Missa

Tester i August ‼️

232 indlæg i dette emne

Cyklus negativ! :(

:-( øv masser af babystøv til næste cyklus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den var skisme positiv!!! Det er bare SÅ vildt!!

Stort tillykke!! ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

immervæk nogle flotte striber :-) kæmpe tillykke :yay

Mange tak skal du have :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, og i lige måde ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tager folinsyre fra billigtest.dk. Men jeg vil også gerne begynde med at tage andre vitaminer allerede nu. Der er jo også folinsyre i gradvitamin piller. Så spørgsmålet lyder om det ikke bliver overdosis at tage dem begge??? Vil nødig smide dem fra billigtest væk... Ved min læge siger de at jeg ikke behøve tage andet end folinsyre indtil jeg passer de 12 uger før jeg går i gang med andet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tager folinsyre fra billigtest.dk. Men jeg vil også gerne begynde med at tage andre vitaminer allerede nu. Der er jo også folinsyre i gradvitamin piller. Så spørgsmålet lyder om det ikke bliver overdosis at tage dem begge??? Vil nødig smide dem fra billigtest væk... Ved min læge siger de at jeg ikke behøve tage andet end folinsyre indtil jeg passer de 12 uger før jeg går i gang med andet...

Først og fremmest et stort tillykke med graviditeten.. Nu skal jeg jo self ikke sige din læge imod men Sundhedsstyrelsen anbefalder jerntilskud fra uge 10..

Da jeg fik tage blodprøver i uge 9 spurgte min læge efter vi fik resultatet om jeg var begyndt på jern fordi min blodprocent var ret lavt..

Det er self forskelligt fra person til person men derfor Sundhedsstyrelsen anbefalder det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først og fremmest et stort tillykke med graviditeten.. Nu skal jeg jo self ikke sige din læge imod men Sundhedsstyrelsen anbefalder jerntilskud fra uge 10..

Da jeg fik tage blodprøver i uge 9 spurgte min læge efter vi fik resultatet om jeg var begyndt på jern fordi min blodprocent var ret lavt..

Det er self forskelligt fra person til person men derfor Sundhedsstyrelsen anbefalder det..

Mange tak søde. Jeg kun 4+4 i dag så der er noget tid til de 10 uger hvor jeg nok også skal påbegynde jerntilskud. Og selvom min lægesekretær sagde det var fra 20. Uge man skal det... Når jeg Googler det så falder jeg også over det Sundhedsstyrelsen anbefaleder. Det husker jeg at gøre dem opmærksom på ved min første lægeundersøgelse den 23/9

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den var skisme positiv!!! Det er bare SÅ vildt!!

Stort tillykke :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg hører også til i tråden - første aktive indlæg i et graviditetsforum :D

Havde testdag i fredags, men indtil videre ingen streger og ingen mens...(4+4) Testhelvede har ramt mig, og frustrationerne vokser. Har billeder af mine positive ÆL d.6+7/8, men da jeg efterfølgende blev blodprøvet med et progesterontal på 10,7, blev jeg gjort opmærksom på at det langt fra var nok til at holde på en evt. graviditet. Men vi krydser benene og håber på et mirakel, og at røde holde sig langt, langt væk. Og med god grund tænker jeg, da mine cyklusser har været klokkeklare og regelmæssige de sidste 6 mdr.

Held og lykke til jer andre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har officiel testdag på søndag efter min clue app men ifølge æl test havde jeg igår, så har tagen en test her til morgen. Den blev sørme positiv med det samme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

http://imgur.com/3EQQGYB

Prøver lige at sætte et billede ind. En der ved hvordan uden det bare er linket der komme på??

Tillykke :loveshower Den er da fin :)

Jeg tror du skal vælge bb-code for det er billedet direkte og ikke bb-code link :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

http://imgur.com/3EQQGYB

Prøver lige at sætte et billede ind. En der ved hvordan uden det bare er linket der komme på??

Tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har officiel testdag på søndag efter min clue app men ifølge æl test havde jeg igår, så har tagen en test her til morgen. Den blev sørme positiv med det samme.

Stort tillykke ! :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har officiel testdag på søndag efter min clue app men ifølge æl test havde jeg igår, så har tagen en test her til morgen. Den blev sørme positiv med det samme.

Stort tillykke med graviditeten!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal i have. Nu håber jeg spiren bliver hvor den skal for havde jo en bio i januar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal i have. Nu håber jeg spiren bliver hvor den skal for havde jo en bio i januar.

Stort tillykke !!! :)

Hvad siger terminsdatoen? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke !!! :)

Hvad siger terminsdatoen? :)

Tak for det. Den siger 4. Maj.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tør også at melde mig helt på banen her nu...

I dag 3+6 en rigtig fin positiv test, og jeg har jo kunnet teste siden mandag, hvor den gradvist er blevet tydeligere..

Åhhh... Jeg er så glad, så nu skal den bare blive hængende.. Det bliver fantastisk med en efternøler... De store drenge er fra 2006 og 2008 :)

Håber rigtig mange følger trop i maj terminen :babydust

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tør også at melde mig helt på banen her nu...

I dag 3+6 en rigtig fin positiv test, og jeg har jo kunnet teste siden mandag, hvor den gradvist er blevet tydeligere..

Åhhh... Jeg er så glad, så nu skal den bare blive hængende.. Det bliver fantastisk med en efternøler... De store drenge er fra 2006 og 2008 :)

Håber rigtig mange følger trop i maj terminen :babydust

Stort tillykke! :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig også på banen, selvom jeg aldrig kom ind på testlisten. Billedet er fra i går på dag 4+6  :loveshower  Kæresten og jeg er begge newbies og fatter ingenting, men vi er meget glade og spændte. 

post-9866-0-18889400-1409391430_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig også på banen, selvom jeg aldrig kom ind på testlisten. Billedet er fra i går på dag 4+6 :loveshower Kæresten og jeg er begge newbies og fatter ingenting, men vi er meget glade og spændte.

Tillykke med det ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER