Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag? Vol. 2

4,011 indlæg i dette emne

Mine piger får ingen fætre og kusiner :(

Her er aldersforskellen blevet noget større, end jeg havde drømt om. Men min bedste veninde har et par drenge, som jeg regner ned at kommer til at blive ret fætter-agtige. Har I evt nogen nære venner med jævnaldrende børn?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mine piger får ingen fætre og kusiner :(

Mine de store har 2 fætre på deres fars side, som de aldrig ser.

Min lillebror får sandsynligvis aldrig børn. Ks brødre ved jeg ikke med, men det bliver under ingen omstændigheder med tæt aldersforskel, hvis der kommer nogle.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram men de har hinanden :kiss

Tak alle sammen. De har hinanden og forhåbentlig varer kærligheden ved. Jeg har jo ingen søskende så ved ikke hvordan det er. Havde selv en del fætre og kusiner hvor jeg ikke ser størstedelen i dag.

Vi har venner med nogenlunde jævnaldrende børn men vi har ikke været så hurtige. Men fætre/kusiner er jo heller ikke nødvendigvis jævnaldrende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En helt perfekt slap af dag til Astrid og jeg. Vi var begge brugte efter gårsdagens barnedåb. Astrid har sovet ret godt, jeg fik ryddet op i køkkenet, vasket lidt tøj og slappet af med strikketøjet og netflix. SP er næsten lige kørt og Astrid trives bare og jeg scorede meget lavt på testen om jeg har en efterfødselsreaktion. Hvilket jeg godt var klar over, for jeg har det fantastisk! Nu har jeg en sovende baby på brystet og ignorerer at jeg burde handle. Det må blive nem aftensmad i aften så ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine piger får ingen fætre og kusiner :(

 

Mine piger får også kun to fætre, som er 4 og 6 år ældre en Erica, så det bliver 9 og 11 år ældre end lillesøster :(

 

Jeg er selv vokset op, hvor der udover min storesøster (3 år ældre) var en morbror som var 10 år ældre og så kom den første kusine først da jeg var 12 år. Specielt som teenager savnede jeg jævnaldrende i familien.

 

Så jeg har altid glædet mig til at kunne give mine børn nogle jævnældrende fætre/kusiner - men min søster omkom i en bilulykke og min mand har kun en bror, som jo så har de to store fætre - så heller ingen gode muligheder her.

Og så kommer jeg også til at have 5 år mellem mine egne piger :( Der er dine heldigvis tættere i alder.

 

Nå, den korte version - jeg forstår dig godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine piger får også kun to fætre, som er 4 og 6 år ældre en Erica, så det bliver 9 og 11 år ældre end lillesøster :(

Jeg er selv vokset op, hvor der udover min storesøster (3 år ældre) var en morbror som var 10 år ældre og så kom den første kusine først da jeg var 12 år. Specielt som teenager savnede jeg jævnaldrende i familien.

Så jeg har altid glædet mig til at kunne give mine børn nogle jævnældrende fætre/kusiner - men min søster omkom i en bilulykke og min mand har kun en bror, som jo så har de to store fætre - så heller ingen gode muligheder her.

Og så kommer jeg også til at have 5 år mellem mine egne piger :( Der er dine heldigvis tættere i alder.

Nå, den korte version - jeg forstår dig godt.

Ej hvor er jeg ked af at læse, at du har mistet din søster :( :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er jeg ked af at læse, at du har mistet din søster :( :kram2

Den sætning måtte jeg også læse mange gange! Det vidste jeg slet ikke, Pia. Det gør mig ondt :kiss Er det lang tid siden? (hvis du altså vil dele det? :unsure)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det bare er gået over al forventning at være alene hjemme med 2 børn :yay

Vi har været ude at gå tur med barnevognen, og så har Theo og jeg bagt honningkager, mens Lily sov :kuller

Det er endda lykkedes mig at få en lille halv time på øjet på sofaen, mens Theo så tegnefilm ^_^

Nu glæder vi os til far kommer hjem om 1 times tid.

Fedt! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg lige fik tid til at ændre mine tickere :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At se hvor glad Ida blev over at Nissen skulle have grød idag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er jeg ked af at læse, at du har mistet din søster :( :kram2

 

 

Den sætning måtte jeg også læse mange gange! Det vidste jeg slet ikke, Pia. Det gør mig ondt :kiss Er det lang tid siden? (hvis du altså vil dele det? :unsure)

 

 

Tak for kram :)

 

Det er 16 år siden, så den værste sorg er heldigvis bearbejdet. Men jo, det gør stadigvæk ondt - specielt når jeg tænker på at mine børn så ikke får kusiner/fætre på mine egen side af familien. Den ældste mulige til at levere er min kusine, og hun er kun 19 år - så der kan jo nemt gå +10 år før hun når dertil.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine piger får også kun to fætre, som er 4 og 6 år ældre en Erica, så det bliver 9 og 11 år ældre end lillesøster :(

Jeg er selv vokset op, hvor der udover min storesøster (3 år ældre) var en morbror som var 10 år ældre og så kom den første kusine først da jeg var 12 år. Specielt som teenager savnede jeg jævnaldrende i familien.

Så jeg har altid glædet mig til at kunne give mine børn nogle jævnældrende fætre/kusiner - men min søster omkom i en bilulykke og min mand har kun en bror, som jo så har de to store fætre - så heller ingen gode muligheder her.

Og så kommer jeg også til at have 5 år mellem mine egne piger :( Der er dine heldigvis tættere i alder.

Nå, den korte version - jeg forstår dig godt.[/qoute]

Tak for forståelse og kæmpe kram for at du har mistet din søster :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At der kommer en efterfølger til Independence day!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At der kommer en efterfølger til Independence day!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At ligge her og putteamme med min lille kærlighedsklump :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min mand og jeg har 8 års kærestedag i dag :loveshower :biglove :loveshower

Jeg elsker han højt trods hverdags-trummerum der ikke levner plads til meget kærestetid udover at putte i ske ved sengetid.

(At jeg så ingen gave eller overraskelse har til ham gør mig lidt trist :()

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min mand og jeg har 8 års kærestedag i dag :loveshower :biglove :loveshower

Jeg elsker han højt trods hverdags-trummerum der ikke levner plads til meget kærestetid udover at putte i ske ved sengetid.

(At jeg så ingen gave eller overraskelse har til ham gør mig lidt trist :()

Tillykke :loveyou

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke tumlepigen :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Så fik min mand også sin baby :D

2l92m4j.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oooooog: vi fik solgt den anden bil, til kun 3000 under dømmeprisen, det er FANTASTISK!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik min mand også sin baby :D

2l92m4j.jpg

Nice one :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke tumlepigen :biglove

Tak, GND og LilleMi :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At have været på fasterdag med mine niecer på 5 år og 9 måneder - vi har været på cafe, malet porcelæn på Creative Space og spist frokost på McDonald's hvorefter vi hentede Ingsen i børnehave kl 14. Hun havde også haft en dejlig dag, og så gik vi alle herhjem og hyggede....

 

men hold FAST hvor er jeg træt  :zzz  :zzz  :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At have været på fasterdag med mine niecer på 5 år og 9 måneder - vi har været på cafe, malet porcelæn på Creative Space og spist frokost på McDonald's hvorefter vi hentede Ingsen i børnehave kl 14. Hun havde også haft en dejlig dag, og så gik vi alle herhjem og hyggede....

men hold FAST hvor er jeg træt :zzz :zzz :zzz

Damn, det var overskudsagtigt! :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.