Solvej99

Tester i oktober: 5 gravide - 20 mens - 3 venter

391 indlæg i dette emne

Ja, det er der mange der oplever :-)

Men jeg kan ikke i mit hoved forstå hvordan det kan lade sig Gøre :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil godt med også :) Jeg har jo helt klare intentioner om at snydeteste, men jeg tænker at min officielle testdag må være på 4+0 og det går jeg ud fra er 28. oktober :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker også at min testdag må flyttes (hvis min mens da ikke kommer i  morgen - og det føles virkelig sådan lige nu), er først 4+0 den 7. hvis det er :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil godt med også :) Jeg har jo helt klare intentioner om at snydeteste, men jeg tænker at min officielle testdag må være på 4+0 og det går jeg ud fra er 28. oktober :)

Uhh vi kommer til at ligge tæt Mette :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh vi kommer til at ligge tæt Mette :)

Håber vi kommer til at følges hele vejen! :goodluck :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber vi kommer til at følges hele vejen! :goodluck :glad

Ja det ville være skønt :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men jeg kan ikke i mit hoved forstå hvordan det kan lade sig Gøre :-)

 

Det sker ikke fordi du faktisk har ægløsning mens du er gravid, men fordi at en ægløsningstest, om end den først og fremmest "leder" efter LH hormonet, også kan registrere hCG hormonet. I modsætning til en graviditetstest der kun registrerer hCG. Koncentrationen af hCG skal dog vist være i den højere ende før en æl test registrerer det, så en g-test vil som regel blive positiv før æl testen. Teoretisk set kan du altså faktisk bruge en æl test som en (billigere) graviditetstest, men resultatet er ikke lige så sikkert.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil godt med også :) Jeg har jo helt klare intentioner om at snydeteste, men jeg tænker at min officielle testdag må være på 4+0 og det går jeg ud fra er 28. oktober :)

Der er lykke ved den tid på året ;) :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det sker ikke fordi du faktisk har ægløsning mens du er gravid, men fordi at en ægløsningstest, om end den først og fremmest "leder" efter LH hormonet, også kan registrere hCG hormonet. I modsætning til en graviditetstest der kun registrerer hCG. Koncentrationen af hCG skal dog vist være i den højere ende før en æl test registrerer det, så en g-test vil som regel blive positiv før æl testen. Teoretisk set kan du altså faktisk bruge en æl test som en (billigere) graviditetstest, men resultatet er ikke lige så sikkert.

Det er jeg slet ikke enig med dig i :)

Jeg kan lave positive ÆL-tests når jeg er gravid, også FØR jeg kan lave positiv GT! Det har jeg prøvet nogle gange :) Mener også andre herinde har gjort det samme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg slet ikke enig med dig i :)

Jeg kan lave positive ÆL-tests når jeg er gravid, også FØR jeg kan lave positiv GT! Det har jeg prøvet nogle gange :) Mener også andre herinde har gjort det samme :)

 

Det er ikke så meget mig der mener det, som hvad jeg har kunnet læse på nettet at andres erfaringer har været med det. Jeg aner det af gode grunde ikke, da jeg aldrig har været gravid og taget æl test samtidig :) Men sjovt at høre at erfaringen også kan være det modsatte, hvor æl testen bliver positiv før g-testen. Må eksperimentere med hvilken af delene der gør sig gældende for mig, når det engang bliver aktuelt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke så meget mig der mener det, som hvad jeg har kunnet læse på nettet at andres erfaringer har været med det. Jeg aner det af gode grunde ikke, da jeg aldrig har været gravid og taget æl test samtidig :) Men sjovt at høre at erfaringen også kan være det modsatte, hvor æl testen bliver positiv før g-testen. Må eksperimentere med hvilken af delene der gør sig gældende for mig, når det engang bliver aktuelt :)

Godt ord igen :kiss

Der er både fordele og ulemper ved det ;) Igen den møgrisiko for at gå amok for tidligt = bekymringer for bio osv. ;)

Jeg har også altid testet for ÆL indtil stregerne efter ÆL er "normale"- så ved jeg jo, at der kan være noget i gærde bagefter, hvis de kommer igen når testdag nærmer sig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er lykke ved den tid på året ;) :kiss

Det er jo det, der er :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så tør jeg godt skrive at jeg er  :gravid :) to positive teste, tager en igen i morgen for en sikkerhedsskyld, men den anden streg er kun blevet tydligere, så jeg vover at fejre det.  :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede positiv 3+4 med min datter med en ÆL test først :) tog en G-test bagefter som også var tydeligt positiv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I må gerne sætte mig på til mandag d 20. :yay :yay

Sammen med mig :yay Jeg sætter dig på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil godt med også :) Jeg har jo helt klare intentioner om at snydeteste, men jeg tænker at min officielle testdag må være på 4+0 og det går jeg ud fra er 28. oktober :)

Ha ha... :D Jeg sætter dig på der alligevel ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så tør jeg godt skrive at jeg er :gravid :) to positive teste, tager en igen i morgen for en sikkerhedsskyld, men den anden streg er kun blevet tydligere, så jeg vover at fejre det. :glad

Tillykke! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay

Så skal vi begge teste positivt, og så kan man da tale om at følges :lol :lol :lol

Ja tak :D :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke! :glad

Tark  :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så tør jeg godt skrive at jeg er :gravid :) to positive teste, tager en igen i morgen for en sikkerhedsskyld, men den anden streg er kun blevet tydligere, så jeg vover at fejre det. :glad

Stort tillykke :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Indtil videre er min test dag stadigvæk den 29 oktober men kan være den rykker sig, alt efter hvornår jeg er færdig med at bløde(som jeg håber er snart) vil gerne i gang med pb2 version 2 igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger

Jeg er ny her inde, og kunne da godt tænke mig at være med

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger

Jeg er ny her inde, og kunne da godt tænke mig at være med

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker også at min testdag må flyttes (hvis min mens da ikke kommer i  morgen - og det føles virkelig sådan lige nu), er først 4+0 den 7. hvis det er :-)

:gal  ... Ikke heldig denne gang :-( 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:gal ... Ikke heldig denne gang :-(

Øv :( :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER