Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag? Vol. 2

4,011 indlæg i dette emne

Bonusdatter har fået plads i sin gamle børnehave pr 1-1. Havde håbet på noget før, men i det mindste har hun én plads! Det er vigtigt ift retssagen.

Dejligt! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bonusdatter har fået plads i sin gamle børnehave pr 1-1. Havde håbet på noget før, men i det mindste har hun én plads! Det er vigtigt ift retssagen.

:glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

At jeg trods 3 timers søvn i nat, har fået et bad, stegt frikardeller, kogt boller til boller i karry og lavet stuvet hvidkål. Nu er der vist heller ikke mere overskud tilbage ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

At vi endelig, efter at have levet med defekt brusestang = holde bruseren i hånden i en 2-3 år har fået sat ny stang op i aften. Det var møg let og vi kiggede bare på hinanden. Øh hvorfor har vi ikke gjort det for år siden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi endelig, efter at have levet med defekt brusestang = holde bruseren i hånden i en 2-3 år har fået sat ny stang op i aften. Det var møg let og vi kiggede bare på hinanden. Øh hvorfor har vi ikke gjort det for år siden

Haha sådan havde vi det også ds vi skiftede armatur da det gamle havde dryppet i flere måneder. Total fjollet :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At ligge med sovende William i min arm :biglove Det er første gang siden Nohr er kommet til at jeg putter. Og det er så skønt, for jeg savner ham virkelig :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha sådan havde vi det også ds vi skiftede armatur da det gamle havde dryppet i flere måneder. Total fjollet :D

:ditto eller vores dryppede ikke,men man kunne ikke justere varmen.. Det havde vi så levet med i 5 år :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du må også gerne sende dit nr. til mig. Jeg har ikke så meget, men vil gerne give lidt :)

 

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto eller vores dryppede ikke,men man kunne ikke justere varmen.. Det havde vi så levet med i 5 år :blink

Man kan leve med mange mærkelige ting i sådan et hus :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan leve med mange mærkelige ting i sådan et hus :lol

Det mest åndssvage er da at vi bor til leje. Men okay udlejer mente vi selv måtte skifte den. Men den gamle ryger op når vi flytter (hvis det nogensinde sker) ikke på vilkår om jeg vil lade for 1400 kr brusestang blive i l*rte udlejers lejlighed.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det mest åndssvage er da at vi bor til leje. Men okay udlejer mente vi selv måtte skifte den. Men den gamle ryger op når vi flytter (hvis det nogensinde sker) ikke på vilkår om jeg vil lade for 1400 kr brusestang blive i l*rte udlejers lejlighed.

Nej for dælen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At få lutter gode ting at vide om min dreng til møde i bh :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

At få lutter gode ting at vide om min dreng til møde i bh :biglove

Fedt! Hvordan med de lidt voldsomme drenge der har været noget med? Er det fortid?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At få samlet og organiseret alt det teori jeg indtil videre har fundet til min bachelor! Så skal jeg 'bare' have det læst inden på onsdag :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Gravidmeditation/fødselsforberedelse og gåtur med mine hunde og min nabo i mega lækkert vejr :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et helt perfekt lille bankende hjerte med 20 mm. baby udenom... :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et helt perfekt lille bankende hjerte med 20 mm. baby udenom... :loveshower

:yay dejligt at høre :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

At få samlet og organiseret alt det teori jeg indtil videre har fundet til min bachelor! Så skal jeg 'bare' have det læst inden på onsdag :rolleyes

Hvad skal du skrive om? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad skal du skrive om? :)

Det ved jeg ikke helt endnu, skal have først vejledning om en uge, hvor vi forhåbentlig får os pejlet helt ind på det. Men det bliver i engelsk og noget med interkulturel kompetence. Formentlig enten noget historisk eller noget omkring stereotyper :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og at min sidste praktik også endelig er faldet på plads!!! Jeg HADER praktik, men glæder mig over at det snart er overstået! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.