Missa

Tester i August ‼️

232 indlæg i dette emne

Her er billede :o :o

Håber fandme den er god nok..! Forventet IKKE menses om 2 dage, så er omkring 3+5 idag.

Kan I se noget?

Jeg kan også godt se det... Og tør godt sige stort tillykke med det ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her er billede :o :o

Håber fandme den er god nok..! Forventet IKKE menses om 2 dage, så er omkring 3+5 idag.

Kan I se noget?

Kan også se den :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej det er helt syrealistisk! Tak  - håber jeg 
Tester igen fredag morgen, skal alligevel til læge der - godt nok om noget andet, men så vender jeg det lige med ham. 
Ved ikke hvordan og hvorledes han gør med graviditeter og vandre journal osv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er billede  :o  :o 

Håber fandme den er god nok..! Forventet IKKE menses om 2 dage, så er omkring 3+5 idag.

 

Kan I se noget?

Jeg kan også sagtens se de to streger! :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er billede  :o  :o 

Håber fandme den er god nok..! Forventet IKKE menses om 2 dage, så er omkring 3+5 idag.

 

Kan I se noget?

 

Kan også sagtens se 2 streger!!  :yay  STORT tillykke, dejligt med endnu en at følges med!  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan også sagtens se 2 streger!!  :yay  STORT tillykke, dejligt med endnu en at følges med!  :loveshower

Hvor langt er du henne? Din ticker i underskriften er vidst ikke opdateret. hehe!

 

Jeg kan også sagtens se de to streger! :-D

Wohooo :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor langt er du henne? Din ticker i underskriften er vidst ikke opdateret. hehe!

 

Hehe nej ville lige være helt sikker før jeg ændre den.  :rolleyes

Testede positiv første gang i går, samt en mere positiv test i dag - er 4+1. Tager endnu en i morgen tror jeg.  :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe nej ville lige være helt sikker før jeg ændre den.  :rolleyes

Testede positiv første gang i går, samt en mere positiv test i dag - er 4+1. Tager endnu en i morgen tror jeg.  :P

Jeg tror heller ikke på noget endnu, tester igen fredag og håber på endnu en positiv !  :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror heller ikke på noget endnu, tester igen fredag og håber på endnu en positiv !  :bd

 

Kender det godt - det er ikke rigtigt til at fatte! Synes dem jeg tog var meget positive, så tror den er der.  :wub  Masser af  :bd til dig også!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender det godt - det er ikke rigtigt til at fatte! Synes dem jeg tog var meget positive, så tror den er der.  :wub  Masser af  :bd til dig også!

Min er ikke meget positiv, men er også taget på tynd eftermiddags urin, og tog nu heller ikke lige nøjagtig tid på den (men den lå ikke i en eller flere timer som man læser ofte) . Men den er blevet tydligere nu, og den er lyserød altså med farve, kan ses i strakt arm, og tydligere end billedet kan vise. Så må jeg vente og håbe på endnu en ny positiv test fredag, tror slet ikke på det.

Selvom mine bryster gør monster ondt, haha!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min er ikke meget positiv, men er også taget på tynd eftermiddags urin, og tog nu heller ikke lige nøjagtig tid på den (men den lå ikke i en eller flere timer som man læser ofte) . Men den er blevet tydligere nu, og den er lyserød altså med farve, kan ses i strakt arm, og tydligere end billedet kan vise. Så må jeg vente og håbe på endnu en ny positiv test fredag, tror slet ikke på det.

Selvom mine bryster gør monster ondt, haha!

 

Så er det da flot at man kan se 2 streger. Jeg tror bestemt på at den er der, når man kan se det på eftermiddags urin!  :)  Mine er taget på morgenurin og kunne begynde at ane den 2. streg efter ca. 1 min. Synes faktisk jeg kan se en udvikling fra igår til i dag - kan det virkeligt gå så hurtigt. 

Hehe heldigvis har jeg ikke de store symptomer endnu, udover periodevise niv og jag.

Glæder mig til at se en god opdatering på fredag.  :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det da flot at man kan se 2 streger. Jeg tror bestemt på at den er der, når man kan se det på eftermiddags urin!  :)  Mine er taget på morgenurin og kunne begynde at ane den 2. streg efter ca. 1 min. Synes faktisk jeg kan se en udvikling fra igår til i dag - kan det virkeligt gå så hurtigt. 

Hehe heldigvis har jeg ikke de store symptomer endnu, udover periodevise niv og jag.

Glæder mig til at se en god opdatering på fredag.  :bd

Ja HcG tallet fordobles hver anden dag, så det kan det  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke til alle jer gravide herinde :) I er godt nok mange i denne testgruppe efterhånden :) Har selv termin 12/4 og det bliver hyggeligt at følges med jer alle. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det lader da til en del har termin i april  :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det lader da til en del har termin i april  :yay

 

I må se at komme ind i terminsgruppen så vi kan få et overblik :D :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej dejligt der kommer flere april babys!!

Lige lidt omkring termknsgruppen. Erdet der vi har vores egen graviditetstråd eller er det under den anden??

Bare nysgerrig, for vil gerne følge jer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej dejligt der kommer flere april babys!!

Lige lidt omkring termknsgruppen. Erdet der vi har vores egen graviditetstråd eller er det under den anden??

Bare nysgerrig, for vil gerne følge jer!

Graviditetstrådende ligger som regel under graviditet og fødselsområdet, hvor der specifik er et under forum der hedder graviditetstråde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej dejligt der kommer flere april babys!!

Lige lidt omkring termknsgruppen. Erdet der vi har vores egen graviditetstråd eller er det under den anden??

Bare nysgerrig, for vil gerne følge jer!

Jeg kører bare videre i min mor tråd (link i signatur) orker ikke at have to :D Men det kunne være hyggeligt at følge flere med april termin :) I terminsgruppen er der oversigt over hvem der har termin hvornår, så er det lidt mere overskueligt hvem der er ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror desværre jeg fangede en BIO, min G test idag var nemlig negativ  :(  :(  :(  :(  :( 
Forventer menses imorgen  :sm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror desværre jeg fangede en BIO, min G test idag var nemlig negativ  :(  :(  :(  :(  :( 

Forventer menses imorgen  :sm

 

Åhh det er jeg ked af at høre.  :boo Var det eftermiddags urin du testede på idag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh det er jeg ked af at høre.  :boo Var det eftermiddags urin du testede på idag?

Ja det var det, som igår.

Afventer menses imorgen, er der intet i løbet af weekenden, tester jeg igen mandag. Men ak ak, er virkelig ked af det nu  :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det var det, som igår.

Afventer menses imorgen, er der intet i løbet af weekenden, tester jeg igen mandag. Men ak ak, er virkelig ked af det nu  :boo

 

:kram2  Kan jeg godt forstå! Håber det bare skyldes at hcg tallet stadigt er lavt, måske urinen du testede på igår var mere fortyndet end i forgårs? En god ide med at teste igen på mandag. Måske på morgenurin denne gang, det er mere koncentreret og derfor nemmere ved at opfange hcg.  :) Håber mens udebliver.  :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2  Kan jeg godt forstå! Håber det bare skyldes at hcg tallet stadigt er lavt, måske urinen du testede på igår var mere fortyndet end i forgårs? En god ide med at teste igen på mandag. Måske på morgenurin denne gang, det er mere koncentreret og derfor nemmere ved at opfange hcg.  :) Håber mens udebliver.  :bd

Ja har ingen menses fået endnu.

Har haft en lille pitte pletblødning i går, hvor det bare var som en "rød tråd" på papiret hvis det gir mening, ingen klar blødning eller noget.

Har ingen sympt på noget som helst, hverken den ene eller anden vej.

Men ja mandag morgen tester jeg på morgen urin hvis ikke menses er kommet.

Ja kan være urinen var svagere/tyndere end da jeg testede positiv, men lige nu er jeg ikke optimist.

Men tak for  :bd  :wub Håber inderligt alligevel den er der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja har ingen menses fået endnu.

Har haft en lille pitte pletblødning i går, hvor det bare var som en "rød tråd" på papiret hvis det gir mening, ingen klar blødning eller noget.

Har ingen sympt på noget som helst, hverken den ene eller anden vej.

Men ja mandag morgen tester jeg på morgen urin hvis ikke menses er kommet.

Ja kan være urinen var svagere/tyndere end da jeg testede positiv, men lige nu er jeg ikke optimist.

Men tak for  :bd  :wub Håber inderligt alligevel den er der.

 

Krydser alt hvad jeg krydse kan!  :goodluck  :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min testdag skal rykkes til månedens sidste dag :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER