Nitzen1987

Tante Trine

21 indlæg i dette emne

Synes at det er ved at være længe siden, at jeg sidst har set dig herinde på BK....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mon ikke hun er ved at flytte? Krydser ihvertfald fingre for at hun har det godt :loveshower :loveshower For ja, det er længe siden vi har set hende :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænkte det samme i går, men lad os håbe hun har det rigtig godt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej hvor pudsigt jeg lå netop og tænkte det samme her til morgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber du er okay Trine :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har heller ikke set hende på fb i noget tid.

Tænker tit på hende, håber at hun har det godt

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har skrevet en sms til hende om at i tænker på hende :) Håber da også hun er okay - tænker også på hende hver dag :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvis hun er ved at flytte kan det være hun er uden internet?

nå hun har internet og er ok, kan jeg se på FB

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger... Hvor er I søde... Varmer at vide at der er nogen der tænker på en.... Generelt har jeg det ok... Leder stadig efter et sted at bo og også gerne et job, men det er ikke så nemt som det lyder... P.t sover jeg hos min søster men er jo egentlig uden bolig... Overskudet er ikke SÅ stort igen for har jo en hverdag med to unger på 6 og 8 og så hjælper jeg jo til med det hele... de kræver sq lidt mere fysisk energi hvor P jo krævede en masse psykisk... Men for det meste er jeg glad og afklaret med hele situationen... Har dog dage hvor realiteterne går op for mig og jeg synes det virker helt uoverskueligt at skulle være single igen og ha min egen hverdag til at fungere.... Men nu håber jeg bare snart jeg kan komme igang med at få mit eget at bo i så jeg også kan søge arbejde mere seriøst i forhold til hvor jeg skal bo :)

Knus til jer alle for jeres søde omsorg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger... Hvor er I søde... Varmer at vide at der er nogen der tænker på en.... Generelt har jeg det ok... Leder stadig efter et sted at bo og også gerne et job, men det er ikke så nemt som det lyder... P.t sover jeg hos min søster men er jo egentlig uden bolig... Overskudet er ikke SÅ stort igen for har jo en hverdag med to unger på 6 og 8 og så hjælper jeg jo til med det hele... de kræver sq lidt mere fysisk energi hvor P jo krævede en masse psykisk... Men for det meste er jeg glad og afklaret med hele situationen... Har dog dage hvor realiteterne går op for mig og jeg synes det virker helt uoverskueligt at skulle være single igen og ha min egen hverdag til at fungere.... Men nu håber jeg bare snart jeg kan komme igang med at få mit eget at bo i så jeg også kan søge arbejde mere seriøst i forhold til hvor jeg skal bo :)

Knus til jer alle for jeres søde omsorg :)

:kram :kram :kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram dejligt lige at høre fra dig Trine :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre fra dig Trine. Håber snart du finder noget at bo i.

Kram

Rikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sender også lige et par knus :kram :kram :kram, og så siger du bare til, hvis du får brug for en ferie her i det østjyske, så har vi en seng til rådighed til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh Trine jeg tænker så meget på dig :kram2 Dejligt du lige giver et pip herinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt at høre fra dig søde :kiss

Håber snart at alt falder på plads for dig :kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at få "livstegn" fra dig Trine :kram2

Jeg krydser fingre for, at du hurtigt finder et godt sted at bo og at jobbet også venter lige rundt om hjørnet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck :goodluck Med det hel håber snart for dig at tingene løser sig hurtigt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER