Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag? Vol. 2

4,011 indlæg i dette emne

Et helt perfekt lille bankende hjerte med 20 mm. baby udenom... :loveshower

Hurra!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Et helt perfekt lille bankende hjerte med 20 mm. baby udenom... :loveshower

:loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige slettet telefonnummeret til fødegangen på min mobil. Skønt at det er overstået :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg endelig har fået regnet på barsel og nu kan tage ind på arbejdet og aflevere papirer og få skrevet Sofie op til institution. Det er hele to ting der kan streges på listen! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg endelig har fået regnet på barsel og nu kan tage ind på arbejdet og aflevere papirer og få skrevet Sofie op til institution. Det er hele to ting der kan streges på listen! :yay

Feeedt :yay Jeg har en aftale med en rådgiver fra min fagforening på fredag, så der får jeg ordnet det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og som tilføjelse :

At Sofie først skal starte indkøring 12/9, så det er 9 hele måneder hjemme med min lille fis endnu :wub

OG vi har 6 ugers barsel vi gemmer til en lang familierejse når pigerne er større :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og som tilføjelse :

At Sofie først skal starte indkøring 12/9, så det er 9 hele måneder hjemme med min lille fis endnu :wub

OG vi har 6 ugers barsel vi gemmer til en lang familierejse når pigerne er større :yay

Det var forresten en god ide :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt! Hvordan med de lidt voldsomme drenge der har været noget med? Er det fortid?

Det tror vi. Det er hvad vi kan forstå på V og også bhs indtryk. + de fortalte, at V siger MEGET tydeligt fra, hvis nogen gør noget, han ikke vil have (men altså kun med ord). Så jeg tror, det er fint :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk godt billede af Marius der er taget i børnehaven :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk godt billede af Marius der er taget i børnehaven :glad

Yay! :glad

Må jeg spørge, Hvad hed fotografen? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm held i uheld? V er syg og det er skidetræls. Men nu skriver bh, at de har lus, og så er jeg på en måde meget glad for, at han er hjemme :D

( ps hvis V havde lus, så ville jeg relativt nemt kunne se det, ikke?)

Adr, jeg synes mit eget hår klør, bare ved tanken :puke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay! :glad

Må jeg spørge, Hvad hed fotografen? :)

Gauss foto. Tror hun hedder Conny hende der var der...

Man kan se på billedrækken af ham at hun har arbejdet godt med ham, de bliver bedre og bedre ;) :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm held i uheld? V er syg og det er skidetræls. Men nu skriver bh, at de har lus, og så er jeg på en måde meget glad for, at han er hjemme :D

( ps hvis V havde lus, så ville jeg relativt nemt kunne se det, ikke?)

Adr, jeg synes mit eget hår klør, bare ved tanken :puke

Vi fik besked igår om skoldkopper og slem øjenbetændelse... Hvorfor skal sådan noget altid komme til jul...

Håber I går uden om lusene :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gauss foto. Tror hun hedder Conny hende der var der...

Man kan se på billedrækken af ham at hun har arbejdet godt med ham, de bliver bedre og bedre ;) :glad

Haha sejt :D Nå, spurgte også bare fordi, jeg også var vildt glad over Vs fra BH og den fotograf kom helt fra Tønder (:huh) så jeg tænkte at de måske var landsdækkende og at det måske var den samme. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha sejt :D Nå, spurgte også bare fordi, jeg også var vildt glad over Vs fra BH og den fotograf kom helt fra Tønder (:huh) så jeg tænkte at de måske var landsdækkende og at det måske var den samme. :)

Jeg bestilte billeder igår helt i Svendborg :D

Synes det er meget godt

34zkub8.jpg

Og ja det er et billede af en skærm. Glæder mig til de kommer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik besked igår om skoldkopper og slem øjenbetændelse... Hvorfor skal sådan noget altid komme til jul...

Håber I går uden om lusene :kram

Selvom det er skidestrengt, så har jeg "mistanke" om at sådan noget ofte florerer i julen af to grunde:

1. Stress (Det er så NEMT at blive stresset selv i julen, og måske endnu nemmere at stresse børnene, hvis man skal til titusind arrangementer)

2. Forældre, der ikke er flinke til at holde tror-nok-de-er-syge-men-måske-går-den-lige-børn hjemme, fordi de har for travlt til en hjemmedag og "tænk hvis lille X gik glip af noget"

Jeg kender da i hvert fald nogen, der godt kan finde på at tage syge børn med til julearrangementer fordi de synes det er synd, hvis børnene misser det, men uden tanke for, at man så kan smitte...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bestilte billeder igår helt i Svendborg :D

Synes det er meget godt

34zkub8.jpg

Og ja det er et billede af en skærm. Glæder mig til de kommer :)

Ej det er da VILDT godt! Kæft han er sød, det kan jeg godt forstå, du er glad for :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvom det er skidestrengt, så har jeg "mistanke" om at sådan noget ofte florerer i julen af to grunde:

1. Stress (Det er så NEMT at blive stresset selv i julen, og måske endnu nemmere at stresse børnene, hvis man skal til titusind arrangementer)

2. Forældre, der ikke er flinke til at holde tror-nok-de-er-syge-men-måske-går-den-lige-børn hjemme, fordi de har for travlt til en hjemmedag og "tænk hvis lille X gik glip af noget"

Jeg kender da i hvert fald nogen, der godt kan finde på at tage syge børn med til julearrangementer fordi de synes det er synd, hvis børnene misser det, men uden tanke for, at man så kan smitte...

Tror du kan have ret :) Jeg håber vi går udenom denne gang. Julius er lige kommet ovenpå en gang forkølelse med en snært af AB og hoster nu stadig... Så gider ikke Marius slæber mere med hjem :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha sejt :D Nå, spurgte også bare fordi, jeg også var vildt glad over Vs fra BH og den fotograf kom helt fra Tønder (:huh) så jeg tænkte at de måske var landsdækkende og at det måske var den samme. :)

Det er også dem fra Tønder i dagplejen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej det er da VILDT godt! Kæft han er sød, det kan jeg godt forstå, du er glad for :glad

Han smiler både med øjnene og munden. Der var også en hvor han griner, men der blev næsten for meget :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At søde JustMe har fået sin Ester :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror du kan have ret :) Jeg håber vi går udenom denne gang. Julius er lige kommet ovenpå en gang forkølelse med en snært af AB og hoster nu stadig... Så gider ikke Marius slæber mere med hjem :D

Jeg krydser fingre for jer! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også dem fra Tønder i dagplejen :)

Vores Dp havde fravalgt fotograf :( Så det er vores første gang med billeder fra institution :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han smiler både med øjnene og munden. Der var også en hvor han griner, men der blev næsten for meget :D

Haha det er da gået mega godt så :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At søde JustMe har fået sin Ester :wub

Ihhh! :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.