Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag? Vol. 2

4,011 indlæg i dette emne

Nej, dem er der ingen af, desværre <_<

Så springer jeg over ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja det er altså en lidt irriterende ting at have hængende over hovedet. Jeg var egentlig ved at blive bekymret for, om jeg overhovedet kunne nå at få dem leveret inden jul. Men de skulle komme senest d. 18. december :)

Jeg er også total presset over det <_< Og tænker ikke vi når at få dem inden jul. Så må det blive til nytår!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også total presset over det <_< Og tænker ikke vi når at få dem inden jul. Så må det blive til nytår!

Altså jeg har bestilt på vistaprint i dag. Og det tidligste de kunne levere var allerede d. 9. december :)

Jeg valgte så den billigste levering, der hed senest 18. december. Og det er jo tids nok :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan sagtens blande for 500 kr, men det er jo ikke sikkert vi har samme smag ;)

Det er sjældent der er cardigans, men skal nok kigge efter en. Bukser er der ikke så mange af - Noa Noa er vist mere nederdel-mærke. Vil du ikke have nederdele?

Helt OK! Jeg er ikke så kræsen :p

En enkelt nederdel til Luna er fint!

Hvad med leggins?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

To slags småkager er bagt og Luna er nu blefri! Ingen uheld på førstedagen.. Sys så hun er sej!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endelig en god scanning og en skøn weekend med M :wub

Det her :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt OK! Jeg er ikke så kræsen :p

En enkelt nederdel til Luna er fint!

Hvad med leggins?

Hehe - okay ;)

Der er både strømpebukser og leggins.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg har bestilt på vistaprint i dag. Og det tidligste de kunne levere var allerede d. 9. december :)

Jeg valgte så den billigste levering, der hed senest 18. december. Og det er jo tids nok :)

Synes altid det kommer i rigtig god tid fra vistaprint selvom man vælger den billigste løsning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det her :wub

Hvor er du sød :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes altid det kommer i rigtig god tid fra vistaprint selvom man vælger den billigste løsning :)

Ja det gør nemlig. Så jeg vælger altid den billigste ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endelig en god scanning og en skøn weekend med M :wub

:yay :yay :yay :wub :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg godt nok glad for at høre! Vi har købt Lego Friends til Anna og jeg blev lidt bekymret, da jeg så det var fra 6-12 år :o

Filippa har julekalenderen og har fået en lille æske i dag (en fra 5 år). Sjældent har jeg set hende lege koncentreret på den måde i længere tid hvor hun sidder stille. Håber det varer ved for der er mere på vej til jul ;)

Tror TiaK svarede i min tråd i et underforum at alderen måske handler om hvor avanceret leg det ligger op til. Derfor kan de jo godt lege med det tidligere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe - okay ;)

Der er både strømpebukser og leggins.

Så gerne et par leggins eller to til hver :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder med tårer i øjnene over folks gavmildhed  :biglove  Smed et opslag på Facebook tidligere i dag med et ønske om at hjælpe en familie jeg kender her op til jul. Moren er førtidspensionist og faren er sygemeldt fra sin uddannelse med angst og depression. På grund af denne sygemelding har familien de sidste to måneder stået med kun én indtægt (førtidspensionen) og har ikke haft mulighed for at betale andet end husleje og medicin til drengen, der lider af ADHD og generaliseret angst. Her i december har de 800 kr til mad i alt, så gode råd er dyre for dem. De har ikke kunne søge julehjælp, da det er et krav at man skal være enlig. Var på besøg hos dem i eftermiddags og det skar virkelig i hjertet at høre en 11-årig dreng spørge sine forældre om det nu alligevel ikke blev jul i år og at han godt kunne undvære julegaver, hvis det var.  :boo

Men siden opslaget blev udgivet for 12 timer siden har jeg fået samlet 300 kr, der bliver ombyttet til lidt mad lige inden jul samt et par julegaver sammen til knægten. En kammerat har doneret sin PlayStation, fordi han alligevel aldrig bruger den og en anden har lovet at købe et par vinterstøvler til ham. Jeg er så taknemmelig og glad for at være med til at gøre julen bare lidt mere "normal" for dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder med tårer i øjnene over folks gavmildhed :biglove Smed et opslag på Facebook tidligere i dag med et ønske om at hjælpe en familie jeg kender her op til jul. Moren er førtidspensionist og faren er sygemeldt fra sin uddannelse med angst og depression. På grund af denne sygemelding har familien de sidste to måneder stået med kun én indtægt (førtidspensionen) og har ikke haft mulighed for at betale andet end husleje og medicin til drengen, der lider af ADHD og generaliseret angst. Her i december har de 800 kr til mad i alt, så gode råd er dyre for dem. De har ikke kunne søge julehjælp, da det er et krav at man skal være enlig. Var på besøg hos dem i eftermiddags og det skar virkelig i hjertet at høre en 11-årig dreng spørge sine forældre om det nu alligevel ikke blev jul i år og at han godt kunne undvære julegaver, hvis det var. :boo

Men siden opslaget blev udgivet for 12 timer siden har jeg fået samlet 300 kr, der bliver ombyttet til lidt mad lige inden jul samt et par julegaver sammen til knægten. En kammerat har doneret sin PlayStation, fordi han alligevel aldrig bruger den og en anden har lovet at købe et par vinterstøvler til ham. Jeg er så taknemmelig og glad for at være med til at gøre julen bare lidt mere "normal" for dem.

