Missa

Tester i August ‼️

232 indlæg i dette emne

Så er spillet vidst kørt her desværre. trods en positiv test, og en negativ og en negativ? idag - tror muligvis der har været en lille lyserød streg nr. 2 men jeg bløder en smule nu (friskt) så det var højst sandsynligt en BIO desværre. med cyklus på 63 dage! SUK!

Godt lægen har taget blodprøve i fredags for at se om mine hormoner osv. er som de skal være - og for at udelukke PCO .

:boo :boo

:-( det er jeg ked af at høre :-( håber der snart kommer afklaring fra lægen! Kram herfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dagens test (3+5) Den udvikler sig fint ikke?? :) jeg kunne ikke lad vær og vente til på torsdag :D ... Og kæresten fik det at vide i morges :loveshower Ifølge terminsberegneren, lyder det 29.04.2015. det er dejligt tæt på når vi har ønsket os en maj baby. Sjovt hvis det falder præcis på 29 for min datter fødselsdag faldt på 29.08.08 :rolleyes

 

Stort tillykke! Hvor er det en fin test!  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er spillet vidst kørt her desværre. trods en positiv test, og en negativ og en negativ? idag - tror muligvis der har været en lille lyserød streg nr. 2 men jeg bløder en smule nu (friskt) så det var højst sandsynligt en BIO desværre. med cyklus på 63 dage! SUK!

Godt lægen har taget blodprøve i fredags for at se om mine hormoner osv. er som de skal være - og for at udelukke PCO .

 

:boo  :boo

 

Det er jeg ked af at høre.  :( Håber du snart får en afklaring på de lange cyklusser.  :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke! Hvor er det en fin test! :loveshower

Takker :-) :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er spillet vidst kørt her desværre. trods en positiv test, og en negativ og en negativ? idag - tror muligvis der har været en lille lyserød streg nr. 2 men jeg bløder en smule nu (friskt) så det var højst sandsynligt en BIO desværre. med cyklus på 63 dage! SUK!

Godt lægen har taget blodprøve i fredags for at se om mine hormoner osv. er som de skal være - og for at udelukke PCO .

 

:boo  :boo

 

Øv hvor trist :( Håber du får afklaring hos lægen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak skal du have :-D sikke en baby-boom det bliver i april :-) :-)

 

Ja det er da helt vildt så mange spril babyer der er :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vitaminer under graviditet... hvilke og hvornår i processen?? Lige nu tager jeg folinsyre og har taget den siden 1. maj. jeg ved jeg skal tage dem frem til 12. uge. stopper med dem derefter?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagens test (3+5) Den udvikler sig fint ikke?? :) jeg kunne ikke lad vær og vente til på torsdag :D ... Og kæresten fik det at vide i morges :loveshower Ifølge terminsberegneren, lyder det 29.04.2015. det er dejligt tæt på når vi har ønsket os en maj baby. Sjovt hvis det falder præcis på 29 for min datter fødselsdag faldt på 29.08.08 :rolleyes

Stort tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vitaminer under graviditet... hvilke og hvornår i processen?? Lige nu tager jeg folinsyre og har taget den siden 1. maj. jeg ved jeg skal tage dem frem til 12. uge. stopper med dem derefter?

Jeg tager Gravitamin. Startede med dem ca. 14 dage inden vi gik i gang med projekt baby.

Gravitamin er lidt dyre, men de er lugt og smagsneutrale og de eneste jeg kan få ned mens min kvalme er ulidelig :( og så har de også det anbefalede folinsyre i.

Jeg tager det resten af min graviditet. Der bliver anbefalet man tager folinsyre frem til uge 12. Skal starte på jern i uge 10

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå det blev ikke til en test i denne måned, da mens kom i dag, allerede på cd 29, en hel uge tidligere end sidst...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tager Gravitamin. Startede med dem ca. 14 dage inden vi gik i gang med projekt baby.

Gravitamin er lidt dyre, men de er lugt og smagsneutrale og de eneste jeg kan få ned mens min kvalme er ulidelig :( og så har de også det anbefalede folinsyre i.

Jeg tager det resten af min graviditet. Der bliver anbefalet man tager folinsyre frem til uge 12. Skal starte på jern i uge 10

Jeg siger mange tak for fiffen ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan vil i tolke den her test? Jeg tester negativ med Valmed. Den her er rfsu graviditetstest. Det er nok lidt svært at se på billedet, men der er en svag lyserød farve

post-10028-0-59720900-1408533543_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan vil i tolke den her test? Jeg tester negativ med Valmed. Den her er rfsu graviditetstest. Det er nok lidt svært at se på billedet, men der er en svag lyserød farve

Jeg synes den svage luserød er meget bred? Er det korrekt set? For så vil jeg sige den er ugyldig og at du skal prøve at tage en ny. Måske vente et par dage, når valmed var negativ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan vil i tolke den her test? Jeg tester negativ med Valmed. Den her er rfsu graviditetstest. Det er nok lidt svært at se på billedet, men der er en svag lyserød farve

Prøv apotekets eller billigtest.dk teste. Valmed har desværre ry for at snyde. Den ser lidt underlig ud. Held og lykke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Cyklus negativ!  :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan vil i tolke den her test? Jeg tester negativ med Valmed. Den her er rfsu graviditetstest. Det er nok lidt svært at se på billedet, men der er en svag lyserød farve

Jeg ville prøve igen om et par dage.. Selvom det er svært at vente!! Hvor langt er du i din cyklus? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv apotekets eller billigtest.dk teste. Valmed har desværre ry for at snyde. Den ser lidt underlig ud. Held og lykke.

Billigtestene viser negativ, men kan være jeg skal prøve apotekets.

Jeg ville prøve igen om et par dage.. Selvom det er svært at vente!! Hvor langt er du i din cyklus? :)

Jeg prøver igen i overmorgen, køber ny rfsu test i morgen. Jeg er i 5+2 i dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den var skisme positiv!!! Det er bare SÅ vildt!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den var skisme positiv!!! Det er bare SÅ vildt!!

Stort tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagens test (3+5) Den udvikler sig fint ikke?? :) jeg kunne ikke lad vær og vente til på torsdag :D ... Og kæresten fik det at vide i morges :loveshower Ifølge terminsberegneren, lyder det 29.04.2015. det er dejligt tæt på når vi har ønsket os en maj baby. Sjovt hvis det falder præcis på 29 for min datter fødselsdag faldt på 29.08.08 :rolleyes

immervæk nogle flotte striber :-) kæmpe tillykke :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den var skisme positiv!!! Det er bare SÅ vildt!!

:balloons tilykke 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den var skisme positiv!!! Det er bare SÅ vildt!!

 

Hvor dejligt, stort tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke til alle jer der har testet positivt !

Men mens er kommet, 1. cyklus på 38 dage efter 5 år med hormonspiral.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den var skisme positiv!!! Det er bare SÅ vildt!!

Tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER