Guest

Vis jeres bule ;)

249 indlæg i dette emne

Ja tak, jeg har luret. Jeg er glad for at have en lidelsesfælle ;)

Jeg er sikker på det i virkeligheden er et fint billede og du bare er selvkritisk! :kiss

post-5094-0-29597300-1437157849_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

 

Ja tak, jeg har luret. Jeg er glad for at have en lidelsesfælle ;)

Jeg er sikker på det i virkeligheden er et fint billede og du bare er selvkritisk! :kiss

 

Og jeg havde ret! ;) :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har i øvrigt lige spist en hel Magnum Mandel - 12 timer før jeg skal på vægten :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og jeg havde ret! ;) :biglove

Det hjælper med tøj ;)

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har i øvrigt lige spist en hel Magnum Mandel - 12 timer før jeg skal på vægten :rolleyes

Hehe, det lyder drønlækkert - jeg elsker Magnum Mandel :sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er super fin med din babybule, Lise  :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er super fin med din babybule, Lise  :biglove

:kiss tak, hvor er du sød.

Imorges havde vægten trods alt sneget sig ned i det skraverede område - og lægen var helt rolig i går - så det går jo nok det hele. Det ét er bare syret at se nogle tal på vægten, som man ellers aldrig bruger, og så er ér min r** og lår indiskutabelt markant bredere end ellers <_< Jeg kan godt vise mig, men det hele er sq lige noget mere... svulmende... end normalt :rolleyes

Jeg skal til 20-års jubilæum på min gamle efterskole fem uger før termin, og jeg er forfængelig nok til nødig at ville møde op i hval-skikkelse :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du ser da så godt ud, Lise.

Jeg har taget 10 kg på nu, men har heller ikke holdt igen med den daglige is her i sommerhuset. Min læge forsikrede mig om, at det var helt normalt og ok.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh altså, al den fødselsdagssnak med græskar, velkomsttaler og karameller (mmm, så skal der være nogle af de der Big Ben karameller, de lilla) - jeg bliver jo helt misundelig :D Det bliver sådan nogle fede fødselsdage I kommer til at holde :yay

 

Du må meget gerne sprøge, det er blevet tvillinger på en hormon behandling og IUI, da mand har nedsat   :cell  Men åbenlyst effektive nok, da det gjaldt! :)

Jeg har ikke selv haft en tvillingedrøm, men nu hvor vi står i det, så er glæden enorm og det kan selvfølgelig ikke være anderledes. Der er ikke snyd at håbe på tvillinger i andet hug, og hvem ved om manden ændrer holdning undervejs? ;)

 

Haha, jamen jeg håber jo også bare at han med tiden indser at han bare er skabt til at være far og elsker det så meget, at vi da selvfølgelig ikke kan 'nøjes' med to. Meeeen, nu skal vi lige have lavet nummer et først til en start i hvert fald :D Og hvem ved, det kan også være at det er mig, der ender med at ombestemme mig senere hen og synes at to er rigeligt :p

 

Og ja, man må jo sige at mandens bidrag var effektivt nok, når det gjaldt så :D Hvor må det bare være spændende at gå og vente på at møde dem :kuller Sikkert et vildt dumt spørgsmål, men kom bare lige til at tænke over det: får I egentlig mere/længere orlov på nogen måde, når I venter tvillinger? Tænker bare at det jo lidt er dobbelt arbejde på sin vis, så det måske var en hjælp, hvis man begge kunne gå hjemme sammen lidt mere af tiden. Eller er det 'bare ærgerligt' og samme vilkår som alle andre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og Lise1979: nu kan jeg jo kun tale for det, som jeg kan se på billedet du lagde ind foroven, men du er da helt fantastisk lækker at se på altså. Synes bestemt ikke at du har noget at være ked af! Super fin mave og super fin 'resten af dig' også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og Lise1979: nu kan jeg jo kun tale for det, som jeg kan se på billedet du lagde ind foroven, men du er da helt fantastisk lækker at se på altså. Synes bestemt ikke at du har noget at være ked af! Super fin mave og super fin 'resten af dig' også :)

:kiss tak, det er vildt sødt af dig!

Nu skal det altså heller ikke komme til at lyde som om, at jeg bilder mig ind, at jeg kæmper med store vægtproblemer - det ville være plat kokketteri - bagperronen/understellet er bare markant bredere end ellers, og det er lidt svært at vænne sig til synet af. Men altså, jeg er bildt glad og taknemmelig for at være gravid, og glæder mig afsindigt til barnet - det andet skal nok indstille sig igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kiss tak, det er vildt sødt af dig!

Nu skal det altså heller ikke komme til at lyde som om, at jeg bilder mig ind, at jeg kæmper med store vægtproblemer - det ville være plat kokketteri - bagperronen/understellet er bare markant bredere end ellers, og det er lidt svært at vænne sig til synet af. Men altså, jeg er bildt glad og taknemmelig for at være gravid, og glæder mig afsindigt til barnet - det andet skal nok indstille sig igen :)

 

Lidt forfængelig er man vel altid og det skal der også være plads til :) Kan sagtens følge det med at man selv kan se nogle forandringer, som ikke plejer at være der, selvom de måske umiddelbart ikke er til at se for andre. Syntes blot at jeg ville lade dig vide, at set herfra hvor jeg står, så er du altså bare super smuk og din mave klæder dig virkelig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du ser da så godt ud, Lise.

