Missa

Tester i August ‼️

232 indlæg i dette emne

Tak piger <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kom lige til at snydeteste en dag før tid....... der var sørme 2 tydelige streger!!!  :toot  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom lige til at snydeteste en dag før tid....... der var sørme 2 tydelige streger!!! :toot :loveshower

Tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom lige til at snydeteste en dag før tid....... der var sørme 2 tydelige streger!!!  :toot  :loveshower

Tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom lige til at snydeteste en dag før tid....... der var sørme 2 tydelige streger!!!  :toot  :loveshower

Jaaa tillykke, fedt med endnu en april søster!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom lige til at snydeteste en dag før tid....... der var sørme 2 tydelige streger!!! :toot :loveshower

Tillykke! :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :loveshower

 

Tillykke :loveshower

 

Tillykke! :-)

 

Mange tak! Tror ikke helt jeg har fattet det endnu!  :kuller

 

Jaaa tillykke, fedt med endnu en april søster!!

 

Mange tak - det bliver så hyggeligt at følges!  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom lige til at snydeteste en dag før tid....... der var sørme 2 tydelige streger!!!  :toot  :loveshower

Tillykke  :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger,

Har lige et spørgsmål til alle jer som har kunne oplevet de tidlige graviditetstegn.

Er der nogen som har oplevet stikken og niv i underlivet allerede 4 dage efter ÆL?

Jeg har nemlig siden i lørdags (4 dage) efter ægl, haft lettere underlivs "smerter" samt niv og stikken de sidste dage. Meste på ventre side af hoften. Engang imellem lidt prik i bryster, men synes det er lidt tidligt at vise tegn på en eventuel graviditet da jeg kun ville være 2+5 i dag hvis jeg altså skulle blive gravid.

Er ikke smerter jeg har følt tidligere i forbindelse med ægløsning, så undrede mig bare, og tænkte at der måske var nogen herinde som havde haft samme oplevelse.

 

Jeg har også sådan nogen niv, så jeg tjekkede kalenderen, og skal altså ikke teste d. 01.09 men d 21. 08  ( skulle visthave fulgt noget bedre med i matematik)  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom lige til at snydeteste en dag før tid....... der var sørme 2 tydelige streger!!!  :toot  :loveshower

Stort tillykke Sabrina_k!!

Jeg bliver nok desværre ikke en del af april-terminsgruppen. Har i dag, her til morgen, testet negativ indenfor tid og meget svagt positiv efter tid (tjekkede den da jeg kom hjem her i eftermiddag), så nu venter jeg bare på min mens, som garanteret lader vente på sig på grund af psyken ønsker en graviditet så højt. Øv øv.

Kæresten vil udskyde projekt baby til der er mere styr på job (arbejder i vikariat) og andre materielle ting, så det er bare lidt mere øv, nu vi begge egentlig håbede der kom en lille "up'ser".

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også sådan nogen niv, så jeg tjekkede kalenderen, og skal altså ikke teste d. 01.09 men d 21. 08 ( skulle visthave fulgt noget bedre med i matematik)

Så har vi samme testedag! :-) Uhuuu vente tiden er lang!! Jeg er dog blevet ramt af utilpashed. Ømme muskler, ondt i halsen, feber agtig følelse i kroppen og lidt hovedepine. Det startede i lørdags, altså (4 dage) efter ægl indtil nu. Søndag aften kunne jeg mærke en kæmpe stik/jag fra navlen til underlivet! Hvad var det mon?? Jeg mærker ellers pt ikke mere...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi samme testedag! :-) Uhuuu vente tiden er lang!! Jeg er dog blevet ramt af utilpashed. Ømme muskler, ondt i halsen, feber agtig følelse i kroppen og lidt hovedepine. Det startede i lørdags, altså (4 dage) efter ægl indtil nu. Søndag aften kunne jeg mærke en kæmpe stik/jag fra navlen til underlivet! Hvad var det mon?? Jeg mærker ellers pt ikke mere...

 

JA! Det føles som vildt lang tid, gemalen her er også utålmodig fordi jeg har beklaget mig over de der niv. Så må vi jo håbe at der er positive tests til os begge, så ville mysteriet da være opklaret :-) 

 

Har du også haft et større søvnbehov end normalt? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JA! Det føles som vildt lang tid, gemalen her er også utålmodig fordi jeg har beklaget mig over de der niv. Så må vi jo håbe at der er positive tests til os begge, så ville mysteriet da være opklaret :-)

Har du også haft et større søvnbehov end normalt?

Næ ikke som sådan men lige i dag har jeg haft... Jeg var så skidt at jeg gik i seng allerede kl 19, en time efter jeg kom hjem fra arbejdet. Og uden at have spiste aftensmad. Jeg sov til 22:30 ca og vågnet fordi jeg var sulten.

Har siden i går haft meget humørsving og bliver hurtigt irritabel :-( :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger,

Har lige et spørgsmål til alle jer som har kunne oplevet de tidlige graviditetstegn.

Er der nogen som har oplevet stikken og niv i underlivet allerede 4 dage efter ÆL?

Jeg har nemlig siden i lørdags (4 dage) efter ægl, haft lettere underlivs "smerter" samt niv og stikken de sidste dage. Meste på ventre side af hoften. Engang imellem lidt prik i bryster, men synes det er lidt tidligt at vise tegn på en eventuel graviditet da jeg kun ville være 2+5 i dag hvis jeg altså skulle blive gravid.

Er ikke smerter jeg har følt tidligere i forbindelse med ægløsning, så undrede mig bare, og tænkte at der måske var nogen herinde som havde haft samme oplevelse.

 

Ca. 5-6 dage efter ÆL oplevede jeg præcis det samme - lidt lige som mens smerter, men alligevel anderledes. Får tit jag "op igennem" skeden samt niv og stikken i højre side. Det viste sig jo at skyldes en lille spire. Krydser fingre for at dine symptomer også skyldes en lille spire.  :goodluck

 

Tillykke  :gravid

 

 

Stort tillykke Sabrina_k!!

Jeg bliver nok desværre ikke en del af april-terminsgruppen. Har i dag, her til morgen, testet negativ indenfor tid og meget svagt positiv efter tid (tjekkede den da jeg kom hjem her i eftermiddag), så nu venter jeg bare på min mens, som garanteret lader vente på sig på grund af psyken ønsker en graviditet så højt. Øv øv.

Kæresten vil udskyde projekt baby til der er mere styr på job (arbejder i vikariat) og andre materielle ting, så det er bare lidt mere øv, nu vi begge egentlig håbede der kom en lille "up'ser".

 

Mange tak skal i have.  :kiss  Håber at testen udvikler sig samt at der er en god grund til at mens ikke er dukket op endnu!  :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmmm mine symptomer på "influenza" siden lørdag aften og som virkelig gjort mig dårlig i går, forsvandt i dag!! Mon det var kroppens reaktion på noget er i gær???! Det er svært og ikke analysere i disse dage :-D 3+0 idag hvis der skulle være noget spire :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dette er min første cyklus efter p-pillestop, vi har sexet nærmest hver dag :)

Men hvornår vil i mene jeg skal teste, da ens cyklus jo ofte kan være meget uregelmæssig de første par mdr ??? skulle få mens i da, dog ingen tegn endnu..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja, det kommer jo an på hvordan din cyklus var før du startede på p-piller... min var lang, så ventede, men manden min var utålmodig (og det blev jeg også lidt af at høre på ham :huh ) så efter tre dage testede jeg bragende negativ, og mens kom som jeg nok egentlig havde regnet med, på cd 36... nu er jeg så i gang med 2. cyklus og er på cd 22 og allerede vild utålmodig fordi jeg slet ikke kan finde ud af min krop, synes slet ikke der har været æl-slim og jeg er/har været total svimmel hele tiden den sidste lille uges tid (ca fra jeg ville have forventet æl)... men har besluttet at jeg ikke vil teste før EFTER cd 36, så det er tidligst d 27... :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja okay det er svært, for ved ikk hvordan min cyklus er uden p-piller :(

Men før p-piller var den altid præcis 28 dage :)

Men kan allerede nu se at det er den ikke, for er på cd 28 nu og ingen tegn på mens overhovedet.

Måske jeg burde teste på cd 30 ? Og ellers vente endnu en uge, hvis mens ikke er kommet ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var det der var min plan, teste en gang i ugen til det skete enten det ene eller andet ;) ens krop kan jo ændre sig over tid, og man opdager det ikke mens man er på p-piller, men det kan da også være du har heldet med dig i første forsøg :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder aom en god plan :)

Ja jeg håber virkelig at den er der, selvom jeg ikk rigtig har nogle symptomer, hverken på det ene eller det andet..

Udover a min venstre brystvorte er mere øm end den anden, og synes mine nippels er vokset lidt, som om de er større end de plejer når de kommer til at stritte :) hehe.

Nå men ja vil prøve at teste i morgen eller fredag og ellers må jeg jo se til det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:o  :o  :o  :o  :o 
TROR fandme der er 2 streger på min test jeg lige har taget!!! 
Fuck! shiit, tror jeg ser syner..!

 

Min telefon døde selvfølgelig da jeg ville tage et billede - er smidt til opladning! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:o :o :o :o :o

TROR fandme der er 2 streger på min test jeg lige har taget!!!

Fuck! shiit, tror jeg ser syner..!

Min telefon døde selvfølgelig da jeg ville tage et billede - er smidt til opladning!

Weeeee!! Venter spændt på billedet :-) ihii hvor spændende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er billede  :o  :o 
Håber fandme den er god nok..! Forventet IKKE menses om 2 dage, så er omkring 3+5 idag.

 

Kan I se noget?

post-7956-0-05743400-1407940149_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Her er billede  :o  :o 

Håber fandme den er god nok..! Forventet IKKE menses om 2 dage, så er omkring 3+5 idag.

 

Kan I se noget?

Kan tydeligt se den! Jeg tør godt ønske stort tillykke med graviditeten! !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER