Missa

Tester i August ‼️

232 indlæg i dette emne

Puha... jeg tør ikke juble helt endnu... I torsdags  (3+1) testede jeg negativ men i dag (3+3) kunne jeg ane en skyggestreg... Hvad siger I?? Kan I ane en antydning af en streg på vej??

post-9219-0-61296900-1408173691_thumb.jp

post-9219-0-19217100-1408173994_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ÆL omkring d. 9/8 (tidligere end prøvet før), og forventet mens ud fra 29 dages cyklus er 26/8, 2+3 efter ÆL. Hvis mens ikke kommer så tester jeg måske først d. 29/8, da der er jeg hjemme fra ferie igen. Dette er 2. cyklus vi prøver  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha... jeg tør ikke juble helt endnu... I torsdags  (3+1) testede jeg negativ men i dag (3+3) kunne jeg ane en skyggestreg... Hvad siger I?? Kan I ane en antydning af en streg på vej??

Jeg kan godt ane den...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt ane den...

:-) ok, så ser jeg ikke syner! Håber den udvikler sig... Krydser og krydser fingre :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha... jeg tør ikke juble helt endnu... I torsdags  (3+1) testede jeg negativ men i dag (3+3) kunne jeg ane en skyggestreg... Hvad siger I?? Kan I ane en antydning af en streg på vej??

 

Jeg kan se den på første billede og kan se lidt farve - jeg er optimistisk på dine vegne  :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha... jeg tør ikke juble helt endnu... I torsdags  (3+1) testede jeg negativ men i dag (3+3) kunne jeg ane en skyggestreg... Hvad siger I?? Kan I ane en antydning af en streg på vej??

Jeg kan se streg på begge :) Stort tillykke  :loveshower Endnu en april termin  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er billede  :o  :o 

Håber fandme den er god nok..! Forventet IKKE menses om 2 dage, så er omkring 3+5 idag.

 

Kan I se noget?

Sådan så min den første ud tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha... jeg tør ikke juble helt endnu... I torsdags  (3+1) testede jeg negativ men i dag (3+3) kunne jeg ane en skyggestreg... Hvad siger I?? Kan I ane en antydning af en streg på vej??

Det ser positiv ud tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uuh jeg tester den 30. august, så jeg vil også meget gerne på listen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha... jeg tør ikke juble helt endnu... I torsdags  (3+1) testede jeg negativ men i dag (3+3) kunne jeg ane en skyggestreg... Hvad siger I?? Kan I ane en antydning af en streg på vej??

Jeg kan godt ane den også!  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja bum bum, her går tiden. 1 dag over tid, ingen menses - kun lysebrunt udflåd nogle gange om dagen, ikke meget men lidt og  det er ikke nok til jeg skal have trusse indlæg på.
 

Testede positiv 3+5 og negativ 3+6 dog var begge på eftermiddagsurin, er menses ikke kommet inden mandag morgen, tester jeg der.
Ved jeg har haft ÆL omkring den 1 august, da jeg stod med en meget positiv ÆL test dagen for inden d. 31.. 

 

Bum bum vente vente  :unsure

 

Nogen der har oplevet det med brunt udflåd?
Har jeg aldrig oplevet op til menses før. Brunt udflåd er jo ikke frisk blod.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan se streg på begge :) Stort tillykke :loveshower Endnu en april termin :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle I søde kvinder herinde... Da jeg desværre ikke kan finde ud af at lave flere quote på engang på mobilen, skriver jeg derfor en fælles besked og takker for jeres søde ord og lykønsker... Det varmer hjertet :-)

Nu venter jeg bare pæn på selve testedag på torsdag så jeg kan være 100% sikker på den er der og kan kun håbe på den bliver der...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha... jeg tør ikke juble helt endnu... I torsdags  (3+1) testede jeg negativ men i dag (3+3) kunne jeg ane en skyggestreg... Hvad siger I?? Kan I ane en antydning af en streg på vej??

 

Kan også se 2 streger! :loveshower  Håber den udvikler sig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagens test (3+5) Den udvikler sig fint ikke?? :) jeg kunne ikke lad vær og vente til på torsdag :D ... Og kæresten fik det at vide i morges :loveshower Ifølge terminsberegneren, lyder det 29.04.2015. det er dejligt tæt på når vi har ønsket os en maj baby. Sjovt hvis det falder præcis på 29 for min datter fødselsdag faldt på 29.08.08 :rolleyes

post-9219-0-77375400-1408382188_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stod for førte gang med en brangende positiv ÆL-test i går og har udnyttet min stakkels mand i går og i dag ;) Er slet ikke i tvivl om at jeg har ÆL lige nu så nu skal der bare krydses fingre  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stod for førte gang med en brangende positiv ÆL-test i går og har udnyttet min stakkels mand i går og i dag ;) Er slet ikke i tvivl om at jeg har ÆL lige nu så nu skal der bare krydses fingre :loveshower

:goodluck

Jeg prøvede i fredags at få en, havde ellers opgivet håbet, så her tælles der også bare ned...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagens test (3+5) Den udvikler sig fint ikke?? :) jeg kunne ikke lad vær og vente til på torsdag :D ... Og kæresten fik det at vide i morges :loveshower Ifølge terminsberegneren, lyder det 29.04.2015. det er dejligt tæt på når vi har ønsket os en maj baby. Sjovt hvis det falder præcis på 29 for min datter fødselsdag faldt på 29.08.08 :rolleyes

 

:-D WAUW!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nå, men jeg kan se på det hele at jeg formentlig når at ramme en tester mere her i august ;) jeg tester formentlig fredag d. 29 - der vil mens være 2 dage forsinket i forhold til sidst, er den ikke kommet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:goodluck

Jeg prøvede i fredags at få en, havde ellers opgivet håbet, så her tælles der også bare ned...

Jeg har aldrig prøvet at have en positiv af sådan en.. Men nøj hvor jeg håber  :7himmel  Min kæreste synes det er fantastisk og havde bestent ikke noget imod at give den en ekstra omgang i dag ;) Men det er også hans første vi forsøger at skabe så vi håber og håber  :kiss

Men så kan vi jo håbe sammen AnitaFH :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagens test (3+5) Den udvikler sig fint ikke?? :) jeg kunne ikke lad vær og vente til på torsdag :D ... Og kæresten fik det at vide i morges :loveshower Ifølge terminsberegneren, lyder det 29.04.2015. det er dejligt tæt på når vi har ønsket os en maj baby. Sjovt hvis det falder præcis på 29 for min datter fødselsdag faldt på 29.08.08 :rolleyes

 

Hold da op den er fin! Så flot en streg har jeg ikke haft 3+5 nogen af gangende ;) Velkommen til april terminen  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har test dag den 26/8. Første cyklus, efter SA.

Håber håber håber :) Har ligesom sidst ca. 4 dage efter ÆL, haft små tegn på der er noget, nu må vi bare vente og se :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er spillet vidst kørt her desværre. trods en positiv test, og en negativ og en negativ? idag - tror muligvis der har været en lille lyserød streg nr. 2 men jeg bløder en smule nu (friskt) så det var højst sandsynligt en BIO desværre. med cyklus på 63 dage! SUK!

Godt lægen har taget blodprøve i fredags for at se om mine hormoner osv. er som de skal være - og for at udelukke PCO .

 

:boo  :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op den er fin! Så flot en streg har jeg ikke haft 3+5 nogen af gangende ;) Velkommen til april terminen :loveshower

Mange tak skal du have :-D sikke en baby-boom det bliver i april :-) :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER