Guest

Vis jeres bule ;)

249 indlæg i dette emne

Jamen så giver det jo god mening at jeg ikke har kunnet finde dig :) Er da helt ærgerlig over at du ikke har en tråd man kan følge med i, for jeg synes at det ville have været super spændende at følge dig. Men omvendt kan jeg sagtens forstå, at det ikke er alle der føler behov for at have en. 

 

Er det sådan 'helt naturligt' at I venter tvillinger? Hvis du ikke har noget imod at jeg spørger altså. Har altid selv drømt lidt om at få det, men det er ikke noget der ligger til min familie, så chancerne er nok ganske små. Omvendt er jeg lidt panisk ved tanken om tvillinger i en første graviditet, fordi min mand har meldt meget klart ud, at han ikke vil have mere end to børn. Så hvis det ender med tvillinger, så mener han at vi er færdige der. Mens jeg altid har ønsket mig to graviditeter - og ærlig talt også mere end to børn. Så jeg kan jo lidt i al hemmelighed håbe på tvillinger ved anden graviditet, eller er det snyd? :chin: :D

 

Du må meget gerne sprøge, det er blevet tvillinger på en hormon behandling og IUI, da mand har nedsat   :cell  Men åbenlyst effektive nok, da det gjaldt! :)

Jeg har ikke selv haft en tvillingedrøm, men nu hvor vi står i det, så er glæden enorm og det kan selvfølgelig ikke være anderledes. Der er ikke snyd at håbe på tvillinger i andet hug, og hvem ved om manden ændrer holdning undervejs? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

AAAAAAHAHAHAHA! Hvor er det fedt! Apropos hvad jeg lige har skrevet i den anden tråd. I er waaaay ahead of me, for jeg havde da slet ikke tænkt over Halloween. "Så laver man da bare nogle græskar, ikk?"...er min næste tanke.

Åh lige efter jul er Halloween årets højdepunkt for mig - har ikke selv holdt fest de sidste par år, men har jo fejret med børn i instititution! Elsker alt ved det undtagen gyserne :p og så går jeg altså ikke trick or treat med mine børn ;)

Da jeg var på barsel med Mie holdte jeg faktisk en lille Halloween fest for nogle af pigerne herinde og babyerne - Mie fik en lille hekse hat på og Troldemors Charlie havde en heldragt med spøgelset på!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, ja jeg tænker også at man nok skal starte lidt blødt ud :lol Men hvor bliver det fedt, når de bliver lidt større. Tænk en masse klamme kager osv. man kan bage også :D

Herhjemme sagde manden bare: "Men søde, vi kan da ikke være bekendt at give den ene sådan en fed fødselsdag, hvad så med den anden?" Lige nu satser jeg bare lidt på en påskebaby til næste år (det må der da også kunne komme noget hyggeligt fødselsdagstema ud af) og så hapse nr. 2 som en halloweenbaby :p Glæder mig til at se hvad I får arrangeret til den tid :)

Ork temafester er der nok at tage fat på af :D (Harry Potter fester går hele året ik ;) ) og jeg tror også nok at Mie skal holde en Halloween fest for sine venner og micromoysen en sommerfest for sine venner :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, jeg elsker at der er gået halloween i den herinde :D

 

Ellers hyggeligt med besøg, Alura! Vi ville bestemt også gerne have haft dig med i gruppen, men nu krydses der fingre for en fin påskebebs til dig  :kuller

 

Og temafester er fantastiske. Der skal nok være en del forskelligt at tage af hele året :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm. . Blondinen (som er brunette) kommer lige med milionspørgsmålet - hvordan ligger man billeder op?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ork temafester er der nok at tage fat på af :D (Harry Potter fester går hele året ik ;) ) og jeg tror også nok at Mie skal holde en Halloween fest for sine venner og micromoysen en sommerfest for sine venner :p

Harry Potter-fest? Hvornår skal jeg komme? :loveshower:lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, jeg er også begyndt at planlægge kommende oktoberfødselsdage med lygter i haven, varm kakao, spøgelsesmarengs, giftige scones, mumiepølsebrød mv. :D Jeg har ingen dårlig samvittighed - juniors sommerfødseldag bliver også fejret med fuldt drøn, og somre har deres egne fordele med kongespil, bassin i haven osv. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan fornemme at det blir noget med at vi holder fælles Halloween-fødselsdage for bebserne, og jeg står for græskar og måske en velkomsttale:) I er for seje!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan fornemme at det blir noget med at vi holder fælles Halloween-fødselsdage for bebserne, og jeg står for græskar og måske en velkomsttale:) I er for seje!

Den er jeg med på! Jeg kommer med karameller :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan fornemme at det blir noget med at vi holder fælles Halloween-fødselsdage for bebserne, og jeg står for græskar og måske en velkomsttale:) I er for seje!

Så kommer jeg med pynt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm. . Blondinen (som er brunette) kommer lige med milionspørgsmålet - hvordan ligger man billeder op?

 

Jeg ved ikke hvordan man gør fra mobilen, der skal man vist have en eller anden app?

 

Men på computeren er det nemt nok - nederst til højre hvor du trykker tilføj besvarelse, vælger du bare "brug fuld editor" i stedet og så kan du uploade billeder til din besvarelse der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg prøver lige - efter vejledning af Aja - med et mavebillede .. Her 24+6, 2. Gang ❤

post-10976-0-99338700-1436340578_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

28+0 - 3. trimester!  :blink  Dagens mavebilleder 

 

 

post-10317-0-88793600-1436521473_thumb.j

post-10317-0-69302900-1436521477_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er i fine piger!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlige maver! :biglove

Og skønt med flere undertøjsbilleder ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlige maver! :biglove

Og skønt med flere undertøjsbilleder ;)

Hihi, tænkte jeg ville bakke dig lidt op :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hihi, tænkte jeg ville bakke dig lidt op :D

Jeg takker! :P Du er fin :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flot mave

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

25+0 - dejlig milepæl :)

(der er virkelig sket noget de sidste 2-3 uger og vægten er nu 8+ kg <_<) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så fin en mave du har, Susanne!  :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du fin :) Jeg skal nok joine med en vægtstigning i mindst samme klasse i næste uge :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så fin en mave du har, Susanne! :biglove

Tak :kiss

Nu er jeg heldigvis ved at være så langt henne, at den godt 'må' være stor :rolleyes Og den er blevet markant fastere og mere gravid, så jeg er begyndt at nyde det ;) ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du fin :) Jeg skal nok joine med en vægtstangsprincipen i mindst samme klasse i næste uge :rolleyes

Haha - tak! :P

Jeg glæder mig til at se en graf ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha - tak! :P

Jeg glæder mig til at se en graf ;)

Graf klar, men billeder må lige vente en postgang - jeg forsøgte mig i undertøj i dag, men kunne konstatere, at lår og bagdel har udviklet sig mere, end jeg lige er klar til at se så tydeligt på billeder :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Graf klar, men billeder må lige vente en postgang - jeg forsøgte mig i undertøj i dag, men kunne konstatere, at lår og bagdel har udviklet sig mere, end jeg lige er klar til at se så tydeligt på billeder :rolleyes

Ja tak, jeg har luret. Jeg er glad for at have en lidelsesfælle ;)

Jeg er sikker på det i virkeligheden er et fint billede og du bare er selvkritisk! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER