Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Asger putter sin set i min mund. Så kært :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke han har travlt med at komme frem i verden lige nu :kuller dygtig dreng du har dig

Han har så travlt :7himmel men han skal jo også nå at blive kampklar til vuggeren :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen af Jer der har gjort brug af kiropraktor eller zoneterapi til spædbørn? Jeg overvejer efterhånden at gøre brug af det i håb om, at det kan hjælpe lille A på 5 uger, da der er problemer med luft i maven/forstoppelse.

 

Er der nogen der evt. kan anbefale en i Storkøbenhavn? (Jeg kører hellere ud af byen end længere ind til centrum)

Jeg har brugt kiropraktor til Simon, da han var helt nyfødt og jeg kender flere andre (bl.a. fra min mødregruppe), som også har brugt kiropraktor med stor succes. Jeg og en fra mødregruppen benyttede os af en her i Taastrup (Kiropraktorhuset v/Lisbet Nielsen), som vi har været rigtig glade for! Hun behandler mange spædbørn hver dag og er både dygtig og sød. Hende fra min mødregruppe var der til flere behandlinger, da hendes pige var skæv i ryggen - og hun fik en glad og velfungerende pige ud af det. Med min egen søn Simon undersøgte hun ham og konstaterede at der intet var i vejen med ham, så hun behandler altså heller ikke, hvis der ikke er noget at komme efter.

 

Og ellers har jeg hørt meget godt om et kiropraktorcenter i Herlev som også har meget erfaring med spædbørn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fuck hvor drengene kæmper imod søvnen her til aften. :shooter

Nøj hvor jeg glæder mig til manden er hjemme i påsken.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Laura afviser flaske pt, så nu må ammestop udsættes lidt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man ved at man trænger til aflastning når man begynder at græde når ens baby græder :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay Tobias sov fra 20 til 7 cirka ;-)

Idag skal vi i svømmehal nøj jeg er spændt da :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man ved at man trænger til aflastning når man begynder at græde når ens baby græder :boo

:kram :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man ved at man trænger til aflastning når man begynder at græde når ens baby græder :boo

:kram :kiss :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Laura afviser flaske pt, så nu må ammestop udsættes lidt :(

:kram :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man ved at man trænger til aflastning når man begynder at græde når ens baby græder :boo

Kæmpe kram til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kiss

Tak - det går jo nok alt sammen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der noget i vejen med at Laura ikk får mælk efter grød eller mos? Hun vil ikk ha det og pt blir flasken pure afvis.

Hun er 6 mdr på fredag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der noget i vejen med at Laura ikk får mælk efter grød eller mos? Hun vil ikk ha det og pt blir flasken pure afvis.

Hun er 6 mdr på fredag.

Hun behøver ikke at få det lige efter, du kan evt vente til en times tid efter eller mere hvis det også er for tidligt. Du skal bare ikke give for mange måltider mad her i starten, så hun får nok mælk resten af dagen - hold det omkring 2 måltider maks 3, og så mælk resten af måltiderne. Du kan evt tilbyde lidt vand på kop i forbindelse med maden, så du er sikker på at hun får væske nok til maden.

Og så husk at de behøver ikke at få mere end bare smagsprøver inden de 6 mdr, først derefter skal man egentlig til langsomt at erstatte et måltid mælk med mad. Så ingen hast.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay mega succes med tur i svømmehal ;-) kan næsten ikke vente med at komme afsted igen :-)

Dog sys jeg man slæber en masse...en pose, pusletaske og autostol...puha...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun behøver ikke at få det lige efter, du kan evt vente til en times tid efter eller mere hvis det også er for tidligt. Du skal bare ikke give for mange måltider mad her i starten, så hun får nok mælk resten af dagen - hold det omkring 2 måltider maks 3, og så mælk resten af måltiderne. Du kan evt tilbyde lidt vand på kop i forbindelse med maden, så du er sikker på at hun får væske nok til maden.

Og så husk at de behøver ikke at få mere end bare smagsprøver inden de 6 mdr, først derefter skal man egentlig til langsomt at erstatte et måltid mælk med mad. Så ingen hast.

Alt det gør jeg i forvejen. Hun får 3 måltider grød eller mos om dagen (morgen, efter lang lur og aften). Nogle dage spiser hun mere end andre.

Vand i kop Får hun også og har fin med afføring.

Hun gider bare ikk Ha mælk lige efter og det troede jeg man sku gøre. Men så tror jeg bare at vi fortsætter som vi gør med at vente en time eller mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt det gør jeg i forvejen. Hun får 3 måltider grød eller mos om dagen (morgen, efter lang lur og aften). Nogle dage spiser hun mere end andre.

Vand i kop Får hun også og har fin med afføring.

Hun gider bare ikk Ha mælk lige efter og det troede jeg man sku gøre. Men så tror jeg bare at vi fortsætter som vi gør med at vente en time eller mere.

Det er fint du venter :) hun skal også lære på et tidspunkt at spise sig mæt uden mælk og så er det fint hun ikke er vænnet til at få mælk lige efter et måltid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu op Liv er en mundfuld de her dage. Hun er pjevs, vil ikke rigtig ligge selv og svær at få til at sove. Enten er det en tiger, tænder, for travle dage pga navngivning eller det hele <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay mega succes med tur i svømmehal ;-) kan næsten ikke vente med at komme afsted igen :-)

Dog sys jeg man slæber en masse...en pose, pusletaske og autostol...puha...

Et lille tip: Køb en lynlåspose f.eks. i ikea så kan du nøjes med 2 bleer og et par klude og ikke slæbe hele pusletasken med

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der noget i vejen med at Laura ikk får mælk efter grød eller mos? Hun vil ikk ha det og pt blir flasken pure afvis.

Hun er 6 mdr på fredag.

Asger får ikke mælk efter fast føde. Han gider ikke sin flaske i dagtimerne men kun aften og nat. Så længe han trives og ikke virker dehydreret så må det være sådanne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i dag bestilt det sødeste sæt tøj som Liff skal ha på efter dåben :wub

Glæder mig til at se og mærke det irl.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænk sig idag er det allerede et år siden jeg testede positiv med Mie ❤️ Hold op tiden er gået hurtigt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænk sig idag er det allerede et år siden jeg testede positiv med Mie ❤ Hold op tiden er gået hurtigt store mus der allerede er i str 68 og triller over det hele og snakker os et øre af ❤

Ja det er helt vildt som tiden går og så store de bliver ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her i påsken er det præcist et år siden at Liff blev lagt i ovnen :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her i påsken er det præcist et år siden at Liff blev lagt i ovnen :p

Det kan ikke passe, det er det også med Mi. I dag og i morgen :D Lidt skægt at tænke på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.