Du er et stort, stort menneske! Thumbs up!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kære mand der stod op med J da han syntes det var morgen kl 6 og lod mig sove helt til kl 8:15, hvor J var godt igang med lur. Jeg har nu fået både varm kaffe (:p) og morgenmad og glææder mig til en dejlig dag med mine drenge og babysvømning :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vågne op til mine 2 drenge der hygger sig :kuller og at M tog betterøv med og lod mig putte længere :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder med tårer i øjnene over folks gavmildhed :biglove Smed et opslag på Facebook tidligere i dag med et ønske om at hjælpe en familie jeg kender her op til jul. Moren er førtidspensionist og faren er sygemeldt fra sin uddannelse med angst og depression. På grund af denne sygemelding har familien de sidste to måneder stået med kun én indtægt (førtidspensionen) og har ikke haft mulighed for at betale andet end husleje og medicin til drengen, der lider af ADHD og generaliseret angst. Her i december har de 800 kr til mad i alt, så gode råd er dyre for dem. De har ikke kunne søge julehjælp, da det er et krav at man skal være enlig. Var på besøg hos dem i eftermiddags og det skar virkelig i hjertet at høre en 11-årig dreng spørge sine forældre om det nu alligevel ikke blev jul i år og at han godt kunne undvære julegaver, hvis det var. :boo

Men siden opslaget blev udgivet for 12 timer siden har jeg fået samlet 300 kr, der bliver ombyttet til lidt mad lige inden jul samt et par julegaver sammen til knægten. En kammerat har doneret sin PlayStation, fordi han alligevel aldrig bruger den og en anden har lovet at købe et par vinterstøvler til ham. Jeg er så taknemmelig og glad for at være med til at gøre julen bare lidt mere "normal" for dem.

Hvor er du et fantastisk menneske :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder med tårer i øjnene over folks gavmildhed :biglove Smed et opslag på Facebook tidligere i dag med et ønske om at hjælpe en familie jeg kender her op til jul. Moren er førtidspensionist og faren er sygemeldt fra sin uddannelse med angst og depression. På grund af denne sygemelding har familien de sidste to måneder stået med kun én indtægt (førtidspensionen) og har ikke haft mulighed for at betale andet end husleje og medicin til drengen, der lider af ADHD og generaliseret angst. Her i december har de 800 kr til mad i alt, så gode råd er dyre for dem. De har ikke kunne søge julehjælp, da det er et krav at man skal være enlig. Var på besøg hos dem i eftermiddags og det skar virkelig i hjertet at høre en 11-årig dreng spørge sine forældre om det nu alligevel ikke blev jul i år og at han godt kunne undvære julegaver, hvis det var. :boo

Men siden opslaget blev udgivet for 12 timer siden har jeg fået samlet 300 kr, der bliver ombyttet til lidt mad lige inden jul samt et par julegaver sammen til knægten. En kammerat har doneret sin PlayStation, fordi han alligevel aldrig bruger den og en anden har lovet at købe et par vinterstøvler til ham. Jeg er så taknemmelig og glad for at være med til at gøre julen bare lidt mere "normal" for dem.

Åh, jeg så godt dit opslag og ville sende lidt, men kom fra det igen fordi der ikke stod et MobilePay-nummer. Ammehjerne er min undskyldning :rolleyes

Hvis du sender et nummer, sender jeg lidt.

Det er stort af dig at hjælpe :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er et stort, stort menneske! Thumbs up!

 

 

Hvor er du et fantastisk menneske :kram

 

 

Åh, jeg så godt dit opslag og ville sende lidt, men kom fra det igen fordi der ikke stod et MobilePay-nummer. Ammehjerne er min undskyldning :rolleyes

Hvis du sender et nummer, sender jeg lidt.

Det er stort af dig at hjælpe :kiss

 

Hvor er I søde :kiss Jeg synes egentlig ikke at der er noget stort eller fantastisk over det. Det rammer mig bare utrolig hårdt at se en familie kæmpe på den måde. De har de sidste 10 år hjulpet Mødrehjælpen med at pakke julehjælpskasser og nu, hvor de selv står i en situation, hvor de kunne have brug for det, kan de ikke få, fordi de er enlige. Det gør i hvert fald mig rigtig ked af det.

 

Susanne: Sender dig en besked :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Melissa kom på besøg og vi har lavet lækker, sund mad sammen. Som alle ku li! Hygger med Lilly inden puttetid, jeg blir altid sååå glad af at se mine unger sammen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi har købt ny bil :yay :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er I søde :kiss Jeg synes egentlig ikke at der er noget stort eller fantastisk over det. Det rammer mig bare utrolig hårdt at se en familie kæmpe på den måde. De har de sidste 10 år hjulpet Mødrehjælpen med at pakke julehjælpskasser og nu, hvor de selv står i en situation, hvor de kunne have brug for det, kan de ikke få, fordi de er enlige. Det gør i hvert fald mig rigtig ked af det.

Susanne: Sender dig en besked :kiss

Send gerne nr til mig også. Jeg har ikke så meget at rutte med, men jeg tænker lidt også har ret! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi har købt ny bil :yay :yay

Uh! :yay

Hvilken?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.