Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Ja han arbejder jo nat i hverdagene, så der ville hun i teorien kunne sove i hans seng. Men så skulle hun gerne stå op før 7.30 hvor han kommer hjem og det er ikke altid hun gør ;) I weekenden skal han jo sove i sengen så der er der ikke rigtig plads, for vil helst ikke have hende imellem os. Det tør jeg ikke ;) Så hun er på eget værelse, hvilket ligger lige overfor vores soveværelse :)

Ah okay :) Altså vi har heller ikke Lily liggende i vores seng. Hun sover i vugge ved siden af min side af sengen, så jeg lige kan hive hende op til natspisning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det var også nogen ekstra spørgsmål til sidst. En dansk læge der lavede nogen forsøg/undersøgelser.

Ah okay :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor gamle er eller var jeres babyer da i lagde dem udenfor i barnevognen for at sove ? Og har det medvirket til bedre spise og sove rytme fra start eller ?

Tror hun begyndte at sove ude, da hun var 14 dage. Hun sover super godt derude og har også helt generelt en god soverytme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det begynder måske at gå fremad med spisningen... Klart bedre i dag end igår efter endnu et besøg af ergoterapeuten!

Men... Tror måske lige jeg har fundet en tidlig skoldkop på Esters numse... Det kunne det ihvertfald godt ligne... Det kunne da lige passe :shooter

Fantastisk :glad

Og nej det er bare løgn! Håber ikke hun er smittet :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det begynder måske at gå fremad med spisningen... Klart bedre i dag end igår efter endnu et besøg af ergoterapeuten!

Men... Tror måske lige jeg har fundet en tidlig skoldkop på Esters numse... Det kunne det ihvertfald godt ligne... Det kunne da lige passe :shooter

Det første lyder godt :super

Det andet knap så godt <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ah okay :) Altså vi har heller ikke Lily liggende i vores seng. Hun sover i vugge ved siden af min side af sengen, så jeg lige kan hive hende op til natspisning :)

Vi har også en vugge, men er holdt op med at bruge den. Hvorfor ved jeg egentlig ikke? :chin: Og nu har den ene kat sovet i den et par gange når den har kunne snige sig til det, så alt skal vaskes hvis den skal bruges igen og det gider jeg ikke ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofie har sovet 3*30min siden kl. 16 :unsure Hun er nu totalt hyper og sulten, men bliver stiktosset, hvis man antyder at hun kunne spise eller sove. Jeg forstår det virkelig ikke :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ooooog endnu et skod måltid... Hvorfor hulen kan jeg ikke snart lære ikke at begynde at tro på fremgang :boo :boo

Livet bliver for surt, hvis du mister håbet og troen! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor jeg glæder mig til at hente J lige om lidt. Har lige fået beretning om at alt er godt og at han sover morgenlur :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor jeg glæder mig til at hente J lige om lidt. Har lige fået beretning om at alt er godt og at han sover morgenlur :yay

Ej hvor dejligt :yay

Og kunne du nyde jeres fri-aften?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Suk altså, det er faktisk pænt trælst at vippe barnevogn i sne, i Js slidte sandaler <_< Han sover i hvert fald ikke bedre i barnevognen (når den ikke kører).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor dejligt :yay

Og kunne du nyde jeres fri-aften?

 

Da han sprang sin eftermiddagslur over, var jeg klar til at hente ham :P Men svigermor var god til at opdatere, og da beskeden om at han var gået i seng til nat kom, var det helt rart :) Og det var fabelagtigt at være ude og spise med min mand - har vi ikke været siden et par uger inden jeg fødte :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm nu prøver vi Arla mme i stedet for Nan og umiddelbart giver det ikke for meget luft osv i maven så i aftes var en helt rar aften uden skrigeri.

Overvejer dog om hans mave vil kunne klare kun Arla og ikke en blanding af Arla og grøn allomin...for Sys han gylper af det allomin...

Hmm Nå vi prøver os stille og roligt frem...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis man drikker ret meget cola om aftenen kan det så godt gøre baby hyper om natten?:D ved godt nok ikke hvad der skete i nat, men C var bare VÅGEN og havde en fest. Håber ikke det skal fortsætte sådan

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm nu prøver vi Arla mme i stedet for Nan og umiddelbart giver det ikke for meget luft osv i maven så i aftes var en helt rar aften uden skrigeri.

Overvejer dog om hans mave vil kunne klare kun Arla og ikke en blanding af Arla og grøn allomin...for Sys han gylper af det allomin...

Hmm Nå vi prøver os stille og roligt frem...

Jeg er varm fortaler af nan ha ;) vi har hverken haft luft eller gylp som problem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis man drikker ret meget cola om aftenen kan det så godt gøre baby hyper om natten?:D ved godt nok ikke hvad der skete i nat, men C var bare VÅGEN og havde en fest. Håber ikke det skal fortsætte sådan

Jeg tror mere på 4. tiger ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige opdaget, at Sofie er mega beskidt bagved ørerne! :o

Der er den fineste revne det kan ligge i. Sløjemor.dk :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror mere på 4. tiger ;)

Hehe jeg håber ikke det skyldes colaen! :D

Men hun var ikke spor pylret eller noget som de andre nætter hvor jeg har tænkt det var tigeren vi mærkede. Hun var bare vågen og glad og pludrede løs i over 2 timer. Men måske er det tigeren alligevel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige opdaget, at Sofie er mega beskidt bagved ørerne! :o

Der er den fineste revne det kan ligge i. Sløjemor.dk :blush

Jeg gjorde samme opdagelse for kort tid siden :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe jeg håber ikke det skyldes colaen! :D

Men hun var ikke spor pylret eller noget som de andre nætter hvor jeg har tænkt det var tigeren vi mærkede. Hun var bare vågen og glad og pludrede løs i over 2 timer. Men måske er det tigeren alligevel

Det gjorde August i hvert fald på et tidspunkt. Ved ik om det var 4'eren men det er pisse træls, fordi man bare ligger og venter på at de falder i søvn... Men alligevel hellere snak end gråd...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gjorde August i hvert fald på et tidspunkt. Ved ik om det var 4'eren men det er pisse træls, fordi man bare ligger og venter på at de falder i søvn... Men alligevel hellere snak end gråd...

:ditto

Bare J i stedet for august :)

Ved ham var det under Tiger 4. Det var lige et par nætter, men det er ovre igen.. Som om han pludselig ville øve på nogle nye ord

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige opdaget, at Sofie er mega beskidt bagved ørerne! :o

Der er den fineste revne det kan ligge i. Sløjemor.dk :blush

Jeg fandt ud af at N bliver vildt beskidt i fugerne inde i hånden :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gjorde August i hvert fald på et tidspunkt. Ved ik om det var 4'eren men det er pisse træls, fordi man bare ligger og venter på at de falder i søvn... Men alligevel hellere snak end gråd...

 

 

:ditto

Bare J i stedet for august :)

Ved ham var det under Tiger 4. Det var lige et par nætter, men det er ovre igen.. Som om han pludselig ville øve på nogle nye ord

 

Det er sjovt I siger det. Jeg tænkte faktisk på at det var lidt nogle andre lyde hun sagde i nat og hun var da heller ikke til at stoppe igen :D Så måske er hun bare ved at lære nye ord  ^_^  Det kunne i hvert fald godt lyde til at være det samme som I oplevede. Håber det snart er slut med det så!

Men ja, helt klart hellere snak og glad baby end gråd. Men derfor behøver vi ikke ligefrem være vågne fra 03-05.15 hver nat :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige opdaget, at Sofie er mega beskidt bagved ørerne! :o

Der er den fineste revne det kan ligge i. Sløjemor.dk :blush

Det samme gjorde jeg da Freya var lille.. havde slet ikke overvejet at det kunne blive så beskidt der.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Suuuuuuuper træt baby efter fødselsdagsarrangement - der nu ikke kan falde til ro :( suk!

Hvordan tager Ns jævnaldrende det med støj og uro omkring amning? Altså, når der er andre mennesker og let larm når de skal spise?

N er faktisk sådan piv ringe til at spise - sådan alle andre steder end herhjemme. Mega SUK!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.