Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag? Vol. 2

4,011 indlæg i dette emne

Damn, det var overskudsagtigt! :respekt

Ja... jeg kørte også lidt på overskuds-kassekreditten, kan jeg mærke. Det er godt, at jeg ikke har det vilde planlagt for i morgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej hvad?!? Elsker den film :lol

Os mig!! Det er mega fedt!! Traileren ser god ud. Jeg var ellers liiiidt lunken i starten, da Will Smith ikke er med, men jeg er blødt op :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Anna, ligeså forsigtigt, kom og lagde et tæppe over mig, da jeg faldt i søvn på sofaen til Nissebanden :rolleyes :wub

Min store dejlige pige, på sin sidste dag som 3-årig :o :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Anna ligeså forsigtigt, kom og lagde et tæppe over mig, da jeg faldt i søvn på sofaen til Nissebanden :rolleyes :wub

Min store dejlige pige, på sin sidste dag som 3-årig :o :biglove

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie har sover fra 19:15-6:45 i streg for første gang :yay

At jeg så kun har sovet 23:45-6:30 med 4 opvågninger er så hvad det er :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie har sover fra 19:15-6:45 i streg for første gang :yay

At jeg så kun har sovet 23:45-6:30 med 4 opvågninger er så hvad det er :(

:yay for Mie! Men :numse for mor :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay for Mie! Men :numse for mor :kram2

Tak søde:kiss :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fødselsdagsmorgen i dejlig afslappet stemning ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fødselsdagsmorgen i dejlig afslappet stemning ^_^

Tillykke med din store pige :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har afleveret Msrius hånd i hånd dansende rundt med en anden dreng :loveshower Det gør mig glad :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At finde ud af at Backstreet Boys er gået i studiet for at lave et nyt album :yay

Det betyder jo to fantastiske ting, nemlig lækker ny musik fra dem og ny turné :yay :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har afleveret Msrius hånd i hånd dansende rundt med en anden dreng :loveshower Det gør mig glad :)

:yay hell yeah :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lavet bountykugler :sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At stå og kigge på babytøj herhjemme og blive ramt af erkendelsen af, at der rent faktisk kommer til at være en baby indeni det på et tidspunkt. Vores helt egen, fantastiske, glade, skønne og højt elskede lille baby :baby2 :kuller :boo :wub :7himmel   :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første 10 tal i mundtlig eksamen nogensinde  :yay Har altid været virkelig eksamensangst, at jeg har startet ud med at græde og ikke kunne få sagt det jeg egentlig ville. Så selvom jeg til dagligt ligger på et fagligt højt niveau, har jeg aldrig prøvet at score over 4 til en eksamen, men nu har jeg fået medicin for det og efter første gang må jeg sige at det har hjulpet lidt på angsten. Den er der dog stadigvæk og jeg føler virkelig at jeg fik hakket mig igennem hele samtalen og var så bange for at få en lav karakter. Begyndte at tude, da de sagde 10. Er så lykkelig  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første 10 tal i mundtlig eksamen nogensinde :yay Har altid været virkelig eksamensangst, at jeg har startet ud med at græde og ikke kunne få sagt det jeg egentlig ville. Så selvom jeg til dagligt ligger på et fagligt højt niveau, har jeg aldrig prøvet at score over 4 til en eksamen, men nu har jeg fået medicin for det og efter første gang må jeg sige at det har hjulpet lidt på angsten. Den er der dog stadigvæk og jeg føler virkelig at jeg fik hakket mig igennem hele samtalen og var så bange for at få en lav karakter. Begyndte at tude, da de sagde 10. Er så lykkelig :loveshower

Tillykke ::balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

At J heldigvis sover fornuftige lure idag efter lortenat :) Giver håb om en lidt bedre nat i nat (antijinx)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første 10 tal i mundtlig eksamen nogensinde :yay Har altid været virkelig eksamensangst, at jeg har startet ud med at græde og ikke kunne få sagt det jeg egentlig ville. Så selvom jeg til dagligt ligger på et fagligt højt niveau, har jeg aldrig prøvet at score over 4 til en eksamen, men nu har jeg fået medicin for det og efter første gang må jeg sige at det har hjulpet lidt på angsten. Den er der dog stadigvæk og jeg føler virkelig at jeg fik hakket mig igennem hele samtalen og var så bange for at få en lav karakter. Begyndte at tude, da de sagde 10. Er så lykkelig :loveshower

Sådan! :super :toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik et lille grin over min mand - som står og råber AV og hiver bukserne ned. Bekymret kommer jeg løbende... den kære har repareret et hul i sine bukser med en klipse maskine  :D nu har han så fundet ud af at det måske ikke var den bedste måde. Måske jeg skulle komme ham til undsætning med en nål og tråd

 

PS ingen alvorlig skade sket  :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At stå og kigge på babytøj herhjemme og blive ramt af erkendelsen af, at der rent faktisk kommer til at være en baby indeni det på et tidspunkt. Vores helt egen, fantastiske, glade, skønne og højt elskede lille baby :baby2 :kuller :boo :wub :7himmel :loveshower

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den her lille hyggefis :D :kuller

post-10504-0-58510000-1450276530_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik et lille grin over min mand - som står og råber AV og hiver bukserne ned. Bekymret kommer jeg løbende... den kære har repareret et hul i sine bukser med en klipse maskine  :D nu har han så fundet ud af at det måske ikke var den bedste måde. Måske jeg skulle komme ham til undsætning med en nål og tråd

 

PS ingen alvorlig skade sket  :rolleyes

:lol :lol :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.