Jeg har taget 10 kg på nu, men har heller ikke holdt igen med den daglige is her i sommerhuset. Min læge forsikrede mig om, at det var helt normalt og ok.

:kiss takker :) og du er jo lige lidt længere henne, så 10 er vel ikke helt skævt :) Min læge var også ganske rolig - det skal nok gå det hele :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alura: Reglerne for barsel med tvillinger er det samme, som enkelt barn, så ingen gevinst der :) Tror dog de færreste arbejder frem til almindelig barsels tidspunkt, så man kan få lidt mere fri inden de kommer. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

26+3 - nu med tøj :P

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en flot mave Susanne. Dejligt at vi alle efterhånden ligner en som har slugt en fodbold :D lige som det skal være

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fin :):):) Jeg noterede mig ellers lige den totalt lydefri mavehud på de andre billeder - jeg har heller ikke (endnu) strækmærker (7-9-13, bank under bordet , hop syv gange rundt om sig selv i spildt salt og jeg ved ikke hvad), men shit hvor mine blodårer de pludselig er in your face :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fin :) :) :) Jeg noterede mig ellers lige den totalt lydefri mavehud på de andre billeder - jeg har heller ikke (endnu) strækmærker (7-9-13, bank under bordet , hop syv gange rundt om sig selv i spildt salt og jeg ved ikke hvad), men shit hvor mine blodårer de pludselig er in your face :o

Jeg fik ingen strækmærker sidst og har stadig ikke fået nogen denne gang heller - og jeg håber virkelig virkelig virkelig ikke, at de når at komme! Jeg sætter min lid til, at min mor har fået 4 børn uden at få strækmærker og at vi ligner hinanden utrolig meget fysisk :rolleyes

Mine blodårer har faktisk været markant tydeligere end normalt siden før jeg testede positiv. Jeg funderede faktisk over om jeg mon var gravid, da jeg kom til at kigge på blodårerne på mine hænder, et par dage før jeg testede svagt positiv. Og på mine bryster er det HELT tosset! Mit tandkød bløder også 8 ud af 10 gange jeg børster tænder og sådan har det været i flere måneder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik strækmærker i 40+ sidst. Not fair! Men de er nu helt ok nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik ingen strækmærker sidst og har stadig ikke fået nogen denne gang heller - og jeg håber virkelig virkelig virkelig ikke, at de når at komme! Jeg sætter min lid til, at min mor har fået 4 børn uden at få strækmærker og at vi ligner hinanden utrolig meget fysisk :rolleyes

Mine blodårer har faktisk været markant tydeligere end normalt siden før jeg testede positiv. Jeg funderede faktisk over om jeg mon var gravid, da jeg kom til at kigge på blodårerne på mine hænder, et par dage før jeg testede svagt positiv. Og på mine bryster er det HELT tosset! Mit tandkød bløder også 8 ud af 10 gange jeg børster tænder og sådan har det været i flere måneder.

Åh ja, det tandkød.. Jeg forsøgte mig med tandtråd i sidste uge, og blodet løb ud af munden på mig <_<

Min mor ligner på alle måder noget, der er eller burde være løgn, så den genetik springer jeg helst selv over - jeg sætter min lid til fitness.dk og min fars gener (af gode grunde ingen erfaringer vedrørende strækmærker der dog ;) ).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik strækmærker i 40+ sidst. Not fair! Men de er nu helt ok nu

Ej, det er bare SÅ tarveligt, altså! <_<

 

Åh ja, det tandkød.. Jeg forsøgte mig med tandtråd i sidste uge, og blodet løb ud af munden på mig <_<

Min mor ligner på alle måder noget, der er eller burde være løgn, så den genetik springer jeg helst selv over - jeg sætter min lid til fitness.dk og min fars gener (af gode grunde ingen erfaringer vedrørende strækmærker der dog ;) ).

Hehe - vi satser på din fars gener, så ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahaha! Hverken min far eller bedstefædre har strækmærker, så mon ikke jeg slipper denne gang :D

Min mor har vist en smule, ligesom mig. Ikke noget man bider mærke i.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahaha! Hverken min far eller bedstefædre har strækmærker, så mon ikke jeg slipper denne gang :D

Dét lyder helt rimeligt! :p

Min fars krop tjente ham generelt langt bedre end fortjent (leverkræft kunne den dog ikke stille noget op over for), så den del satser jeg på at have hapset (sammen med hans skæve ben og grin ;) ).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg 30+0!  Og her er dagens mavebillede :)

 

post-10317-0-98064000-1437726870_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg 30+0! Og her er dagens mavebillede :)

Så fin :)

Tillykke med 30+0 :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER