Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Min mand står op med børnene i dag 6.30. Jeg står op en god time senere. Vi havde en aftale om at jeg måtte sove hele natten da jeg har problemer med at sove :( men da han ikke har hørt Asger i nat spørger han mig om hvornår jeg har givet ham mad. Øh der har jeg ikke. Så han har sovet igennem 10 timer uden mad og vi har alle fået minimum 8 timers sammenhængende søvn i nat :yay det måtte gerne blive hverdagskost ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min mand står op med børnene i dag 6.30. Jeg står op en god time senere. Vi havde en aftale om at jeg måtte sove hele natten da jeg har problemer med at sove :( men da han ikke har hørt Asger i nat spørger han mig om hvornår jeg har givet ham mad. Øh der har jeg ikke. Så han har sovet igennem 10 timer uden mad og vi har alle fået minimum 8 timers sammenhængende søvn i nat :yay det måtte gerne blive hverdagskost ;)

Fedt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha en putte kamp med grædende babyi en time og nu har han endelig overgivet sig....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha en putte kamp med grædende babyi en time og nu har han endelig overgivet sig....

 

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder lige nu med en lille varm Liv i armene. Hun har været rigtig urolig her til aften og vågnet mange gange. Hun er meget varm så vi går ud fra hun har feber (vil ikke tage den nu for har først opdaget det efter hun faldt i søvn) og hun vil ikke rigtig spise hvilket ellers plejer at få hende til at falde til ro. Hun vil bare ligge og sove i mine arme - både <_< (hårdt at sidde sådan og ikke meget søvn) og :kuller (det er så sjældent det sker nu så det er lidt hyggeligt)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder lige nu med en lille varm Liv i armene. Hun har været rigtig urolig her til aften og vågnet mange gange. Hun er meget varm så vi går ud fra hun har feber (vil ikke tage den nu for har først opdaget det efter hun faldt i søvn) og hun vil ikke rigtig spise hvilket ellers plejer at få hende til at falde til ro. Hun vil bare ligge og sove i mine arme - både <_< (hårdt at sidde sådan og ikke meget søvn) og :kuller (det er så sjældent det sker nu så det er lidt hyggeligt)

Håber liv er feber fri igen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Asger har igen sovet igennem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber liv er feber fri igen :kram2

Det er hun desværre ikke :( den sagde 38 her til morgen og hun er pjevs, så hun og jeg må blive hjemme fra fælles-fødselsdag for Jonas og hans bror :(

Hun har brugt det meste af natten i vores arme og har ikke rigtig ville spise. Til gengæld sov hun til kl 7.50. Det var bare i mine arme så jeg har ikke sovet fra omkring kl 6 <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Asger har igen sovet igennem :)

Fedt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke han kan ham Asger! :yay Simon har så aldrig i sit liv sovet mere end 4 timer i streg og uden at spise, så jeg er dybt misundelig! :D

God bedring til Liv! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder lige nu med en lille varm Liv i armene. Hun har været rigtig urolig her til aften og vågnet mange gange. Hun er meget varm så vi går ud fra hun har feber (vil ikke tage den nu for har først opdaget det efter hun faldt i søvn) og hun vil ikke rigtig spise hvilket ellers plejer at få hende til at falde til ro. Hun vil bare ligge og sove i mine arme - både <_< (hårdt at sidde sådan og ikke meget søvn) og :kuller (det er så sjældent det sker nu så det er lidt hyggeligt)

Kan det være tænder?

God bedring med hende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Asger har igen sovet igennem :)

Skønt med børn der sover om natten :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker at Tobias sov fra 20 til 6 og igen fra lidt over 7 til 8.30 og den morgenhygge vi altid har er simpelthen det bedste med ham i løbet af en hel dag ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan det være tænder?

God bedring med hende

Det har vi overvejet men hun vil ikke lige lade os kigge eller mærke :unsure

Tak.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God bedring til Liv! :kram2

Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For Søren Mie har travlt. Hun har trillet fra ryg til mave flere gange i dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min baby ka flytte sig:) hun bruger hænderne til at skubbe sig bagud og drejer rundt. I dag var hun hele stuen igennem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min baby ka flytte sig:) hun bruger hænderne til at skubbe sig bagud og drejer rundt. I dag var hun hele stuen igennem :)

Godt skubbet, Laura :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leonora har været på sin første cykeltur i dag:

k2tbOV4.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For Søren Mie har travlt. Hun har trillet fra ryg til mave flere gange i dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det går bare stærkt med Adam lige nu.

Nu går han selv med gåvogn! Mega ivrig, fuld fart fremad og griner hele vejen op og ned af vores lange gang :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Liff laver snart ikke andet end at spise i dag.

Sover betydeligt kortere lure?

mon det er 12ugers tigeren der banker på?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Liff laver snart ikke andet end at spise i dag.

Sover betydeligt kortere lure?

mon det er 12ugers tigeren der banker på?

Eller appetitspring?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eller appetitspring?

Efter vidunderlige uger så er hun midt i 12ugers springet... men sys bare det er virkelig tydeligt i dag.

Men det kan selvfølgelig være begge dele!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter vidunderlige uger så er hun midt i 12ugers springet... men sys bare det er virkelig tydeligt i dag.

Men det kan selvfølgelig være begge dele!

Det ska jo toppe på et tidspunkt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.