Solvej99

Tester i oktober: 5 gravide - 20 mens - 3 venter

391 indlæg i dette emne

Hvor køber i for resten teste henne og evt hvilke? Tænker jeg hellere må få købt lidt hjem i tilfælde af, at mens har tænkt sig at blive væk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg køber strimmelteste på billige-teste.dk :)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte første gang fra babyornot.dk og har kun godt at sige om det. De sidste par gange (har brugt liiidt mange æl tests :blush) har jeg dog købt fra homehealth-UK (linket er til æl teste, g-teste finder du i menuen til venstre) da det både er billigere og der er flere valgmuligheder. Man kan blandt andet vælge både g-teste og æl teste med forskellig sensitivitet. Og da jeg har haft svært ved at lave en positiv æl test med de almindelige, ville jeg gerne have nogen med højere sensitivitet. Har også kun positivt at sige om denne side. Leveringen er hurtig og stabil.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh spændende :glad

Du siger bare til, når du vil sættes på ;)

tak :kram jeg tester nok d. 16 hvis der ikke kommer noget i vejen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hihi, som Mae West så fint sagde det: "When I'm good I'm very good, but when I'm bad, I'm better".

Vi vil meget gerne have dig med her i oktober Diazbebs :) Hvordan forløber det med flytningen?

Ihh hvor er du sød Alura

Vi flytter ud af lejligheden d. 12. Og for at citere manden hold op vi har meget l.o.r.t jeg synes jeg pakker og pakker :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak :kram jeg tester nok d. 16 hvis der ikke kommer noget i vejen

Du er sat på ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh hvor er du sød Alura

Vi flytter ud af lejligheden d. 12. Og for at citere manden hold op vi har meget l.o.r.t jeg synes jeg pakker og pakker :P

 

Åh, men hvor jeg kender det altså. Vi flyttede ind i vores hus for 4½ år siden, og vi har såmænd stadig l**t vi nærmest ikke har fået pakket ud endnu :blink Håber at det hele bare kommer til at gå glat, og at I snart er på plads i jeres nye hjem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5/10 her :-)

 

Krydser alt hvad jeg kan... Min kæreste arbejder også væk hjemmefra ligesom Aluras (i udlandet), - han er væk 3-4 uger af gangen, men denne gang var planlægningen perfekt...  Det er dælme ikke nemt at få det til at passe og til eventuelle næste ÆL er han ikke hjemme... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5/10 her :-)

Krydser alt hvad jeg kan... Min kæreste arbejder også væk hjemmefra ligesom Aluras (i udlandet), - han er væk 3-4 uger af gangen, men denne gang var planlægningen perfekt... Det er dælme ikke nemt at få det til at passe og til eventuelle næste ÆL er han ikke hjemme...

Håber det er lykkedes jer så :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ægløsning i gang. With me luck ;-)

Vil ikke sætte dato på hvornår jeg tester.

Vil lade det komme som det kommer :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5/10 her :-)

 

Krydser alt hvad jeg kan... Min kæreste arbejder også væk hjemmefra ligesom Aluras (i udlandet), - han er væk 3-4 uger af gangen, men denne gang var planlægningen perfekt...  Det er dælme ikke nemt at få det til at passe og til eventuelle næste ÆL er han ikke hjemme... 

 

Uha, så håber jeg virkelig for jer at den er der. Vil krydse ekstra meget fingre for dig. Den negative resultat kan føles endnu værre, hvis man ved at man så skal vente mindst to cyklusser, før man får lov at prøve igen. Så bliver ventetiden altså urimeligt lang. Dejligt at han kunne være hjemme denne gang og jeg håber for jer, at det resulterer i to fine streger om en lille uges tid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal I have

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal I have

Vi er jo kun lige begyndt at prøve, eller dvs. vi har ville prøve i ca. 4 måneder, men han har altid været bortrejst...

 

Uha, så har I da endnu værre betingelser end vi har :( Vi nåede da lige at hygge da manden kom hjem mandag aften, og hvis jeg er heldig er æl først faldet der, så der er en lille chance alligevel i denne cyklus. Hvis den ikke er der nu, så aner jeg heller ikke hvor længe vi så kommer til at vente, før vi får muligheden igen, men forhåbentlig ikke fire måneder. Nu krydser jeg altså lige lidt mere ekstra fingre for dig. Hvis man skal springe så mange forsøg over, så fortjener man lidt ekstra held ved dem hvor man faktisk har muligheden :) :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja oddsene er desværre ikke så gode... men skulle det lykkes, så kan jeg udover bebs også se frem til kæresten endelig vil søge job i Danmark

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja oddsene er desværre ikke så gode... men skulle det lykkes, så kan jeg udover bebs også se frem til kæresten endelig vil søge job i Danmark

Krydser absolut også fingre for dig og alle andre...

Sidder pt. til undervisning om mikroskopi af bindevæv og bruger istedet tiden herinde Ikke så godt for studiet at være skruk

 

Hehe, av det kender jeg, det der med at være lidt for distraheret af projekt baby. Har også alt muligt andet jeg skulle bruge min tid på i stedet. Får startet min virksomhed, få renoveret huset færdigt, få ryddet lidt op, få løbet den tur jeg har siddet og lagt an til den sidste time nu...

