Solvej99

Tester i oktober: 5 gravide - 20 mens - 3 venter

391 indlæg i dette emne

I kan da sagtens nå det, hvis I Eks. Bliver gravide nu her også køber en skanning :) Så kan familien få en juleoverraskelse :)

Mht. At have styr på sit liv, sat på spidsen, så er det slut når man starter PB og kommer ikke tilbage ;) :kram2 Er selv stort kontrolfreak, men indså under PB, at det ikke var foreneligt :) Ikke i samme udstrækning i hvert fald ;)

 

Havde også enhver intention om at skulle bestille en tidlig scanning :-) (Ville slet ikke kunne lade være)... men for mit vedkommende, så er kæresten ikke hjemme til næste ÆL da han arbejder i udlandet... Med den næste igen, ved jeg ikke endnu hvordan hans arbejdsdage falder :-(

Ville også bare have det bedst med, at man var så tæt på 2. trimester som muligt, før jeg delte det med venner og familie... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åha, ved ikke hvad jeg vil. Jeg havde ÆL i går eller meget måske i forgårs, så er 4+0 d. 20/10, men jeg kunne godt finde på at tage en test i weekenden 18-19/10, så jeg kan sunde mig derhjemme og så jeg måske kan forhindre min krop i at psyke mens væk.

Jeg kommer ikke til at være så aktiv herinde, men vil gerne på d. 20/10 og så ser jeg hvad jeg gør, når jeg nærmer mig :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvom jeg stadig har ægløsning, kan jeg bare mærke at der ikke sker noget denne gang.

Ved ikke hvorfor jeg tror det.

Måske er det for ikke at skuffe mig selv med mine høje forventninger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åha, ved ikke hvad jeg vil. Jeg havde ÆL i går eller meget måske i forgårs, så er 4+0 d. 20/10, men jeg kunne godt finde på at tage en test i weekenden 18-19/10, så jeg kan sunde mig derhjemme og så jeg måske kan forhindre min krop i at psyke mens væk.

Jeg kommer ikke til at være så aktiv herinde, men vil gerne på d. 20/10 og så ser jeg hvad jeg gør, når jeg nærmer mig :rolleyes

 

Samme dag som mig. Det må der være held ved :kiss

 

Jeg har dog på fornemmelsen at jeg ikke bliver gravid i denne omgang. Vi er begge stressede pga. huskøb og lejlighedssalg, så lysten er ikke ret stor i disse dage. Desuden har jeg stadig ikke fået en positiv ÆL-test.

 

Er det mon muligt at stresse sig fra at få ægløsning? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Samme dag som mig. Det må der være held ved :kiss

 

Jeg har dog på fornemmelsen at jeg ikke bliver gravid i denne omgang. Vi er begge stressede pga. huskøb og lejlighedssalg, så lysten er ikke ret stor i disse dage. Desuden har jeg stadig ikke fået en positiv ÆL-test.

 

Er det mon muligt at stresse sig fra at få ægløsning? :unsure

Ved ikke om man ligefrem kan stresse sig selv til ikke at få ægløsning, men det kan ske at man har en cyklus uden ÆL. Det kaldes vidst for en anovulatorisk blødning... 

 

Har du brugt samme mærke tidligere og har kunne få positive ægløsningstests??

 

Jeg har oplevet et par mærker hvor jeg ikke kan teste positiv, men når jeg så tager et andet mærke er den bragende positiv... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Samme dag som mig. Det må der være held ved :kiss

Jeg har dog på fornemmelsen at jeg ikke bliver gravid i denne omgang. Vi er begge stressede pga. huskøb og lejlighedssalg, så lysten er ikke ret stor i disse dage. Desuden har jeg stadig ikke fået en positiv ÆL-test.

Er det mon muligt at stresse sig fra at få ægløsning? :unsure

Uden tvivl ;) :rolleyes

Det ved jeg ikke om man kan. Jeg har oplevet at man kan psyke sin krop til de vildeste ting, men udebleven ÆL har jeg ikke prøvet :unsure

Hvad CD er du på og er du sikker på den ikke har været der, selvom du ikke lige har fanget den på en test?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke om man ligefrem kan stresse sig selv til ikke at få ægløsning, men det kan ske at man har en cyklus uden ÆL. Det kaldes vidst for en anovulatorisk blødning...

Har du brugt samme mærke tidligere og har kunne få positive ægløsningstests??

Jeg har oplevet et par mærker hvor jeg ikke kan teste positiv, men når jeg så tager et andet mærke er den bragende positiv...

Hvilke mærker kan du teste positiv med og hvilke kan du ikke? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilke mærker kan du teste positiv med og hvilke kan du ikke? :unsure

Ha, tænkte nok du ville spørge... :-)

Jeg skal lige finde mine tidligere bestillinger frem på mailen... Ved i hvert fald at dem man køber i Netto, Fakta og diverse andre af de små supermarkeder ikke virker for mig. 

Men resultatet var i hvert fald at jeg kun er gået over til Clearblue, selvom det er en del dyrere... 

Jeg har dog en regelmæssig cyklus på 25 dage og altid en lutealfase på 13, så jeg ved altid nogenlunde hvornår ÆL kommer (så bruger kun 2-3 tests pr. gang, for at være HELT sikker)... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilke mærker kan du teste positiv med og hvilke kan du ikke? :unsure

 

... Typisk, kan ikke se navnet på dem, der står bare jeg har købt 10 ÆL-stave for 138 kroner...

 

Men den ene gang var det i hvert fald sådan nogle lyserøde og hvide, smalle stave. Dem fik jeg ikke en dyt på - mens Clearblue gav mig et dejligt smileyface (og den havde ret, for to dage senere kunne jeg mærke ÆL)... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

... Typisk, kan ikke se navnet på dem, der står bare jeg har købt 10 ÆL-stave for 138 kroner...

Men den ene gang var det i hvert fald sådan nogle lyserøde og hvide, smalle stave. Dem fik jeg ikke en dyt på - mens Clearblue gav mig et dejligt smileyface (og den havde ret, for to dage senere kunne jeg mærke ÆL)...

Hvor købte du dem der ikke virker?

Jeg kan ikke få en positiv på de grønne fra billig-teste, men har to gange fanget den på de lyserøde fra eBay (England).

Ved snart ikke om jeg gider blive ved med at prøve ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor købte du dem der ikke virker?

Jeg kan ikke få en positiv på de grønne fra billig-teste, men har to gange fanget den på de lyserøde fra eBay (England).

Ved snart ikke om jeg gider blive ved med at prøve ^_^

 

Den ene gang var fra med24.dk - men har absolut intet at udsætte på deres service og deres produkter. Alt andet derfra virker skam... Jeg kan bare ikke teste positiv, - det kan de jo så ikke gøre for :-)

 

De grønne tynde?? Dem kan jeg forresten heller ikke på... 

 

Nej, det kan altså gå hen og blive ret dyrt hvis man har en uregelmæssig cyklus... Men hvis man kender sin cykluslængde og lutealfase, så synes jeg det er rart også at kunne finde tidspunktet (morgen, middag, aften) for stigningen i LH...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uden tvivl ;) :rolleyes

Det ved jeg ikke om man kan. Jeg har oplevet at man kan psyke sin krop til de vildeste ting, men udebleven ÆL har jeg ikke prøvet :unsure

Hvad CD er du på og er du sikker på den ikke har været der, selvom du ikke lige har fanget den på en test?

Ej jeg er faktisk kun på CD 13, men jeg kan bare ingenting mærke og det plejer jeg at kunne. Har heller ikke noget udflåd. Hverken af den ene eller den anden art :rolleyes Det kan også bare være, at det her bliver en lang cyklus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke om man ligefrem kan stresse sig selv til ikke at få ægløsning, men det kan ske at man har en cyklus uden ÆL. Det kaldes vidst for en anovulatorisk blødning...

Har du brugt samme mærke tidligere og har kunne få positive ægløsningstests??

Jeg har oplevet et par mærker hvor jeg ikke kan teste positiv, men når jeg så tager et andet mærke er den bragende positiv...

Nej, det er de samme som jeg tidligere har testet positivt på. Jeg må vente og se :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver så frustreret over at jeg ikke selv kan styre det her.

Hader at miste kontrollen og det må man sige at man Gør her.

Grrrrrrr.

For fan... bebs. Kom så

Skulle lige ud med det

 

 

Har det på akkurat samme måde... Det er simpelthen forfærdeligt... JEG VIL OGSÅ HA' BEBS!!!!

 

Helt enig. Kom nu bebis :baby2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej med Jer...

Vi har testdag d.18. oktober. Vi er i behandling med vores 3. IUI nu- den første med stimulering. Vi har prøvet lidt on/off i over 2 år uden held. Hvis det ikke lykkes denne gang, skal vi måske over til reagensglas. Vi taler dog om evt. at tage én til IUI med Pergotime først, hvis det ikke lykkes denne gang.

Vi er bare SÅ klar, så håber virkelig, at det lykkes denne gang!!!

Vi har prøvet så længe. Vi er gift, ejer bolig og er både økonomisk og psykologisk klar- ja faktisk mere end klar! Vi er begge totalt skruk.

Suk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej med Jer...

Vi har testdag d.18. oktober. Vi er i behandling med vores 3. IUI nu- den første med stimulering. Vi har prøvet lidt on/off i over 2 år uden held. Hvis det ikke lykkes denne gang, skal vi måske over til reagensglas. Vi taler dog om evt. at tage én til IUI med Pergotime først, hvis det ikke lykkes denne gang.

Vi er bare SÅ klar, så håber virkelig, at det lykkes denne gang!!!

Vi har prøvet så længe. Vi er gift, ejer bolig og er både økonomisk og psykologisk klar- ja faktisk mere end klar! Vi er begge totalt skruk.

Suk.

Jeg har sat dig på. Held og lykke :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er spændt på at tage en ægløsningstest senere i dag. Er på CD 14 og ifølge Clue burde jeg have ægløsning i morgen. Mærker dog kun en svag murren, så gætter på at den ligger senere endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej.

Jeg vil gerne være med den 17 oktober.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er vi mange efterhånden :glad Håber på en masse positive test de næste uger :Goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej.

Jeg vil gerne være med den 17 oktober.

Så er du på. Held og lykke :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sat dig på. Held og lykke :goodluck

 

Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er spændt på at tage en ægløsningstest senere i dag. Er på CD 14 og ifølge Clue burde jeg have ægløsning i morgen. Mærker dog kun en svag murren, så gætter på at den ligger senere endnu.

 

Stadig negativ <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en følelse af at mens er på vej indenfor de næste par dage. Det har værket i underlivet de sidste to dage nu. Hvis den skal komme, så må den godt komme nu, så vi kan komme videre, tak.

 

Synes ikke at man laver andet end at vente i det her projekt. Vente på at mens er slut, vente på æl, vente på mens eller positiv test, vente på at mens slutter igen osv. Vente, vente, vente... :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en følelse af at mens er på vej indenfor de næste par dage. Det har værket i underlivet de sidste to dage nu. Hvis den skal komme, så må den godt komme nu, så vi kan komme videre, tak.

Synes ikke at man laver andet end at vente i det her projekt. Vente på at mens er slut, vente på æl, vente på mens eller positiv test, vente på at mens slutter igen osv. Vente, vente, vente... :wacko

Yup. A whole lot of waiting! :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yup. A whole lot of waiting! :/

 

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER