Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Suuuuuuuper træt baby efter fødselsdagsarrangement - der nu ikke kan falde til ro :( suk!

Hvordan tager Ns jævnaldrende det med støj og uro omkring amning? Altså, når der er andre mennesker og let larm når de skal spise?

N er faktisk sådan piv ringe til at spise - sådan alle andre steder end herhjemme. Mega SUK!

Øv, jeg håber snart han finder ro :kram2

Nu kæmper vi generelt meget med spisning - Naya er åbenbart ikke ret stor fan <_<

Så lige for tiden er det næsten uanset hvor vi er, at hun ikke rigtig spiser, men ellers plejer hun at spise fint når der er ro omkring hende. Men når vi er sammen med andre og der er uro, kan hun slet ikke spise, og bliver meget urolig og ked af det. Jeg tror hun er ret sensitiv..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv, jeg håber snart han finder ro :kram2

Nu kæmper vi generelt meget med spisning - Naya er åbenbart ikke ret stor fan <_<

Så lige for tiden er det næsten uanset hvor vi er, at hun ikke rigtig spiser, men ellers plejer hun at spise fint når der er ro omkring hende. Men når vi er sammen med andre og der er uro, kan hun slet ikke spise, og bliver meget urolig og ked af det. Jeg tror hun er ret sensitiv..

Tak :kiss Han sover lige nu, sådan et par minutter ad gangen, så skal han lige se at jeg er der, og sover så igen. Det er da bedre end gråd!

:kram2 Det lyder også bare kodylt hårdt det i går i gennem med hendes spise udfordringer :kram2 .

N er heldigvis fin til at spise herhjemme (ligevel for ofte, men altså ok).

W spiste heller aldrig godt ude. Han kunne sagtens gå en dag uden mad, når vi var hjemmefra. Men jeg husker det ikke som så tidligt.

Jeg synes generelt at N er noget mere opmærksom på omgivelserne, end jeg tænker er sådan normalen (hvad normal så er!). Men måske husker jeg bare helt galt :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Juliusbluver passet ude med overnatning for første gang :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første gang i lang tid jeg har kæmpet med at få Eigil til at sove.

Godt nok kun en time. Men stadigvæk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åndsvage tiger :gal

Jeg skulle til julefrokost i dag og vi havde øvet at min mand puttede CM et par gange hvor det er gået fint. De sidste par dage har hun så været hårdt ramt af tigeren.

Jeg tog afsted, og havde tænkte mig at køre hjem lidt efter 21. Klokken 20 skriver min mand og spørger om vi har spist, for lillepigen havde skreget siden klokken 18.30 :(

Så jeg måttte køre hjem der...øv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åndsvage tiger :gal

Jeg skulle til julefrokost i dag og vi havde øvet at min mand puttede CM et par gange hvor det er gået fint. De sidste par dage har hun så været hårdt ramt af tigeren.

Jeg tog afsted, og havde tænkte mig at køre hjem lidt efter 21. Klokken 20 skriver min mand og spørger om vi har spist, for lillepigen havde skreget siden klokken 18.30 :(

Så jeg måttte køre hjem der...øv

Ej hvor synd for dig! Eller jer begge... :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da han sprang sin eftermiddagslur over, var jeg klar til at hente ham :P Men svigermor var god til at opdatere, og da beskeden om at han var gået i seng til nat kom, var det helt rart :) Og det var fabelagtigt at være ude og spise med min mand - har vi ikke været siden et par uger inden jeg fødte :yay

Åh hvor dejligt :yay

Så er tiden uden baby jo brugt helt fornuftigt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

M fik mos for første gang her til aften! Det var godt nok ikke et hit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åndsvage tiger :gal

Jeg skulle til julefrokost i dag og vi havde øvet at min mand puttede CM et par gange hvor det er gået fint. De sidste par dage har hun så været hårdt ramt af tigeren.

Jeg tog afsted, og havde tænkte mig at køre hjem lidt efter 21. Klokken 20 skriver min mand og spørger om vi har spist, for lillepigen havde skreget siden klokken 18.30 :(

Så jeg måttte køre hjem der...øv

Åh hvor surt!

Altså de tigerspring, de kan spolere mange gode ting!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter en nat uden søvn så har jeg en søn der er billigt til salg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De der 5,5 times stræk om natten er Lucca da godt nok færdig med igen <_<

Jeg havde godt nok glemt, hvor lidt fedt jeg synes det er at have en baby. Især fordi jeg ved det kan blive værre endnu..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay kan vist ikke klage over natten.

Min baby var noget urolig i aftes og utrøstelig nogen tid pga luft i maven. Men efter et langt måltid og en masse gåen rundt faldt han til ro 22.45...Hørte ham kl 3 og 4 i nat hvor han lå og pressede i søvne men uden at græde osv. Var forberedt på at skulle give mad mellem 4 og 5 som vi har været vant til en del nætter. Men han sov bare videre helt til kl 7 ;-) Og den store vågnede kl 6. Så alt i alt en nats søvn fra 23 til 6 med et par ganske få opvågninger. Fortsæt endelig i den retning min lille baby ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En god aften og nat - det var dejligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Meh... Jeg er ikke fan af både søvn-tortur og spiseproblemer på en gang. Natten gav samlet set 2 timers afbrudt søvn... Det er er liiiige i underkanten!

En sød sygeplejerske foreslog at hun blev inde på stuen og sad med (en meget vågen) Ester mens jeg kunne sove. Pt er vi den eneste patient hun har i dag, og hun kan jo se at jeg er ved at gå op i limningen.

Normalt går jeg ikke ind for at få passet vågen baby af 'fremmede' men et eller andet sted var det bedre end at jeg slet ikke får sovet. Det kan jeg ikke holde til oveni alt det andet

Du er dælme også hårdt presset, så no wonder du er ved at gå op i limningen! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tiger 4 har forvandlet min a-baby til en b-baby hvad angår søvnen :huh normalt står han op ved 6.30-tiden, men i dag blev den så 8.30, ligesom i går.. Til gengæld er 5-6 timers sammenhængende søvn aflyst, og vi er tilbage på 2-3 sammenhængende timer, og det er endda hvis han strækker den.. Hvor dejligt at det varer ved hele 4,5 uge endnu <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, A's halløj i munden bliver bare værre og værre :( I dag har han blødt vildt meget, og så stinker han simpelthen sådan :puke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, A's halløj i munden bliver bare værre og værre :( I dag har han blødt vildt meget, og så stinker han simpelthen sådan :puke

Noget med at kontakte læge i morgen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noget med at kontakte læge i morgen?

Jep! Jeg ringer både til egen læge og ørelægen - som har kigget på det i tirsdags også. Så håber jeg bare, nogen har tid til at se os og tager det lidt seriøst

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er simpelthen så træt af morsyg baby... En dag eller to og det er stadig sødt... Nu efter 5 dage er jeg brugt, jeg har aldrig et frit øjeblik om dagen og om natten er hun klistret op ad mig, så jeg sover dårligt og har ondt i hele kroppen. Har bare lyst til at give op :boo

Det er bare en fase, det er bare en fase, det er bare en fase.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Siden juledagene hsr det kun været mig der ku putte til nat - har min mand forsøgt, har det været med hysterisk J til følge. Idag puttede min mand sgu på under 10 min, uden gråd :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Siden juledagene hsr det kun været mig der ku putte til nat - har min mand forsøgt, har det været med hysterisk J til følge. Idag puttede min mand sgu på under 10 min, uden gråd :glad

Sådan alina! Eller nærmere godt gået farmand! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er simpelthen så træt af morsyg baby... En dag eller to og det er stadig sødt... Nu efter 5 dage er jeg brugt, jeg har aldrig et frit øjeblik om dagen og om natten er hun klistret op ad mig, så jeg sover dårligt og har ondt i hele kroppen. Har bare lyst til at give op :boo

Det er bare en fase, det er bare en fase, det er bare en fase.

Puha den er godt nok hård ved jer, den lorte Tiger... Hvor er din mand i det her? Eller bare nogen, der kan aflaste dig lidt?

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan alina! Eller nærmere godt gået farmand! :yay

Ja det var virkelig en lettelse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha den er godt nok hård ved jer, den lorte Tiger... Hvor er din mand i det her? Eller bare nogen, der kan aflaste dig lidt?

:kram

Han forsøger skam og vil rigtig gerne aflaste mig... Men det er ingen underdrivelse at hun er morsyg. Hvis han tager hende og hun ikke kan se mig, så begynder hun at græde virkelig hjerteskærende. Og med putningen og natten, så græder hun bare helt hysterisk hvis han tager hende.

Så det eneste han kan gøre er at tage vores store pige mest muligt. Og hun er selvfølgelig blevet syg nu, så i morgen har jeg dem begge hjemme (og desværre har jeg jo en tumling der er hyperaktiv selvom hun har feber), så det skal nok blive hyggeligt eller noget :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er simpelthen så træt af morsyg baby... En dag eller to og det er stadig sødt... Nu efter 5 dage er jeg brugt, jeg har aldrig et frit øjeblik om dagen og om natten er hun klistret op ad mig, så jeg sover dårligt og har ondt i hele kroppen. Har bare lyst til at give op :boo

Det er bare en fase, det er bare en fase, det er bare en fase.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.