Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Det kan ikke passe, det er det også med Mi. I dag og i morgen :D Lidt skægt at tænke på :)

Kan bare huske at i morgen, Skær torsdag havde jeg første arbejdsdag i Outletten OG jeg havde regnet ud at jeg ville ha ÆL Langfredag.... :p

Men påsken lå vel lidt anderledes sidste år :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan bare huske at i morgen, Skær torsdag havde jeg første arbejdsdag i Outletten OG jeg havde regnet ud at jeg ville ha ÆL Langfredag.... :p

Men påsken lå vel lidt anderledes sidste år :unsure

Det gjorde den- jeg testede nemlig positiv tirsdag op til påske, den 15. April :D

Det er alligevel vildt, at der er gået er år allerede :blink Jeg har ÆL i disse dage, IGEN, har sagt til manden, at han bare holder sig væk :rolleyes :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gjorde den- jeg testede nemlig positiv tirsdag op til påske, den 15. April :D

Det er alligevel vildt, at der er gået er år allerede :blink Jeg har ÆL i disse dage, IGEN, har sagt til manden, at han bare holder sig væk :rolleyes :D

Hæhæ! ;)

ja jeg har så lige fået Tante Rød på besøg, så her er ingen fare for gentagelse :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skod nat :( Tiger forlad min baby!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skod nat :( Tiger forlad min baby!

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skod nat :( Tiger forlad min baby!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gjorde den- jeg testede nemlig positiv tirsdag op til påske, den 15. April :D

Det er alligevel vildt, at der er gået er år allerede :blink Jeg har ÆL i disse dage, IGEN, har sagt til manden, at han bare holder sig væk :rolleyes :D

Vi afslørede kønnet i påsken sidste år.

Her er der heldigvis ingen gentagelse og på onsdag skal jeg snakke med lægen om at det aldrig mere kan lade sig gøre ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidste år faldt påsken senere, det var der min sygemelding med opkast 24/7 begyndte....puha husker tydeligt de dage...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu kæft, hvor er det latterligt at måtte vække Leonora to gange i går (for at køre og for at komme i seng) og nu stå og kæmpe IGEN for at få hende til at sove videre efter 45 min :prik <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Brystbetændelse og mega feber

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi afslørede kønnet i påsken sidste år.

Her er der heldigvis ingen gentagelse og på onsdag skal jeg snakke med lægen om at det aldrig mere kan lade sig gøre ;)

Uha det er en stor beslutning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi afslørede kønnet i påsken sidste år.

Her er der heldigvis ingen gentagelse og på onsdag skal jeg snakke med lægen om at det aldrig mere kan lade sig gøre ;)

Vil du evt. Melde tilbage hvad de siger om det? Egentlig skulle manden her, men han bliver ved med at udsætte lægetiderne <_< Så jeg har sagt. At så må jeg gøre det, nægter pillerne, blev så syg af dem efter Me.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil du evt. Melde tilbage hvad de siger om det? Egentlig skulle manden her, men han bliver ved med at udsætte lægetiderne <_< Så jeg har sagt. At så må jeg gøre det, nægter pillerne, blev så syg af dem efter Me.

Samme problemstilling herhjemme. Sender dig nok en pb onsdag en gang. Jeg bliver depressiv af pillerne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha det er en stor beslutning :)

Egentlig ikke. Jeg er helt sikker i min beslutning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Samme problemstilling herhjemme. Sender dig nok en pb onsdag en gang. Jeg bliver depressiv af pillerne.

Det må du meget gerne, hvis du har lyst til at dele din viden med mig :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må du meget gerne, hvis du har lyst til at dele din viden med mig :kiss

Det samme her, Felixmor - hvis du har lyst. Overvejer det også...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leonora har sovet fra 19.30 til 6.20 uden en lyd :O :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha Simon har haft feber og haft det rigtig skidt de sidste par dage. Grædt meget, kastet op, tynd ildelugtende afføring og brændende varm. Så igår havde han det pludselig godt igen og vi kan konstatere han har fået sin første tand i undermunden! :o :yay Kan en tand virkelig fremprovokere sådan en voldsom reaktion hos de små at de virker dødsyge?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det samme her, Felixmor - hvis du har lyst. Overvejer det også...

Jep jeg skal se hvad der sker onsdag. Er nu lidt spændt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gab - Laura holdte fest fra 23.30 til 3. Meget unormalt hende og aner ikke hvad der stak hende.

Mor er træt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha Simon har haft feber og haft det rigtig skidt de sidste par dage. Grædt meget, kastet op, tynd ildelugtende afføring og brændende varm. Så igår havde han det pludselig godt igen og vi kan konstatere han har fået sin første tand i undermunden! :o :yay Kan en tand virkelig fremprovokere sådan en voldsom reaktion hos de små at de virker dødsyge?

Ja det tror jeg på det kan... desværre! :( lille stakkel!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har sovet det halve af natten med babsen fremme... :rolleyes

Men har sovet ganske okay alligevel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leonora har sovet fra 19.30 til 6.20 uden en lyd :O :glad

:yay lækkert

Håber du har sovet for mig også ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay lækkert

Håber du har sovet for mig også ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk med gode nætter :glad

Babymæssigt sover vi også fantastisk fortiden. At tumlingen så ikke gør det også er en anden sag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.