tusnelda

IVF og halvgammel mor søger solstrålehistorier;-)

3,874 indlæg i dette emne

Så har jeg taget den sidste dosis Gonal-F her til aften, og i morgen står den på sidste dosis Gonapeptyl og Ovitrellen :yay

 

Håber inderligt det er sidste gang jeg skal stikke mig selv i laaaaang tid :wub

 

Så har jeg taget den sidste dosis Gonal-F her til aften, og i morgen står den på sidste dosis Gonapeptyl og Ovitrellen :yay

 

Håber inderligt det er sidste gang jeg skal stikke mig selv i laaaaang tid :wub

 

Altid en skøn dag, hvor man kan vinke farvel til sprøjterne :D Bliver spændende at høre hvordan det er gået!  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak fordi du spørger :kiss og beklager at jeg har været mindre aktiv herinde men skulle lige have tankerne på nogle andre ting end babymaking  :) alt er okay og synes også min krop er helet op igen, jeg lave en svag streg på en ægløsningstest idag så min egen cyklus er igang igen gudskelov. Imorgen skal jeg have taget den sidste blodprøve og så aftaler jeg et møde med klinikken omkring donor og det praktiske.  :)

 

Dejligt lige at høre status på dig Silke. Skønt at cyklus ser ud til at falde hurtigt tilbage. Og lyder dejligt med en plan for det næste forløb :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal du ikke beklage, jeg tænke bare på dig. Det var dejligt din cyklus kommer sig så hurtigt, når man nu skal finde noget positivt ved det hele. Jeg ser frem til at følge med i det næste kapitel når I når så langt.  :)

Dejligt lige at høre status på dig Silke. Skønt at cyklus ser ud til at falde hurtigt tilbage. Og lyder dejligt med en plan for det næste forløb :kram2

puha min krop er fri for hcg så jeg forventer at mens kommer som planlagt osv, skal til samtale med lægen d. 13/4 omkring det næste step  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

puha min krop er fri for hcg så jeg forventer at mens kommer som planlagt osv, skal til samtale med lægen d. 13/4 omkring det næste step  :)

Godt du fri for det nu. Det bliver spændende hvad lægen siger den 13, der er heldigvis ikke længe til!! Så må du nyde påsken med øl, snaps osv. for det kan være det bliver sidste gang i laaaaaaang tid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej.

 

Så er jeg endelig aktiv i projektet igen. Blev insemineret fredag og lørdag, da det er noget de gør ved det nye sted vi har valgt. Så vi er spændte på hvordan det vil gå. M leverede 30mill(+++) og 35 mill (+++), så det er min pco det kommer an på. Skal teste 11. april.

 

Tillykke til dem der har fået de to streger, og al held og lykke og babystøv til jer der forsøger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt du fri for det nu. Det bliver spændende hvad lægen siger den 13, der er heldigvis ikke længe til!! Så må du nyde påsken med øl, snaps osv. for det kan være det bliver sidste gang i laaaaaaang tid :)

årh det ville være skøønt, kan sagtens undvære snaps i 9 måneder, måske jeg skulle tage og prøve det for første gang, altså smage det, :D  :D  :D er du vel?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej.

 

Så er jeg endelig aktiv i projektet igen. Blev insemineret fredag og lørdag, da det er noget de gør ved det nye sted vi har valgt. Så vi er spændte på hvordan det vil gå. M leverede 30mill(+++) og 35 mill (+++), så det er min pco det kommer an på. Skal teste 11. april.

 

Tillykke til dem der har fået de to streger, og al held og lykke og babystøv til jer der forsøger.

wuuhuu hvor spændende karin S og det var da en flot mængde han lige leverede  :loveshower det lyder da lovende pøj pøj  :) hvor behandles i henne ? jeg har også hørt at der er andre der er blevet insemineret over flere dage hvilket giver mening  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

årh det ville være skøønt, kan sagtens undvære snaps i 9 måneder, måske jeg skulle tage og prøve det for første gang, altså smage det, :D  :D  :D er du vel?

Haha. Jeps tror det må være påsken hvor du må lære at drikke snaps

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha. Jeps tror det må være påsken hvor du må lære at drikke snaps

Ja hvordan går det med dig Janne?

haha der er måske en mening med alting , hvordan har du det kære efterkommer af selveste grauballemanden ?  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

puha min krop er fri for hcg så jeg forventer at mens kommer som planlagt osv, skal til samtale med lægen d. 13/4 omkring det næste step  :)

Dejligt I allerede har tid til samtale, det er jo lige om lidt :yay

Så må du nyde lidt ekstra vin her i påsken, inden I skal i gang igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt I allerede har tid til samtale, det er jo lige om lidt :yay

Så må du nyde lidt ekstra vin her i påsken, inden I skal i gang igen :)

ja Lykke der må jo være nogle fordele  :D er du vel ? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej.

 

Så er jeg endelig aktiv i projektet igen. Blev insemineret fredag og lørdag, da det er noget de gør ved det nye sted vi har valgt. Så vi er spændte på hvordan det vil gå. M leverede 30mill(+++) og 35 mill (+++), så det er min pco det kommer an på. Skal teste 11. april.

 

Tillykke til dem der har fået de to streger, og al held og lykke og babystøv til jer der forsøger.

Hold da op en god mand du har dig der. Jeg håber det lykkes for jer denne gang, nu med dobbelt "dosis" :cell

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

årh det ville være skøønt, kan sagtens undvære snaps i 9 måneder, måske jeg skulle tage og prøve det for første gang, altså smage det, :D  :D  :D er du vel?

Det smager ikke godt... men så en påskebryg da. Jeg er vel, er jo gravid - men må da indrømme det er ved at være lidt presset den søde ventetid. Jeg kunne liste en række ubehagelige følgesvende, men er nok ikke lige stedet. Opkasten er nede på en gang om dagen dog  - wuhuuu og baby sparker på livet løs, så nu skal tiden bare gå til PKS 2/6 :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja Lykke der må jo være nogle fordele  :D er du vel ?

Ja så bare giv den gas :D

Jamen her er alt vel, er begyndt at mærke lidt i maven, men er jo klart mår det hele vokser lidt derinde. Nu er jeg bare spændt på scanningen på fredag, håber på det ser godt ud, og at en masse æggeblærer har vokset sig store, så de snart er klar til at komme ud :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha. Jeps tror det må være påsken hvor du må lære at drikke snaps

Ja hvordan går det med dig Janne?

Jeg har det sådan set meget godt alt i alt, tæller stærkt ned til at få min krop igen. Syntes jeg de sidste små 3 års tid enten har været pumpet fuld af hormoner, eller været plaget af kvalme eller andre spændende ting. Men nu kommer baby jo snart ud og det er det hele værd :loveshower Har købt min første amme bh, da jeg snart slægter Dolly Parton på. Hold nu op de er SÅ grimme alle sammen, det er dømt mormor. Magasin har intet udover to virkelig uheldige nogle fra Triumph, Babysam stort set intet og især ingen prøverum. På nettet kan jeg finde de fineste dyreste nogle fra Elle Macpersson, men aner jo ikke rigtig størrelsen på hendes lingeri. Er det ikke meningen man bare skal være en smule fræk selv om man ammer, og især udnytte at man får nogle virkelig gode lunger.  :hophop

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

wuuhuu hvor spændende karin S og det var da en flot mængde han lige leverede  :loveshower det lyder da lovende pøj pøj  :) hvor behandles i henne ? jeg har også hørt at der er andre der er blevet insemineret over flere dage hvilket giver mening  :)

Ja, jeg hører skam også for det op til flere gange hehe ;-)

Det er ved Aagaard i Århus. Var hos Copenhagen Fertility Center, men når vi selv bor ved Aalborg, så er der langt. Samt det virkede meget samlebåndagtigt derovre, men Svend er god at snakke med, når han har tid. Nu er det vores 3. forsøg, så har ikke så meget erfaring i det. Havde en Ma i 2. forsøg. Ved Aagaard bliver man som sagt insemineret 2 gange, samt skal blive liggende i 10 min bagefter. Det var vi heller ikke vant til. De sætter også 15 min af hver gang. Synes det er rart, at man kan ligesom føle man er med. Hun var også rigtig god til at fortælle undervejs. Samt "så sender vi dem lige alle en tanke", da hun sendte dem afsted ;-)

 

Hold da op en god mand du har dig der. Jeg håber det lykkes for jer denne gang, nu med dobbelt "dosis" :cell

Takker :-) Stolt det er han. Fik at vide på CFC at det var på donor niveau, så du kan nok regne ud hvordan hans humør er. Så det er min pco vi kæmper med. Det har heldigvis hjulpet noget med pco venlig kost.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor lyder det altså spændende Karin. Sender god karma til dine æg og håber PCO arter sig, så I snart står med nogle flotte streger!

Tusnelda: hvor bliver det altså spændene med jeres nye forsøg. Glæder mig til at høre, hvordan samtalen går d 13/4.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Solvej: dejligt prinsessen har det godt. Håber du får det bedre og bedre for hver dag der går. Hvor bliver det altså spændene hvornår hun vil kigge ud til verdenen... :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det sådan set meget godt alt i alt, tæller stærkt ned til at få min krop igen. Syntes jeg de sidste små 3 års tid enten har været pumpet fuld af hormoner, eller været plaget af kvalme eller andre spændende ting. Men nu kommer baby jo snart ud og det er det hele værd :loveshower Har købt min første amme bh, da jeg snart slægter Dolly Parton på. Hold nu op de er SÅ grimme alle sammen, det er dømt mormor. Magasin har intet udover to virkelig uheldige nogle fra Triumph, Babysam stort set intet og især ingen prøverum. På nettet kan jeg finde de fineste dyreste nogle fra Elle Macpersson, men aner jo ikke rigtig størrelsen på hendes lingeri. Er det ikke meningen man bare skal være en smule fræk selv om man ammer, og især udnytte at man får nogle virkelig gode lunger.  :hophop

okay nu hedder du og Stine bare dolly og grauballemanden  :D  :D nej pjat .. det skal man da, utroligt at det skal være farmor om igen :D  jeg kan simpelthen ikke huske mine amme bher, kun at den var lyserød (tror ikke det gjorde den kønnere) men jeg havde også et yver uden lige og jeg kunne slet ikke se baby når jeg ammede  :D  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg hører skam også for det op til flere gange hehe ;-)

Det er ved Aagaard i Århus. Var hos Copenhagen Fertility Center, men når vi selv bor ved Aalborg, så er der langt. Samt det virkede meget samlebåndagtigt derovre, men Svend er god at snakke med, når han har tid. Nu er det vores 3. forsøg, så har ikke så meget erfaring i det. Havde en Ma i 2. forsøg. Ved Aagaard bliver man som sagt insemineret 2 gange, samt skal blive liggende i 10 min bagefter. Det var vi heller ikke vant til. De sætter også 15 min af hver gang. Synes det er rart, at man kan ligesom føle man er med. Hun var også rigtig god til at fortælle undervejs. Samt "så sender vi dem lige alle en tanke", da hun sendte dem afsted ;-)

 

Takker :-) Stolt det er han. Fik at vide på CFC at det var på donor niveau, så du kan nok regne ud hvordan hans humør er. Så det er min pco vi kæmper med. Det har heldigvis hjulpet noget med pco venlig kost.

det lyder som en rigtig god klinik og ros til mænds mandlighed er aldrig en dårlig investering  :D  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

okay nu hedder du og Stine bare dolly og grauballemanden :D :D nej pjat .. det skal man da, utroligt at det skal være farmor om igen :D jeg kan simpelthen ikke huske mine amme bher, kun at den var lyserød (tror ikke det gjorde den kønnere) men jeg havde også et yver uden lige og jeg kunne slet ikke se baby når jeg ammede :D :D

:haha som du dog kan "sige" det. Utrolig man ikke må være bare en smule sexet. Det var da en ide til ny virksomhed ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det lyder som en rigtig god klinik og ros til mænds mandlighed er aldrig en dårlig investering  :D  :D

Ja, det vi har oplevet indtil nu har været godt. Ja ros er altid godt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor lyder det altså spændende Karin. Sender god karma til dine æg og håber PCO arter sig, så I snart står med nogle flotte streger!

Tusnelda: hvor bliver det altså spændene med jeres nye forsøg. Glæder mig til at høre, hvordan samtalen går d 13/4.

Takker :-)

 

Håber også det bedste for jer :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op, der bliver gået til den, når man ikke lige er på en enkelt dag :D :D

Silke: Så er det samtale lige om lidt!! Må være lidt vildt at skulle i gang med noget helt nyt :) Glæder mig til at høre hvordan det gik :kram2

Janne: Du har godt nok været ramt af opkast igennem hele dit forløb, samt meget andet, så kan godt forstå at det bliver skønt at få sin krop igen :)

Og ja for pokker!! Der må da findes en forretning der har nogle mere feminine amme bh'er. Det skal undersøges nærmere ;)

Lykke: Det bliver spændende med på fredag. Hepper meget på at dine basser har vokset sig store og stærke :bd

Karin: Lyder rigtig dejligt med så godt et forløb i har, og håber at det lykkes for jer :yay Jeg vil give dig fuldstændig ret mht CFC, det bliver lige lidt for samlebåndsagtigt hvilket er lidt ærgerligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER