :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været igennem et langt forløb og har nu fundet ud af det er allergi, og det koster bare kassen at få lavet vacciner (som man ikke engang kan garantere effekten af)!

Ja allergi behandling er dyrt og besværligt (er selv dyrlæge)

Hvad får han for foder?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja allergi behandling er dyrt og besværligt (er selv dyrlæge)

Hvad får han for foder?

Åh ja så kender du jo alt til det :)

De får essentials og råt kød. Havde været nemmere hvis det var en foderallergi, hvor vi bare kunne undgå det hun reagerer på, men hun reagerer på to slags husstøvmider og to slags lagermider, og det kan vi jo ikke undgå ;)

Så jeg håber vaccinerne virker, vil godt nok nødigt sætte en hund på lidt over et år på prednisolon resten af livet :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps, jeg har også gravet engangsindlæggene frem igen. Jeg havde forsøgt mig uden, fordi det skulle være bedre for helingen af de stakkels brystvorter :rolleyes

Jeg prøvede også kun med uld, da jeg havde sår. Men synes at der satte sig uld på brystvorterne <_<

Har dine været ømme fra ammestart og til nu? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja så kender du jo alt til det :)

De får essentials og råt kød. Havde været nemmere hvis det var en foderallergi, hvor vi bare kunne undgå det hun reagerer på, men hun reagerer på to slags husstøvmider og to slags lagermider, og det kan vi jo ikke undgå ;)

Så jeg håber vaccinerne virker, vil godt nok nødigt sætte en hund på lidt over et år på prednisolon resten af livet :(

Krydser fingre for det bliver et godt resultat

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At der nu bare bliver kortere og kortere mellem mine depri-dage :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.