Solvej99

Tester i oktober: 5 gravide - 20 mens - 3 venter

391 indlæg i dette emne

:gal  ... Ikke heldig denne gang :-(

Øv :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

... Ja :-( Og manden er ikke hjemme til næste ÆL, så vi kan først forsøge næste gang igen... MEN, vi er jo kun lige startet, så er stadig optimistisk  :baby2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan I hjælpe mig med at tænke den her i gennem?

Jeg har testet for æl siden i tirsdags. Stregen blev mørkere og mørkere men ikke lige så mørkt som teststregen

I går testede der jeg stod op, ikke helt endnu, men jeg kunne se på udflåd den var æggehvide agtig. så testede jeg kl 13 og den var næsten lige så mørk som test streg. da jeg testede om aften(klokken 23, kunne ikke før da jeg ikke var hjemme) var den lysere i gen.

Kunne jeg har haft æl i går. Nogle der har oplevet det samme?

Mig og manden har selvfølgelig været flittige :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:gal  ... Ikke heldig denne gang :-( 

 

Årh øv, jeg havde virkelig heppet og krydset fingre for jer :( Godt at du stadig er optimistisk trods alt, og håber at I får gevinst næste gang I kan prøve igen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan I hjælpe mig med at tænke den her i gennem?

Jeg har testet for æl siden i tirsdags. Stregen blev mørkere og mørkere men ikke lige så mørkt som teststregen

I går testede der jeg stod op, ikke helt endnu, men jeg kunne se på udflåd den var æggehvide agtig. så testede jeg kl 13 og den var næsten lige så mørk som test streg. da jeg testede om aften(klokken 23, kunne ikke før da jeg ikke var hjemme) var den lysere i gen.

Kunne jeg har haft æl i går. Nogle der har oplevet det samme?

Mig og manden har selvfølgelig været flittige :bunny

 

Tænker at du muligvis er "sådan en som mig", der kun kan teste helt positiv indenfor et relativt lille vindue. Så mon ikke den positive har været der et sted mellem du testede klokken 13 og igen 23? Jeg har som regel kun et vindue på max 10-12 timer hvor den er helt positiv.

 

I så fald har du nok næppe haft æl i går, da denne jo først falder 24-48 efter den positive test, men det vil i så fald være det helt rigtige tidspunkt at gå i gang på nu, og så fortsætte de næste 2-3 dages tid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt ord igen :kiss

Der er både fordele og ulemper ved det ;) Igen den møgrisiko for at gå amok for tidligt = bekymringer for bio osv. ;)

Jeg har også altid testet for ÆL indtil stregerne efter ÆL er "normale"- så ved jeg jo, at der kan være noget i gærde bagefter, hvis de kommer igen når testdag nærmer sig :)

 

Helt rigtigt. Det må være op til den enkeltes temperament hvad man har det bedst med. Jeg er personligt snydetester, ingen tvivl om det. Kommer nok også til at teste allerede onsdag eller sådan noget, tror jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh øv, jeg havde virkelig heppet og krydset fingre for jer :( Godt at du stadig er optimistisk trods alt, og håber at I får gevinst næste gang I kan prøve igen :kram2

 

Mange tak Alura :-) Ja der er ikke andet for end at prøve videre... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker at du muligvis er "sådan en som mig", der kun kan teste helt positiv indenfor et relativt lille vindue. Så mon ikke den positive har været der et sted mellem du testede klokken 13 og igen 23? Jeg har som regel kun et vindue på max 10-12 timer hvor den er helt positiv.

 

I så fald har du nok næppe haft æl i går, da denne jo først falder 24-48 efter den positive test, men det vil i så fald være det helt rigtige tidspunkt at gå i gang på nu, og så fortsætte de næste 2-3 dages tid :)

tak for svaret alura :) :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min test dag skal nok rykkes til d. 17 hvis mens ikke er kommet før :ba

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak for svaret alura :) :kram

 

Det var så lidt. God fornøjelse med projektet; krydser fingre for at det giver resultat :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv så fik jeg først helt positive tests nu, så jeg vil gerne have rykket testdag til den 18/10. Jeg kan nok ikke vente hele 14 dage medmindre mens er startet der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så spændt på næste mandag hvor mens gerne skulle blive væk.

Har lyst til allerede at teste. Men kan man overhovedet det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tester den 24 oktober , hvis mens ikke dukke op inden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har desværre lige testet negativ men sender positiv til alle andre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv bøv mens herfra.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv bøv mens herfra.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har desværre lige testet negativ men sender positiv til alle andre

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, en del herinde tester positivt omkring 3+3 og sådan.

Personligt ville jeg dog ikke gøre det... Man risikerer alt for nemt at fange en bio - hvor du normalt end ikke ville opdage at du havde været gravid, fordi du får mens måske få dage for sent. Så jeg venter til absolut tidligt 3+6 eller 4+0 fordi man jo aldrig helt ved hvornår ÆL er.

:ditto

Og der er man end ikke sikker på ikke at fange en bio! Jeg havde 2 tidligere på året, hvor jeg først testede efter forventet mens- og mens så kom 1-2 ugers tid efter forventet mens. Men i hvert fald er det en god ide at vente til de 4+0 eller senere :) Det hedder jo en bio uanset indtil man når 6+0.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JEG VIL HAVE BEBS..... :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver så frustreret over at jeg ikke selv kan styre det her.

Hader at miste kontrollen og det må man sige at man Gør her.

Grrrrrrr.

For fan... bebs. Kom så

Skulle lige ud med det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 uge til testdag og ingen tegn på noget som helst... Må vist sætte næsen op efter en gang blodprøvetagning i uge 42 på cd 3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver så frustreret over at jeg ikke selv kan styre det her.

Hader at miste kontrollen og det må man sige at man Gør her.

Grrrrrrr.

For fan... bebs. Kom så

Skulle lige ud med det

 

Har det på akkurat samme måde... Det er simpelthen forfærdeligt... JEG VIL OGSÅ HA' BEBS!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har det på akkurat samme måde... Det er simpelthen forfærdeligt... JEG VIL OGSÅ HA' BEBS!!!!

Heeeeeeeelt vildt forfærdeligt.

Og ikke nok med det, så kan man bare sidde og vente og vente.

Det ikke engang sikkert bebs gider dukke op i det her år. Ihhhhh altså.

Og havde lige en drøm om at overraske familien med det når vi skal på ferie en uge før jul

Men men ...

Suk :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heeeeeeeelt vildt forfærdeligt.

Og ikke nok med det, så kan man bare sidde og vente og vente.

Det ikke engang sikkert bebs gider dukke op i det her år. Ihhhhh altså.

Og havde lige en drøm om at overraske familien med det når vi skal på ferie en uge før jul

Men men ...

Suk :-(

 

Ja jeg havde håbet man kunne pakke et scanningsbillede ind og give det til familien juleaften som en lille overraskelse, men det kan desværre ikke nås nu :-(

 

Jeg er vant til at have styr på alt andet i mit liv - så det er dælme svært at acceptere at man ikke bare lige kan få en bebs, når man vil... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg havde håbet man kunne pakke et scanningsbillede ind og give det til familien juleaften som en lille overraskelse, men det kan desværre ikke nås nu :-(

Jeg er vant til at have styr på alt andet i mit liv - så det er dælme svært at acceptere at man ikke bare lige kan få en bebs, når man vil...

I kan da sagtens nå det, hvis I Eks. Bliver gravide nu her også køber en skanning :) Så kan familien få en juleoverraskelse :)

Mht. At have styr på sit liv, sat på spidsen, så er det slut når man starter PB og kommer ikke tilbage ;) :kram2 Er selv stort kontrolfreak, men indså under PB, at det ikke var foreneligt :) Ikke i samme udstrækning i hvert fald ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER