Guest

Vis jeres bule ;)

249 indlæg i dette emne

:D Så fin! Gad godt, at jeg også gjorde mig på undertøjsbilleder, men... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:D Så fin! Gad godt, at jeg også gjorde mig på undertøjsbilleder, men... :rolleyes

 

Hørt, og hvor ser din bule også bare fin ud. 

 

DER LIGGER BABYER I VORES MAVER!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DER LIGGER BABYER I VORES MAVER! :glad ;)

 

Og jeg er endelig begyndt at kunne mærke min :biglove

 

Jeg har faktisk tænkt, om andre synes det er grænseoverskridende, at jeg tager mavebillederne i undertøj, fordi det lader til, at ingen andre gør det? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DER LIGGER BABYER I VORES MAVER! :glad ;)

Og jeg er endelig begyndt at kunne mærke min :biglove

Jeg har faktisk tænkt, om andre synes det er grænseoverskridende, at jeg tager mavebillederne i undertøj, fordi det lader til, at ingen andre gør det? :unsure

Jeg har også gjort det :) ingen alarm herfra, synes man bedre kan se maven uden tøj på, så bliv endelig ved...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DER LIGGER BABYER I VORES MAVER! :glad ;)

Og jeg er endelig begyndt at kunne mærke min :biglove

Jeg har faktisk tænkt, om andre synes det er grænseoverskridende, at jeg tager mavebillederne i undertøj, fordi det lader til, at ingen andre gør det? :unsure

Helt fint for mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DER LIGGER BABYER I VORES MAVER! :glad ;)

 

Og jeg er endelig begyndt at kunne mærke min :biglove

 

Jeg har faktisk tænkt, om andre synes det er grænseoverskridende, at jeg tager mavebillederne i undertøj, fordi det lader til, at ingen andre gør det? :unsure

De er da SÅ fine og sobre, smagfulde og det hele (og sikke en fin bh :) ) - den eneste grund til, at jeg ikke gør det, er, at jeg ikke synes, at jeg gær mig ret godt på dem :rolleyes Måske når maven er større og balancerer bedre med den til lejligheden udbyggede bagdel :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

OG GU' LIGGGER DER BABYER :yay :yay :yay og min er også blevet rigtig sød til at være aktiv (selvom det er ret sjældent, at min mand får lov at mærke det - lille bandit).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DER LIGGER BABYER I VORES MAVER! :glad ;)

Og jeg er endelig begyndt at kunne mærke min :biglove

Jeg har faktisk tænkt, om andre synes det er grænseoverskridende, at jeg tager mavebillederne i undertøj, fordi det lader til, at ingen andre gør det? :unsure

:yay for liv :loveshower det holder mig oppe hver eneste dag! Bliver lidt forelsket hver gang :kuller

Bar hud gør ikke mig noget :) jeg havde intet problem med undertøjs billeder i 2012 men min krop er bare "anderledes" denne gang - i hvert fald i mit hoved, så jeg har faktisk ikke et uden tøj på endnu. Det handler lidt om at jeg indtil for et par uger siden følte mig mere tyk end rund.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er skønt at se dig i undertøj, Susanne  :D  :P  (det er her man håber, at lummer ironi siver godt og grundigt igennem skærmen). Jeg er i hvert fald ikke det mindste stødt, så det skal du ikke bekymre dig om. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hører vist hjemme i plus size undertøjskategorien :)
Her er billede fra 23+, synes virkelig maven rykker. Også lidt mærkeligt at tænke på, at der er under 15 uger til de skal være ude...

post-8919-0-36405200-1435733523_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hører vist hjemme i plus size undertøjskategorien :)

Her er billede fra 23+, synes virkelig maven rykker. Også lidt mærkeligt at tænke på, at der er under 15 uger til de skal være ude...

Det gør du vist næppe!;)

Tvillingebo :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hører vist hjemme i plus size undertøjskategorien :)

Her er billede fra 23+, synes virkelig maven rykker. Også lidt mærkeligt at tænke på, at der er under 15 uger til de skal være ude...

 

Hvor er du fin  :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er i søde ^_^

Synes måske selv maven ser mindre ud, end den er i virkeligheden, jeg er altså en str. L/XL in real life :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er min mave 23+2, det er lige det sidst nye billede jeg har fået taget :)

post-4207-0-68674100-1435751013_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er min mave 23+2, det er lige det sidst nye billede jeg har fået taget :)

2015-07-01 13.42.56.jpg

Fin strut mave! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fin strut mave! :)

Tak, jeg synes godt nok den vokser hurtigt! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og hvor er jeres maver altså også bare flotte! Det ER da bare fantastisk med struttende babybuler :loveshower

Og Susanne, fortsæt du bare med mavebilleder i undertøj :) Jeg tager også selv mange mavebilleder i undertøj, det er lidt forskelligt om jeg lige får taget billeder med eller uden bluse på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hører vist hjemme i plus size undertøjskategorien :)

Her er billede fra 23+, synes virkelig maven rykker. Også lidt mærkeligt at tænke på, at der er under 15 uger til de skal være ude...

 

Jeg hører jo slet ikke hjemme herinde, men nu faldt jeg lige over dig Dino123 (du er så sød til at skrive i mine tråde altid, men jeg synes aldrig rigtig at jeg kan 'finde' dig herinde, når jeg gerne vil følge med den anden vej? :unsure ), så ville lige sende dig en hilsen. Jeg synes da overhovedet ikke at du ser plus size ud? Synes at du har en rigtig fin mave og hvor er det bare super spændende at du venter tvillinger :biglove 

 

Og alle I andre, I er altså også super fine! Synes bare at der er skønne, flotte maver over hele linjen herinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hører jo slet ikke hjemme herinde, men nu faldt jeg lige over dig Dino123 (du er så sød til at skrive i mine tråde altid, men jeg synes aldrig rigtig at jeg kan 'finde' dig herinde, når jeg gerne vil følge med den anden vej? :unsure ), så ville lige sende dig en hilsen. Jeg synes da overhovedet ikke at du ser plus size ud? Synes at du har en rigtig fin mave og hvor er det bare super spændende at du venter tvillinger :biglove

Og alle I andre, I er altså også super fine! Synes bare at der er skønne, flotte maver over hele linjen herinde :)

Hvor hyggeligt, at du hilser på herinde!!! Har heller ingen tråd, men huserer da lidt herinde. Glæder mig til i får gevinst og se, hvordan din mave kommer til at se ud!

Tillader mig lige at takke for os allesammen for den søde kommentar om maverne, der er nemlig ene fine babyboliger her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver glad af søde mennesker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver glad af søde mennesker :)

:ditto

Tak Alura :kiss :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor hyggeligt, at du hilser på herinde!!! Har heller ingen tråd, men huserer da lidt herinde. Glæder mig til i får gevinst og se, hvordan din mave kommer til at se ud!

Tillader mig lige at takke for os allesammen for den søde kommentar om maverne, der er nemlig ene fine babyboliger her :)

 

Jamen så giver det jo god mening at jeg ikke har kunnet finde dig :) Er da helt ærgerlig over at du ikke har en tråd man kan følge med i, for jeg synes at det ville have været super spændende at følge dig. Men omvendt kan jeg sagtens forstå, at det ikke er alle der føler behov for at have en. 

 

Er det sådan 'helt naturligt' at I venter tvillinger? Hvis du ikke har noget imod at jeg spørger altså. Har altid selv drømt lidt om at få det, men det er ikke noget der ligger til min familie, så chancerne er nok ganske små. Omvendt er jeg lidt panisk ved tanken om tvillinger i en første graviditet, fordi min mand har meldt meget klart ud, at han ikke vil have mere end to børn. Så hvis det ender med tvillinger, så mener han at vi er færdige der. Mens jeg altid har ønsket mig to graviditeter - og ærlig talt også mere end to børn. Så jeg kan jo lidt i al hemmelighed håbe på tvillinger ved anden graviditet, eller er det snyd? :chin: :D

 

Jeg bliver glad af søde mennesker :)

 

:ditto

Tak Alura :kiss :biglove

 

Ih, I er så søde herinde altså :loveshower Jeg ville så gerne have været med i jeres terminsgruppe; nåede lige at blive rigtig forelsket i tanken om sådan en efterårsbaby sidste år :kuller Nu vil jeg bare glæde mig på jeres vegne i stedet. Tænk lige nogle fede børnefødselsdage med Halloween tema i kommer til at kunne holde med årene :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, I er så søde herinde altså :loveshower Jeg ville så gerne have været med i jeres terminsgruppe; nåede lige at blive rigtig forelsket i tanken om sådan en efterårsbaby sidste år :kuller Nu vil jeg bare glæde mig på jeres vegne i stedet. Tænk lige nogle fede børnefødselsdage med Halloween tema i kommer til at kunne holde med årene :balloon

Ja jeg ELSKER tanken om Halloween fødselsdage, jeg har 3 flyttekasser + det løse med Halloween pynt som bare venter på at blive luftet til den fedeste klassefest :D meeeen der går nok nogle år inden de "klamme ting" kommer frem :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg ELSKER tanken om Halloween fødselsdage, jeg har 3 flyttekasser + det løse med Halloween pynt som bare venter på at blive luftet til den fedeste klassefest :D meeeen der går nok nogle år inden de "klamme ting" kommer frem :lol

 

Haha, ja jeg tænker også at man nok skal starte lidt blødt ud :lol Men hvor bliver det fedt, når de bliver lidt større. Tænk en masse klamme kager osv. man kan bage også :D

 

Herhjemme sagde manden bare: "Men søde, vi kan da ikke være bekendt at give den ene sådan en fed fødselsdag, hvad så med den anden?" Lige nu satser jeg bare lidt på en påskebaby til næste år (det må der da også kunne komme noget hyggeligt fødselsdagstema ud af) og så hapse nr. 2 som en halloweenbaby :p Glæder mig til at se hvad I får arrangeret til den tid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg ELSKER tanken om Halloween fødselsdage, jeg har 3 flyttekasser + det løse med Halloween pynt som bare venter på at blive luftet til den fedeste klassefest :D meeeen der går nok nogle år inden de "klamme ting" kommer frem :lol

 

 

AAAAAAHAHAHAHA! Hvor er det fedt! Apropos hvad jeg lige har skrevet i den anden tråd. I er waaaay ahead of me, for jeg havde da slet ikke tænkt over Halloween. "Så laver man da bare nogle græskar, ikk?"...er min næste tanke. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER