Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Fuldstændig :ditto

4. tiger skal bare smutte derhen hvor solen ikke skinner! :sm røv og nøgler at den varer så længe :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Gud hvor er det irriterende mdd en baby der brokker sig over ALT.

Gider hverken ligge, sidde, stå eller lege.

Og mor må slet ikke gå.

Arhhhhhhhhhh

Jeg blir vanvittig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kram til alle tiger- og søvnramte! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gud hvor er det irriterende mdd en baby der brokker sig over ALT.

Gider hverken ligge, sidde, stå eller lege.

Og mor må slet ikke gå.

Arhhhhhhhhhh

Jeg blir vanvittig

Hmm er det August du snakker om? Kæmpe kram til dig fra en som kan følge dig :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm er det August du snakker om? Kæmpe kram til dig fra en som kan følge dig :kram

Syntes det er det hårdeste ved at være mor.

Glæder mig til de blir ældre og i det mindste kan sidde og lege.

Men det gør det nok ikke bedre ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bedste ved at være mor:

Når lillemanden begynder at række ud efter én og vise at han vil op til sin moooooaaaar

:-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gud hvor er det irriterende mdd en baby der brokker sig over ALT.

Gider hverken ligge, sidde, stå eller lege.

Og mor må slet ikke gå.

Arhhhhhhhhhh

Jeg blir vanvittig

Hvad laver Markus ved dig? ;) :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pis! :rolleyes

Men altså, hvad gør man?

Case: vågen hele natten (næsten) med baby. Op møg tidligt med tumling.

Baby vågner. Baby vil puttes. Baby beslutter at den kun vil sove hvis den har mors hånd på maven. Tumling beslutter at den vil have opmærksomhed og vækker baby når baby endelig finder ro. Hvert 5. minut vågner baby fra luren.

Hvad gør man?

Du bliver sq nødt til at komme efter det med kaffen ;)

Hmm, bestikkelse til storebror? Her er der ret rigelige mængder Biler-film og havregrynskiks, så det også er hyggeligt for tumlingen at hænge ud i sofaen :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad laver Markus ved dig? ;) :kram

Ja præcis ikke ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heldigvis en bedre nat, hvor klister baby kun sov 2 timer ved mig, til gengæld stod hun op klokken 6. Den store er heldigvis også blevet frisk nok til at hun kunne komme i bh, selvom hun absolut ikke ville. Men det er bedre for begge piger og mor, at hun kommer afsted.

Min mand tilbød igen at hjælpe i nat (han var faktisk sur over at han ikke måtte, da jeg fik endnu en hyletur), så da hun vågnede klokken 1 puffede jeg til ham og han tog hende. Da hun havde skreget uafbrudt i 10 min, tog jeg over. Håber lidt jeg fik bevist at det ikke hjælper i øjeblikket.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heldigvis en bedre nat, hvor klister baby kun sov 2 timer ved mig, til gengæld stod hun op klokken 6. Den store er heldigvis også blevet frisk nok til at hun kunne komme i bh, selvom hun absolut ikke ville. Men det er bedre for begge piger og mor, at hun kommer afsted.

Min mand tilbød igen at hjælpe i nat (han var faktisk sur over at han ikke måtte, da jeg fik endnu en hyletur), så da hun vågnede klokken 1 puffede jeg til ham og han tog hende. Da hun havde skreget uafbrudt i 10 min, tog jeg over. Håber lidt jeg fik bevist at det ikke hjælper i øjeblikket.

Godt at den store ku komme afsted i bhv, for så får du forhåbentlig mulighed for at være dig selv bare en lille smule i dag.

Jeg snakkede med min veninde i går, som dog ik har børn, men utrolig stor forståelse for hvor opslidende det kan være. Hun fortalte om et foredrag hun havde været til, hvor der blev fortalt at hvis man er på toppen kan man give nærhed til andre i 3 timer, hvis man er presset kan man i et kvarter ( så vidt jeg husker rigtigt...)

Pointen er i hvertfald at det er klart at vi har brug for at sende den store afsted, selvom jeg faktisk også kan få dårlig samvittighed over det ( ik at jeg siger at du har, men alligevel måske lidt)

Det er træls at han ik kan hjælpe dig om natten - og du slapper jo ik af, når du kan høre hvor det bærer henad - men så må han i en periode måske være lidt ekstra på med den store og det huslige - så du "kun" skal tænke på den lille og at få lidt søvn når det er muligt ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha tilbudt pasning af Markus pr. 1 maj det føler mor sig altså ikke helt klar til og M mener at vi skal lave en lang indkøring men det er ikke en mulighed i det private :(

Lort og lagkage!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha tilbudt pasning af Markus pr. 1 maj det føler mor sig altså ikke helt klar til og M mener at vi skal lave en lang indkøring men det er ikke en mulighed i det private :(

Lort og lagkage!

Det var da også tidligt. Hvordan kan det være? Hvad gør I så?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da også tidligt. Hvordan kan det være? Hvad gør I så?

De skrev at de havde en plads pr. 1 maj så vi vil høre om vi kan vente med start eller om vi kan starte med at komme på besøg, men ellers må vi se på det :)

Min venindes datter startede da hun var 8 måneder så jeg er da ikke afvisende over for det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt at den store ku komme afsted i bhv, for så får du forhåbentlig mulighed for at være dig selv bare en lille smule i dag.

Jeg snakkede med min veninde i går, som dog ik har børn, men utrolig stor forståelse for hvor opslidende det kan være. Hun fortalte om et foredrag hun havde været til, hvor der blev fortalt at hvis man er på toppen kan man give nærhed til andre i 3 timer, hvis man er presset kan man i et kvarter ( så vidt jeg husker rigtigt...)

Pointen er i hvertfald at det er klart at vi har brug for at sende den store afsted, selvom jeg faktisk også kan få dårlig samvittighed over det ( ik at jeg siger at du har, men alligevel måske lidt)

Det er træls at han ik kan hjælpe dig om natten - og du slapper jo ik af, når du kan høre hvor det bærer henad - men så må han i en periode måske være lidt ekstra på med den store og det huslige - så du "kun" skal tænke på den lille og at få lidt søvn når det er muligt ...

Jeg havde hammer dårlig samvittighed over at hun skulle afsted, for hun små græd og ville virkelig ikke i BH, men hun var så frisk at jeg vidste, at det ikke ville blive godt, hvis hun blev hjemme med træt mor og mor-syg baby.

Det er nemlig, det med at man bliver presset. Jeg har egentlig klaret det fint de første par dage, men det at jeg blev nødt til at tage hjem fra julefrokost og så dagen i går, og så knækkede jeg simpelthen. Men heldigivis har den "gode" nat gjort lidt for mit gå-på-mod. 7 dage tilbage... Forhåbentlig skrider tigeren tideligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De skrev at de havde en plads pr. 1 maj så vi vil høre om vi kan vente med start eller om vi kan starte med at komme på besøg, men ellers må vi se på det :)

Min venindes datter startede da hun var 8 måneder så jeg er da ikke afvisende over for det :)

:kram

CM skal starte 1.april, så hun er 8 måneder. Storsøster startede med 7,5 måned. Og selvom det er hårdt, så overlever man :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så meget for at prøve at gøre eftermiddags powernap'en længere.. Jeg går nu tur med helt vågen baby :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hoooold nu fast. Adrian har godt nok haft den dårligste dag længe! Vi kan virkelig mærke slutspurten på den der berygtede 4. tiger, som vi ellers ikke havde mærket det store til. Nu håbede jeg lige, at den stort set ikke viste sig. Snydt pomfrit! :P

 

Men den stakkels lille fyr har nok taget lure på hvad der svarer til omkring to timer i dag. Han er simpelthen så træt og pylret, og gider heller ikke rigtig spise. Åh, det er svært, når der ikke rigtig er noget, man kan gøre for at hjælpe :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sov så for helvede!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sov så for helvede!!!

<_< :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå ja, og 2 bæ-bleer EFTER ungen har spist...

Vi havde fire den anden nat <_< Hvor af de to var uden ble..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den der vågenperiode Lucca ikke ville have vi aftes, ville hun så have i nat <_< Og så lige natten hvor vi skal op kl. 5. :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ret så bitter lige nu... Ester bliver bare ved med at skrige sådan on-off... Og om 45 min skal jeg op og have morgenmad og sådan, for kl 8 skal vi være i røntgen. Så... Ingen søvn til mig i nat...

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor er den lille øgle unge altid så forbandet morgenfrisk :D :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De skrev at de havde en plads pr. 1 maj så vi vil høre om vi kan vente med start eller om vi kan starte med at komme på besøg, men ellers må vi se på det :)

Min venindes datter startede da hun var 8 måneder så jeg er da ikke afvisende over for det :)

 

Hvorfor kan i ikke have lang indkøring? Jeg tænker, at hvis i betaler fra 1. maj, så kan i vel selv bestemme hvor lang tid der går, før i bruger pladsen 100%? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.