Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag? Vol. 2

4,011 indlæg i dette emne

Perfekt dag for Anna i går!

Og e god nat med Sofie. Jeg føler mig som et nyt menneske ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Perfekt dag for Anna i går!

Og e god nat med Sofie. Jeg føler mig som et nyt menneske ^_^

Dejligt :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At B har besluttet sig for at bage pølsehorn med V :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At serie 4 holdet til håndbold vandt idag og dermed rykker op i serie 3 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaaarh.. At slutte weekenden af med stængerne oppe på sofabordet, en øl i hånden og gamle Melodi Grand Prix sange at skråle med på. Skønt!  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaaarh.. At slutte weekenden af med stængerne oppe på sofabordet, en øl i hånden og gamle Melodi Grand Prix sange at skråle med på. Skønt! :loveshower

Det lyder fantastisk!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige så meget som jeg elsker mine børn, lige så meget glæder det mig at jeg har muligheden for at sende dem afsted i BH og DP så de kan få udvidet deres horisont og mor her kan få et pusterum og få noget fra hånden!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige så meget som jeg elsker mine børn, lige så meget glæder det mig at jeg har muligheden for at sende dem afsted i BH og DP så de kan få udvidet deres horisont og mor her kan få et pusterum og få noget fra hånden!

Fair nok og rart at andre også har det sådan ;) :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fair nok og rart at andre også har det sådan ;) :kram2

:ditto :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige så meget som jeg elsker mine børn, lige så meget glæder det mig at jeg har muligheden for at sende dem afsted i BH og DP så de kan få udvidet deres horisont og mor her kan få et pusterum og få noget fra hånden!

Jeg nyder mine hjemmedage med Storm, det gør jeg virkelig! Men jeg nyder sååååååå meget også når jeg har fri og sender han i vuggestue! Han elsker det der, og jeg nyder friheden! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at jeg ikke er den eneste :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvom jeg gerne vil have E hjemme til børnehavealderen så kommer jeg stensikkert også til at nyde børnefrie dage og jeg sætter stor pris på at V går i bh :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Dejligt at jeg ikke er den eneste :blush

DET er du bestemt ikke ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver moster lige om lidt :loveshower

Tillykke med din flotte titel :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med din flotte titel :kiss

Tak :kram2 Det er så spændende, og jeg kan næsten ikke være i mig selv. Vandet er gået og hun har veer, så der går nok ikke voldsomt mange timer :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kram2 Det er så spændende, og jeg kan næsten ikke være i mig selv. Vandet er gået og hun har veer, så der går nok ikke voldsomt mange timer :yay

Ih hvor er det spændende :) kan godt forstå du er spændt og uh sådan en lille ny baby er bare skøn. Og yay for jævnaldrende kusine/fætter?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor er det spændende :) kan godt forstå du er spændt og uh sådan en lille ny baby er bare skøn. Og yay for jævnaldrende kusine/fætter?

Det er mega fedt med så jævnaldrende kusine :yay Det bliver så fedt, når de kan få glæde af hinanden :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er mega fedt med så jævnaldrende kusine :yay Det bliver så fedt, når de kan få glæde af hinanden :kuller

Kan jeg godt forstå - glæder mig til Mie og kusine Sofie ( der er 9 måneder yngre) kan få en masse ud ad hinanden ❤️ Er selv vokset op med masser af jævnaldrende fætre og kusine :)

Mig 1988

Fætter 1987

Kusine 1986

Fætter 1985

Fætter 1983

Søster 1983

Søster 1981

Kusine 1977

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er mega fedt med så jævnaldrende kusine :yay Det bliver så fedt, når de kan få glæde af hinanden :kuller

Anna og fætter Sigurd, der er 13 dage yngre, er bare pot og pande. Det er SÅ hyggeligt! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er mega fedt med så jævnaldrende kusine :yay Det bliver så fedt, når de kan få glæde af hinanden :kuller

Yay :D Jeg har selv en knap to år ældre fætter, som jeg haft megen fornøjelse af og stadig ses med jævnligt :) Det holder - navnlig til familiebegivenheder :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine piger får ingen fætre og kusiner :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine piger får ingen fætre og kusiner :(

:kram men de har hinanden :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine piger får ingen fætre og kusiner :(

Theo har også kun en enkelt fætter :(

Min kæreste er enebarn, og min bror skal ikke have flere børn.

Jeg er selv vokset op med en masse jævnaldrende fætre og kusiner. Det var skønt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det bare er gået over al forventning at være alene hjemme med 2 børn :yay

Vi har været ude at gå tur med barnevognen, og så har Theo og jeg bagt honningkager, mens Lily sov :kuller

Det er endda lykkedes mig at få en lille halv time på øjet på sofaen, mens Theo så tegnefilm ^_^

Nu glæder vi os til far kommer hjem om 1 times tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.