Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Det skal han nok Anita - han har jo lidt at stå imod med. Bare husk at kigge efter de våde bleer... Og go bedring med ham :kram

Jeg forstår ikke hvorfor han kastede op. Han fejler ikke det mindste :huh Er glad og tilpas som han plejer, men bar bed at kløjs i hver en skefuld havregrød i morges. Nå men nu har han fået lidt vand og sin trekornsgrød med blommemos, så er der fyldt op igen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uh, min lille baby skal passes med overnatning, for første gang i dag. Jeg glæder mig nok egentlig allermest til det er overstået - selvom det sikkert bliver sværere for mig end for ham :p og så håber jeg på at få noget søvn i nat - det er ikke blevet til meget de sidste par nætter...

Ih hvor vildt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha jeg synes også det var helt pinligt at være så positiv da jeg blev screenet ;) Jeg scorede 3 ^_^

Rart at jeg ikke er den eneste, der fik det sådan :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej! Har lige vasket 3 uldbodyer og mine uldammeindlæg i vaskemaskinen på uldprogram med uldvaskemiddel.

Og så er ammeindlægene helt ødelagt? De er krøbet meget og er blevet helt hårde <_< Bodyerne har det fint.

Det er da mærkeligt. Ammeindlægene har ellers været i vaskemaskinen før :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor vildt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej! Har lige vasket 3 uldbodyer og mine uldammeindlæg i vaskemaskinen på uldprogram med uldvaskemiddel.

Og så er ammeindlægene helt ødelagt? De er krøbet meget og er blevet helt hårde <_< Bodyerne har det fint.

Det er da mærkeligt. Ammeindlægene har ellers været i vaskemaskinen før :chin:

Hvor mange grader? Min maskine har uld-40 og uld-koldt, og uld-40 er jo faktisk FOR varmt til ren uld.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor mange grader? Min maskine har uld-40 og uld-koldt, og uld-40 er jo faktisk FOR varmt til ren uld.

Et uld/silke program på 30 grader. Jeg synes det er mærkeligt, for de har været vasket sådan før. Men øv <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et uld/silke program på 30 grader. Jeg synes det er mærkeligt, for de har været vasket sådan før. Men øv <_<

Ja så er det da underligt! Og mega træls <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, jeg synes Nohr har skulle vækkes lige lidt for mange gange i dag :( Og han sover så piv ringe i forvejen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja så er det da underligt! Og mega træls <_<

Ja <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået sendt barnedåbsinvitationer afsted i dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yes! Meget bedre lur i dag. Startede med at trille en lille tur ned vognen - Lucca vågnede da jeg parkerede den, men faldt hen. Var ude ved hende en enkelt gang kort efter - det er alt! Og nu har hun sovet i tre timer :yay Der er lige begyndt at komme et par lyde, men intet jeg har måtte ud for.

Så jeg har bare haft dejlig fred og ro til at drikke kaffe og sludre med min far :loveshower Så er barsel altså noget ved :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Astrid sov 10 timer i nat! :o jeg var inde og give sutten måske 4 gange, men ellers sov hun fra 22 til kl 8.00! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yes! Meget bedre lur i dag. Startede med at trille en lille tur ned vognen - Lucca vågnede da jeg parkerede den, men faldt hen. Var ude ved hende en enkelt gang kort efter - det er alt! Og nu har hun sovet i tre timer :yay Der er lige begyndt at komme et par lyde, men intet jeg har måtte ud for.

Så jeg har bare haft dejlig fred og ro til at drikke kaffe og sludre med min far :loveshower Så er barsel altså noget ved :D

Fedt :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Astrid sov 10 timer i nat! :o jeg var inde og give sutten måske 4 gange, men ellers sov hun fra 22 til kl 8.00! :yay

Er hun kommet på eget værelse nu? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er hun kommet på eget værelse nu? :)

Ja det har hun været i et par uger :) Ville egentlig gerne have hende inde hos mig om natten, men så skulle hun alligevel på værelset i weekenderne når Lars er hjemme. Så besluttede at det var bedst for Astrid at det er det samme hver dag i stedet for at skifte hele tiden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauw - har stort set været fra BK siden i forgårs aftes og var 4 sider bagud herinde :D

 

Hvor er det vildt at læse, at der er så stor forskel på antallet af SP-besøg og screening! :o Det er da helt tosset at spare der :blink

 

Vi blev screenet begge to - jeg scorede vist omkring 5, men jeg er jo også generelt sådan en der bekymrer sig - baby eller ej :rolleyes Til gengæld sagde jeg fuck janteloven og krydsede af, at jeg er en virkelig god mor for Sofie :blush ^_^

 

Vi havde besøg af jordemoder efter 3 dage (til hælprøve) og SP efter 14 dage og ved 2 mdr, Hun kommer igen ved 4 mdr. og sidste besøg ligger ved 7-8 mdr. Og så er der siden Anna blev født, indført åbent hus inde i Lyngby hver onsdag middag, hvor man kan komme forbi og snakke og få vejet baby. Jeg kan da godt høre det er fine forhold ift. mange andre steder :unsure

 

Sofie er begyndt at øve sig i at grine med lyd. Åh, det er så fantastisk :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har Sofie sovet 4 timer (!) og må da sådan set godt vågne :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja det har hun været i et par uger :) Ville egentlig gerne have hende inde hos mig om natten, men så skulle hun alligevel på værelset i weekenderne når Lars er hjemme. Så besluttede at det var bedst for Astrid at det er det samme hver dag i stedet for at skifte hele tiden.

Det forstår jeg godt :) Vi beholder også Lily hos os et godt stykke tid endnu ^_^

Er det pga. hans natarbejde, at hun ikke kan sove hos jer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauw - har stort set været fra BK siden i forgårs aftes og var 4 sider bagud herinde :D

Hvor er det vildt at læse, at der er så stor forskel på antallet af SP-besøg og screening! :o Det er da helt tosset at spare der :blink

Vi blev screenet begge to - jeg scorede vist omkring 5, men jeg er jo også generelt sådan en der bekymrer sig - baby eller ej :rolleyes Til gengæld sagde jeg fuck janteloven og krydsede af, at jeg er en virkelig god mor for Sofie :blush ^_^

Vi havde besøg af jordemoder efter 3 dage (til hælprøve) og SP efter 14 dage og ved 2 mdr, Hun kommer igen ved 4 mdr. og sidste besøg ligger ved 7-8 mdr. Og så er der siden Anna blev født, indført åbent hus inde i Lyngby hver onsdag middag, hvor man kan komme forbi og snakke og få vejet baby. Jeg kan da godt høre det er fine forhold ift. mange andre steder :unsure

Sofie er begyndt at øve sig i at grine med lyd. Åh, det er så fantastisk :biglove

Vi har samme besøg :ditto

Det lyder som om, at de bruger forskellige test. Jeg blev i hvert fald ikke spurgt, om jeg er en god mor :chin:

Årh latter :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har samme besøg :ditto

Det lyder som om, at de bruger forskellige test. Jeg blev i hvert fald ikke spurgt, om jeg er en god mor :chin:

Årh latter :loveshower

Det var også nogen ekstra spørgsmål til sidst. En dansk læge der lavede nogen forsøg/undersøgelser.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor gamle er eller var jeres babyer da i lagde dem udenfor i barnevognen for at sove ? Og har det medvirket til bedre spise og sove rytme fra start eller ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor gamle er eller var jeres babyer da i lagde dem udenfor i barnevognen for at sove ? Og har det medvirket til bedre spise og sove rytme fra start eller ?

Sofie var ikke mange dage. Hun var med ude og gå tur da hun var 2 dage og sov dermed sin første lur udenfor der ^_^ Hun sov allerede ude mindst en gang om dagen, fra hun var ca. 1 uge, tror jeg og jeg tror hun begyndte at sove fast derude om dagen, da hun var 3-4 uger.

Hun har en rigtig god soverytme om dagen og har haft det fra start :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det forstår jeg godt :) Vi beholder også Lily hos os et godt stykke tid endnu ^_^

Er det pga. hans natarbejde, at hun ikke kan sove hos jer?

Ja han arbejder jo nat i hverdagene, så der ville hun i teorien kunne sove i hans seng. Men så skulle hun gerne stå op før 7.30 hvor han kommer hjem og det er ikke altid hun gør ;) I weekenden skal han jo sove i sengen så der er der ikke rigtig plads, for vil helst ikke have hende imellem os. Det tør jeg ikke ;) Så hun er på eget værelse, hvilket ligger lige overfor vores soveværelse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.