 

I perioder overtager det bare alt andet og fylder urimeligt meget. Det gjorde det for mig i sidste cyklus, hvilket faktisk resulterede i at jeg, da mens kom, blev irriteret på mig selv over at have "spildt" to uger af mit liv, med at tænke på noget konstant som jo slet ikke "var der" alligevel. Så har store ambitioner om at skrue ned for det i denne cyklus. Nu vil jeg løbe den tur :P

 

Hvad arbejder han med din kæreste, der gør job i udlandet mere attraktivt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tester d. 25. Oktober (min fødselsdag) hvis mens ikke er kommet inden. Det er min 3. Cyklus, dog er den uregelmæssig så har sat eventuel testdag på cd 34, da den første var på cd 38 og sidste på cd 31.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, av det kender jeg, det der med at være lidt for distraheret af projekt baby. Har også alt muligt andet jeg skulle bruge min tid på i stedet. Får startet min virksomhed, få renoveret huset færdigt, få ryddet lidt op, få løbet den tur jeg har siddet og lagt an til den sidste time nu...

I perioder overtager det bare alt andet og fylder urimeligt meget. Det gjorde det for mig i sidste cyklus, hvilket faktisk resulterede i at jeg, da mens kom, blev irriteret på mig selv over at have "spildt" to uger af mit liv, med at tænke på noget konstant som jo slet ikke "var der" alligevel. Så har store ambitioner om at skrue ned for det i denne cyklus. Nu vil jeg løbe den tur :P

Hvad arbejder han med din kæreste, der gør job i udlandet mere attraktivt?

Ja, nogle gange fylder det lidt for meget og så stresser man helt... Ikke sundt for en eventuel graviditet

Han er håndværker og man tjener lidt mere i Norge (mellem 10-15.000 mere)... Nu vil han så bare tjene en masse penge, så vi har en god opsparing og lige meget om jeg bliver gravid eller ej, så kommer han helt hjem til næste år

Hvad arbejder du med? - lyder spændende, men hårdt med egen virksomhed...

GOD TUR PÅ VEJENE

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tester den 16. Oktober - Har lige fået sat to æg op i dag, så håber på gevinst denne gang :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tester den 16. Oktober - Har lige fået sat to æg op i dag, så håber på gevinst denne gang :D

:babydust håber de bliver deroppe :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:babydust håber de bliver deroppe :kram

Håber jeg godt nok også. Bare det ene af dem, mere forlanger jeg ikke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tester den 16. Oktober - Har lige fået sat to æg op i dag, så håber på gevinst denne gang :D

Uhh spændende :Goodluck Håber mindst en bliver siddende :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, nogle gange fylder det lidt for meget og så stresser man helt... Ikke sundt for en eventuel graviditet

Han er VVS- og energimontør og man tjener lidt mere i Norge (mellem 10-15.000 mere)... Nu vil han så bare tjene en masse penge, så vi har en god opsparing og lige meget om jeg bliver gravid eller ej, så kommer han helt hjem til maj næste år

Hvad arbejder du med? - lyder spændende, men hårdt med egen virksomhed...

GOD TUR PÅ VEJENE

 

Ahh, det er præcis det samme som min mors mand arbejder med, og han var også i Norge en overgang. Kan godt forstå at han gerne vil bruge den mulighed til at spare lidt ekstra sammen til jer, men også at du glæder dig til at have ham mere hjemme igen :)

 

Jamen lige nu arbejder jeg på en institution for psykisk syge og udviklingshæmmede. Og samtidig arbejder min mand og jeg så sammen på at starte vores eget op. Vi har de sidste to år arbejdet på at skrive en roman sammen, og vil gerne starte vores eget forlag og udgive den der, når den er færdig. Jeg har altid gerne ville være selvstændig, og litteratur har altid været en af mine helt store passioner, så det er drømmen vi håber at udleve med tiden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ahh, det er præcis det samme som min mors mand arbejder med, og han var også i Norge en overgang. Kan godt forstå at han gerne vil bruge den mulighed til at spare lidt ekstra sammen til jer, men også at du glæder dig til at have ham mere hjemme igen :)

 

Jamen lige nu arbejder jeg på en institution for psykisk syge og udviklingshæmmede. Og samtidig arbejder min mand og jeg så sammen på at starte vores eget op. Vi har de sidste to år arbejdet på at skrive en roman sammen, og vil gerne starte vores eget forlag og udgive den der, når den er færdig. Jeg har altid gerne ville være selvstændig, og litteratur har altid været en af mine helt store passioner, så det er drømmen vi håber at udleve med tiden :)

Så er vi pt. lidt inden for samme fag... Jeg er uddannet Social- og Sundhedshjælper, men læser medicin nu (drømmen er at blive speciallæge inden for pædiatri eller almen medicin)... :rolleyes

Men NØJ, det lyder da super spændende med den roman - og så hele tanken om at være selvstændig... Kan man lave det man elsker og have det som levebrød, så kan man næsten ikke bede om mere   :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :)

Jeg er ny her på siden, men har læst en del herinde.

Vi er lige gået igang med pb, det vil sige at jeg ikke fortsatte med pillerne efter min sidste mens, som var i den første uge i september.

Det vil egentlig sige, at jeg normalt ville have fået mens igår, men den er endnu ikke kommet!

Mon jeg kan være heldig, at den allerede er der? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ægløsning i gang. With me luck ;-)

Vil ikke sætte dato på hvornår jeg tester.

Vil lade det komme som det kommer :-D

Held og lykke :goodluck

:hump

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER