Missa

Tester i August ‼️

232 indlæg i dette emne

Kom lige til at tage en test, har test dag søndag men manden kunne ikke vente........ Og det ser ud til at mine symptomer er rigtige!!!! Der var squ 2 streger!!!!! En mørk og en lys..... Tager lige nogle flere test Hehe

:yay  :yay Lad os se!!!  :yay  :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kom lige til at tage en test, har test dag søndag men manden kunne ikke vente........ Og det ser ud til at mine symptomer er rigtige!!!! Der var squ 2 streger!!!!! En mørk og en lys..... Tager lige nogle flere test Hehe

Sådan!!! Stort tillykke ;-) og ja, må vi se? :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eeeeeej manden har sgu da smit den test ud :/ :/ i må se den næste

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eeeeeej manden har sgu da smit den test ud :/ :/ i må se den næste

:shooter  :shooter Hvad bilder han sig ind!!

 

:yay  :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en del murren i maven idag.

Men skal først have mens i næste uge. Så lige nu synes jeg at der er langt til testdag i næste uge

Sådan startede mine symtomer på jeg er gravid "mens" murren , var baby murren.

Håber for dig det er bebs ❤

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom lige til at tage en test, har test dag søndag men manden kunne ikke vente........ Og det ser ud til at mine symptomer er rigtige!!!! Der var squ 2 streger!!!!! En mørk og en lys..... Tager lige nogle flere test Hehe

Uhh tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testdag bliver vist D. 24. Aug...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tilykke Missa !

Jeg håber der er flere der oplever positive teste i den kommende tid. Babydust til alle

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og også et stort tillykke til dig Carinablicher! Håber at jeg (og jer andre) kan hoppe i samme terminsgruppe som dig og Missa

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaaa håber jeg også

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Venter spændt på mens. :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom lige til at tage en test, har test dag søndag men manden kunne ikke vente........ Og det ser ud til at mine symptomer er rigtige!!!! Der var squ 2 streger!!!!! En mørk og en lys..... Tager lige nogle flere test Hehe

Jubiii tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Venter spændt på mens. :p

Jeg håber ikke den kommer ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber ikke den kommer ;)

I teorien er jeg allerede gået 4 dage over tid. Men da jeg i sidste måned gik 5 dage over tid, så ved jeg ikke om den følger den gamle cyklus længde eller den har rettet sig efter at jeg som sagt gik 5 dage over tid i sidste cyklus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må hellere rapportere, at jeg fik mens i lørdags, og vi skal nu i gang med 4. IUI forsøg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må hellere rapportere, at jeg fik mens i lørdags, og vi skal nu i gang med 4. IUI forsøg.

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger,

Har lige et spørgsmål til alle jer som har kunne oplevet de tidlige graviditetstegn.

Er der nogen som har oplevet stikken og niv i underlivet allerede 4 dage efter ÆL?

Jeg har nemlig siden i lørdags (4 dage) efter ægl, haft lettere underlivs "smerter" samt niv og stikken de sidste dage. Meste på ventre side af hoften. Engang imellem lidt prik i bryster, men synes det er lidt tidligt at vise tegn på en eventuel graviditet da jeg kun ville være 2+5 i dag hvis jeg altså skulle blive gravid.

Er ikke smerter jeg har følt tidligere i forbindelse med ægløsning, så undrede mig bare, og tænkte at der måske var nogen herinde som havde haft samme oplevelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, min var negativ :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger,

Har lige et spørgsmål til alle jer som har kunne oplevet de tidlige graviditetstegn.

Er der nogen som har oplevet stikken og niv i underlivet allerede 4 dage efter ÆL?

Jeg har nemlig siden i lørdags (4 dage) efter ægl, haft lettere underlivs "smerter" samt niv og stikken de sidste dage. Meste på ventre side af hoften. Engang imellem lidt prik i bryster, men synes det er lidt tidligt at vise tegn på en eventuel graviditet da jeg kun ville være 2+5 i dag hvis jeg altså skulle blive gravid.

Er ikke smerter jeg har følt tidligere i forbindelse med ægløsning, så undrede mig bare, og tænkte at der måske var nogen herinde som havde haft samme oplevelse.

Jeg har ikke fået en tydelig positiv graviditetstest endnu (har testet meget svage positive streger efter tid, der ikke kan fanges på kamera, men jeg tester i morgen, hvor det er forventet mens dag) men få dage efter jeg havde ægløsningsslim fik jeg det mærkeligt i kroppen. Siden 3+0 har jeg haft en konstant murren ved skambenet, i de sidste dage ømme brystvorter, der i dag har udviklet sig til ømme bryster, enten er det en mulig spire eller mens der snart melder sin ankomst (på trods af jeg ikke har nogen menstrautionssmerter, som jeg ellers lider meget af)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke fået en tydelig positiv graviditetstest endnu (har testet meget svage positive streger efter tid, der ikke kan fanges på kamera, men jeg tester i morgen, hvor det er forventet mens dag) men få dage efter jeg havde ægløsningsslim fik jeg det mærkeligt i kroppen. Siden 3+0 har jeg haft en konstant murren ved skambenet, i de sidste dage ømme brystvorter, der i dag har udviklet sig til ømme bryster, enten er det en mulig spire eller mens der snart melder sin ankomst (på trods af jeg ikke har nogen menstrautionssmerter, som jeg ellers lider meget af)

Det lyder lovende! ;-) håber der er en spire på vej til dig... ;-)

Jeg har ikke taget en test da det kun er 5 dage siden jeg havde ÆL, så er vist lidt for tidligt endnu at den kant vise noget. Jeg tror jeg tager en test på fredag eller lørdag formiddag, da vi skal til bryllup om lørdagen... Bare så jeg ved om jeg skal døbe tungen i vinen eller lad helt være! :-)

Jeg har stadig de der stikken og niv, som kommer og går men har hverken kvalme, ømme bryster eller andet der kunne være tegn på noget....og tror heller ikke det er indbildning....så må være tålmodig til jeg kan teste næste uge. Jeg forventer mens den 20 og ellers tester jeg den 21.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, min var negativ :(

Æv  :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, min var negativ :(

:-( :-( :-( pøj pøj til næste cyklus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må hellere rapportere, at jeg fik mens i lørdags, og vi skal nu i gang med 4. IUI forsøg.

Krydser fingre for 4. gang bliver lykkes gang... Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er min

Den bliver åbenbart ikke mere rød, men den er det!

Har regnet ud at termin vil være 19/4

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har idag fået mens. Så nu håber vi på maj-baby i stedet for.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER