Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Dejligt! :loveshower

Jep - 3 1/2 time blev det til, så det er godkendt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Svømning med Malou var et hit :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep - 3 1/2 time blev det til, så det er godkendt ;)

Skønt! :) så fik hun indhentet lidt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:glad kun en natamning.

At vi så vågnede KL 5 til dobbelt bonusble snakker vi ikke om..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:glad kun en natamning.

At vi så vågnede KL 5 til dobbelt bonusble snakker vi ikke om..

:yay (til natten altså, ikke (nødvendigvis) til bonusbleer ;))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal til babysvømning for sidste gang i dag :( det betyder at nu rykker vs-start og arbejdsstart godt nok tæt på :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal til babysvømning for sidste gang i dag :( det betyder at nu rykker vs-start og arbejdsstart godt nok tæt på :(

I må have en baby mere ;-)

Puha kender godt følelsen :-( min frygt er om de nu passer godt nok på Willum, er de andre søde ved ham, forstår de hans signaler, kommer vi til at få det til at fungere osv osv. Men mon ikke det hele kommer til at gå fint;-)

Hvornår skal hun starte?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig forkølet og snottet baby herhjemme...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I må have en baby mere ;-)

Puha kender godt følelsen :-( min frygt er om de nu passer godt nok på Willum, er de andre søde ved ham, forstår de hans signaler, kommer vi til at få det til at fungere osv osv. Men mon ikke det hele kommer til at gå fint;-)

Hvornår skal hun starte?

efter de sidste par nætter står en 3. ikke højt på listen over ting jeg gerne vil selvom det ikke er helt udelukket endnu ;)

Hun skal starte 1. maj så der er kun lige over en måned til :o

Jeg kender jo heldigvis huset og de voksne for hun kommer på samme stue som storesøster gik på, men jeg har stadig lidt af de samme tanker som dig. Det skal nok komme til at gå fint det hele men jeg føler mig ikke helt klar den her gang...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ahh.... at sove til kl. 8.45, Det er slet ikke så dårligt! :yay

Og så tror jeg ikke der går ret lang tid før min baby griner rigtigt! :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

må vidst snart definitivt opgive at amme M den smule jeg gør. Kan slet ikke mætte hende. Ikke engang om natten går den længere uden supplerende flaske

Det er af bakke. Øv :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille mus ka sidde selv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er du okay med det? Eller er du villig til at kæmpe for mere produktion?

Jeg bliver nødt til at være okay med det. Det har været en lang kamp og siden hun var 5 uger har jeg måtte supplere med flaske. Kan ikke blive ved med at kæmpe og kæmpe og konstant pumpe osv - min krop er ved at lukke helt ned. Det ene bryst har længe givet meget lidt og selvom jeg pumper på det kan jeg max få 10 ml ud på en time - det er simpelthen ikke det værd længere.

Jeg tilbyder stadigvæk det bryst der giver mælk og så får hun flaske bagefter.

Jeg er vildt ked af at jeg ikke har kunne mætte hende og amme hende - men sådan blev det så. Det er vigtigere hun bliver mæt og tilfreds end at skulle tilfredsstille mit egobehov for amning.

Men når jeg skal have næste barn vil jeg ikke bruge ammebrik. Blev slået fallit allerede der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er af bakke. Øv :kram2

Tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille mus ka sidde selv :)

Store dygtige L ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver nødt til at være okay med det. Det har været en lang kamp og siden hun var 5 uger har jeg måtte supplere med flaske. Kan ikke blive ved med at kæmpe og kæmpe og konstant pumpe osv - min krop er ved at lukke helt ned. Det ene bryst har længe givet meget lidt og selvom jeg pumper på det kan jeg max få 10 ml ud på en time - det er simpelthen ikke det værd længere.

Jeg tilbyder stadigvæk det bryst der giver mælk og så får hun flaske bagefter.

Jeg er vildt ked af at jeg ikke har kunne mætte hende og amme hende - men sådan blev det så. Det er vigtigere hun bliver mæt og tilfreds end at skulle tilfredsstille mit egobehov for amning.

Men når jeg skal have næste barn vil jeg ikke bruge ammebrik. Blev slået fallit allerede der.

Sys sq det er flot at du har kæmpet så længe! :Respekt

Det må ha været et fuldtidsjob at amme, malke ud og give flaske hver gang!

Jeg ammede 8 uger med Luna... startede med ammebrik, da hun ikke kunne krænge sine læber... det var dømt til at ende galt. Hun kunne ikke stimulere min bryster godt nok igennem brikken så hsvde til sidst ikke mælk nok. Der valgte jeg at hun kom 100% over på flaske... og det var en hel befrielse!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sys sq det er flot at du har kæmpet så længe! :Respekt

Det må ha været et fuldtidsjob at amme, malke ud og give flaske hver gang!

Jeg ammede 8 uger med Luna... startede med ammebrik, da hun ikke kunne krænge sine læber... det var dømt til at ende galt. Hun kunne ikke stimulere min bryster godt nok igennem brikken så hsvde til sidst ikke mælk nok. Der valgte jeg at hun kom 100% over på flaske... og det var en hel befrielse!

Det har også været fuldtidsbeskæftigelse og så med baby som skal have hjælp til at falde i søvn og ofte kun sover korte stræk. Puh de første 3 måneder var ren overlevelse. Er først de sidste par uger her begyndt at leve.

Det stressede simpelthen for meget. Men nyder når hun spiser hos mig og fylder bagefter op med flaske. Andre gange afviser hun selv bryst og vil kun flaske.

Men klart efter vi skiftede til større suttehoveder i sidste uge blev flasken jo endnu mere attraktiv frem for at kæmpe med sløve bryster og ammebrik.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har også været fuldtidsbeskæftigelse og så med baby som skal have hjælp til at falde i søvn og ofte kun sover korte stræk. Puh de første 3 måneder var ren overlevelse. Er først de sidste par uger her begyndt at leve.

Det stressede simpelthen for meget. Men nyder når hun spiser hos mig og fylder bagefter op med flaske. Andre gange afviser hun selv bryst og vil kun flaske.

Men klart efter vi skiftede til større suttehoveder i sidste uge blev flasken jo endnu mere attraktiv frem for at kæmpe med sløve bryster og ammebrik.

Luna nægtede simpelthen brystet til sidst... så jeg droppede kampen.

Fedt at i stadig kan hygge lidt med det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

efter de sidste par nætter står en 3. ikke højt på listen over ting jeg gerne vil selvom det ikke er helt udelukket endnu ;)

Hun skal starte 1. maj så der er kun lige over en måned til :o

Jeg kender jo heldigvis huset og de voksne for hun kommer på samme stue som storesøster gik på, men jeg har stadig lidt af de samme tanker som dig. Det skal nok komme til at gå fint det hele men jeg føler mig ikke helt klar den her gang...

Altid godt du ikke er helt skrænt ved tanken om nr 3 :-)

Uh det er jo lige om lidt hun skal starte (stakkels mor) :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Willum er begyndt at sparke og fægte med arme og ben når han bliver ammet. Nogen der ved hvorfor de kære børn gør sådan?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver nødt til at være okay med det. Det har været en lang kamp og siden hun var 5 uger har jeg måtte supplere med flaske. Kan ikke blive ved med at kæmpe og kæmpe og konstant pumpe osv - min krop er ved at lukke helt ned. Det ene bryst har længe givet meget lidt og selvom jeg pumper på det kan jeg max få 10 ml ud på en time - det er simpelthen ikke det værd længere.

Jeg tilbyder stadigvæk det bryst der giver mælk og så får hun flaske bagefter.

Jeg er vildt ked af at jeg ikke har kunne mætte hende og amme hende - men sådan blev det så. Det er vigtigere hun bliver mæt og tilfreds end at skulle tilfredsstille mit egobehov for amning.

Men når jeg skal have næste barn vil jeg ikke bruge ammebrik. Blev slået fallit allerede der.

Du har gjort dit bedste! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Willum er begyndt at sparke og fægte med arme og ben når han bliver ammet. Nogen der ved hvorfor de kære børn gør sådan?

Hvor gammel er han?

Leonora gør nogle gange det samme når hun får flaske - hun er 3,5 måned.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Guest
This topic is now closed to further replies.