Guest

Vis jeres bule ;)

249 indlæg i dette emne

Så fin :)

Off topic: Hvor trusserne fra? De ser ud til at være velegnede til graviditetsbrug og så endda pæne :)

Det er H&M's mama. Jeg går ikke i andet ;)

De koster vist 99 kr for 3 par.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes også det er en fin størrelse. Der er jo to og du er da vist lidt mindre end mig (og længere henne) :rolleyes

Hvor store er de nu?

Hvis ellers jeg kunne finde vores målebånd, så kan jeg prøve at måle :) Men mine hofter er altså en str. 42, så jeg er vist noget bredere end dig.

De vokser fuldstændigt, som var der et barn og følges pænt ad, vi har ikke været til scanning i denne uge, men regner med de vejer 1500-1600 gram nu. Fra uge 32 sætter de vist væksten ned i forhold til, hvis der var et barn. Der er kun en dags forskel i termin på os tror jeg, men jeg vil senest gå til uge 38+0 før igangsættelse og 50% af tvillinger er født før uge 36+0 af sig selv, så det er virkelig lige om snart de kan komme, men de må gerne blive derinde 6 uger endnu :)

Og jeg synes altså, at du er så flot gravid Susanne!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er H&M's mama. Jeg går ikke i andet ;)

De koster vist 99 kr for 3 par.

:super må en tur på strøget i næste uge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

34+0 :)

 

 

post-10317-0-28691100-1440154043_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

34+0 :)

Så fin! :wub

Den ligner min, da jeg var ca 25+0 :rolleyes :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du har altså en skøn babybule Aja! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

32+0 :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

32+0 :kuller EYcTZ90.jpeg

Piiift

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er så fin, Susanne  :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

SMUK mave!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flot mave, Lise :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også lige et mavebillede fra mig i anledning af 36+0 i dag! Nu kommer det tæt på :) 

 

 

post-10317-0-32046200-1441370325_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lise er så misundelig på din mave, det ser ud som om du stadig har dine ribben for dig selv, og vi er næsten lige langt henne. ;)

Aja - fin babybolig du har dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aja, sikke en smuk mave du også har dig. Hvor er det vildt at "nogen af os" er 36 uger henne. Det kommer jo tæt på for dælen da.

Din mave ser jo helt perfekt ud; min har altså en anden og ikke helt lisså harmonisk form :angry  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fine maver :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også lige et mavebillede fra mig i anledning af 36+0 i dag! Nu kommer det tæt på :)

Ih, så fin! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lise er så misundelig på din mave, det ser ud som om du stadig har dine ribben for dig selv, og vi er næsten lige langt henne. ;)

Aja - fin babybolig du har dig!

Hehe, jeps der er egentlig god plafs, så længe jeg ikke sidder sammenbøjet - mindes egentlig heller ikke ribbenene som et problem sidst. Til gengæld så roder hun til gengæld i perioder så meget rundt sydpå, at det ikke er rigtig behageligt :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, jeps der er egentlig god plafs, så længe jeg ikke sidder sammenbøjet - mindes egentlig heller ikke ribbenene som et problem sidst. Til gengæld så roder hun til gengæld i perioder så meget rundt sydpå, at det ikke er rigtig behageligt :blink

Jeg er lige på besøg for at snage :Blush og hvor er du fin :kuller Heldige asen at du ikke er generet i ribbenene. Det er jeg heldigvis ikke endnu, men dengang med W, fik han forskubbet mine ribben med sit giganthoved, så de strittede udad i flere måneder efter fødslen :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lige på besøg for at snage :Blush og hvor er du fin :kuller Heldige asen at du ikke er generet i ribbenene. Det er jeg heldigvis ikke endnu, men dengang med W, fik han forskubbet mine ribben med sit giganthoved, så de strittede udad i flere måneder efter fødslen :prik

Åh mand, han har da rigtig været på tværs den gode W ;) Lad os satse på, at N bare giver dig et los deroppe i ny og næ :)

Her kan hun godt få sparket derop af ind imellem, men generelt bor hun vist relativt lavt og med hovedet nedad :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

34+0 i går. Både farfar, farbror Niels og Tante Vivian har mærket hende meget tydeligt i går aftes :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lille morgen billede af maven, den er virkelig fyldt godt op og er tung, men hvad gør det når bare lasten er skøn :)

Dejligt med livlig baby Susanne, det er bare skønt når andre også kan mærke liv.

post-8919-0-20545800-1442211894_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du har altså også en så fin mave, Dino :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I har så smukke mavser. Her får I the one an only af min, pakket godt ind i en sparkedragt :) 34+0 og 33 år (i dag, hip hurra, jeg er så træt jeg bare vil sove :D )

 

post-4469-0-20649600-1442226579_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER