tusnelda

IVF og halvgammel mor søger solstrålehistorier;-)

3,874 indlæg i dette emne

2 minutes ago, Sparklinrock said:

Tak fordi, du kan følge mig lidt. Tænker nemlig også, at jeg skal gå ind i det helhjertet og 100% næste gang. Jeg har ikke rigtigt (følelsesmæssigt og andet) råd til andet. Så der går nok lige et par måneder endnu.

 

Hvor er det synd, at du skal kæmpe så meget :kiss Jeg håber virkeligt, at det snart letter. Vildt at du nærmer dig uge 15!! Ja, tiden i starten af graviditeten er fyldt med bekymringer og den går vildt langsomt. Men pludseligt tror man mere på det, og så suser tiden altså af sted. Så spændende :):) 

Jeg er egentlig ikke til det med at springer bevidst måneder over, nok også fordi vi var igang så længe, men jeg kan godt følge dig i det med mange fødselsdage i sammen måned, vi har mange i mine familie, i forhold til vi er en lille familie i maj. 

Man skal gå helhjertet ind i projektet, ellers skal man vente helt enig :kram2 og det gælder med alle de forbehold/tanker osv. Man nu måtte have :kiss 

 

Jeg kunne godt trænger til at få lidt overskud tilbage, magter ikke særlig meget før det går i opkast og tuderi :rolleyes 

ja de første mange uger var jeg hunderæd hele tiden, og turde dårligt tale om det af frygt for det så ville gå galt. Det er virkelig frygteligt man skal have det sådan! 

Vi ved forresten nu at vi venter os en lille dreng :wub 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:wub:wub Åhhhhh hvor dejligt. Stort tillykke med jeres drengebarn. Det er SÅ fantastisk!! Både Spark og jeg Lan skrive under på at drengebørn er skønne :kuller 

(det er pigebørn sikkert også haha, men det har jeg ikke prøvet). Havde nok i tankerne set dig få en pige - men lige i sådan en situation er man bare ligeglad, så længe man får en dejlig unge.  

Håber snart at opkast og kvalmen fortager sig hos dig :kiss 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 minutes ago, Stine74 said:

:wub:wub Åhhhhh hvor dejligt. Stort tillykke med jeres drengebarn. Det er SÅ fantastisk!! Både Spark og jeg Lan skrive under på at drengebørn er skønne :kuller 

(det er pigebørn sikkert også haha, men det har jeg ikke prøvet). Havde nok i tankerne set dig få en pige - men lige i sådan en situation er man bare ligeglad, så længe man får en dejlig unge.  

Håber snart at opkast og kvalmen fortager sig hos dig :kiss 

Hvor er du sød tak :kiss jeg tror egentlig flest havde tænkt sig det ville blive en pige og at jeg skulle være pige mor, men har drømt om at få en lille dreng i smækbukser og en lille kasket :wub 

Det allervigtigste var at baby havde det godt, og så var kønnet fuldstændig underordnet, og var blevet lige så lykkelig hvis det var en pige. 

Det ville være skønt hvis kvalme og opkast snart gad rejse væk ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har da først set nu, at du har ændret din profil til 'er gravid' :kuller 

og med fin ticker og alt muligt :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 minutes ago, Stine74 said:

Har da først set nu, at du har ændret din profil til 'er gravid' :kuller 

og med fin ticker og alt muligt :kram2 

Hvor er du sød :kram2 jeg tør godt efterhånden :wub 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 minutes ago, Katrinemus said:

Hvor er du sød :kram2 jeg tør godt efterhånden :wub 

Ja, nu skal det bare råbes ud over tagene :toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det med dig Spark? Hvornår skal I i gang i gen. Og har I fået talt med Trianglen om fremtiden? :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

17 hours ago, Katrinemus said:

Jeg er egentlig ikke til det med at springer bevidst måneder over, nok også fordi vi var igang så længe, men jeg kan godt følge dig i det med mange fødselsdage i sammen måned, vi har mange i mine familie, i forhold til vi er en lille familie i maj. 

Man skal gå helhjertet ind i projektet, ellers skal man vente helt enig :kram2 og det gælder med alle de forbehold/tanker osv. Man nu måtte have :kiss 

 

Jeg kunne godt trænger til at få lidt overskud tilbage, magter ikke særlig meget før det går i opkast og tuderi :rolleyes 

ja de første mange uger var jeg hunderæd hele tiden, og turde dårligt tale om det af frygt for det så ville gå galt. Det er virkelig frygteligt man skal have det sådan! 

Vi ved forresten nu at vi venter os en lille dreng :wub 

Jeg mente heller ikke, at du skulle have det på samme måde :kram2 For det forventer jeg altså ikke, at nogen har - og slet ikke i forbindelse med et langt og opslidende PB1!! Men jeg er bare glad for, at du støtter op om, at vi vælger den plan, der føles rigtigt for os :kiss Det er rart at mærke opbakning på den måde. Tak!

Jeg tror egentlig, at det også handler meget om, at vi er i gang med et PB2, der nok er fremrykket lidt i forhold til, hvad det ellers ville have været. Havde vi været yngre og top fertile, så havde vi nok lige ventet lidt længere. Synes faktisk, at vi har hænderne fulde med vores lille ballademager derhjemme allerede :wub Men vi tør heller ikke vente for længe, da vores PB2 jo nemt kan blive langt og hårdt. Så vi 'bør' komme videre hurtigst muligt. Og jeg ønsker mig også inderligt en ny graviditet og baby (det gør jeg absolut!!), men det haster bare ikke så meget. Så med alle de faktorer i puljen, kombineret med sandsynligheden for at ramme ind i en virkelig uhensigtigsmæssig termin, så føles det OK lige at vente en måned eller to ekstra.

 

Vildt med alt det opkast stadigvæk :kram2 Jeg kan slet ikke forestille mig, hvor hårdt det er.

 

Åh, en dreng :loveshower Jamen, jeg er fan! Drenge er så søde!!! Jeg synes, det er så vildt det der med at kende kønnet. Så går det hele fra æg til blasto til spire til hjerteblink til baby til DRENG!! Det er sådan en vild forvandling, og pludseligt bliver det hele så konkret. :wub Stort tillykke altså!!

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

16 hours ago, Stine74 said:

Hvordan går det med dig Spark? Hvornår skal I i gang i gen. Og har I fået talt med Trianglen om fremtiden? :kram2 

 

Tak fordi du spørger. Jeg er i venteland ;) Vi holder den obligatoriske pausecyklus efter det friske forsøg (som åbentbart ikke er obligatorisk alle steder). Det føles egentlig ret rart lige at have kroppen for mig selv, at kunne passe mine sædvanlige bukser og slippe for alle hormonerne. Derefter skal vi i gang med fryseæg. Eller det vil sige, at vi måske lige venter en cyklus eller to endnu, fordi terminsdatoen kommer til at passe virkeligt dårligt (juletermin, hvor vi i forvejen har 5 fødselsdage i familien. Og vi er alle vildt trætte af hinanden, når vi kommer til nytår hvert år, så det vil jeg egentlig gerne slippe for). Indtil nu tracker jeg min cyklus med ÆL teste, og så må vi se, hvor lang den bliver, og hvordan det hele passer ind, når vi kommer lidt længere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, Sparklinrock said:

Jeg mente heller ikke, at du skulle have det på samme måde :kram2 For det forventer jeg altså ikke, at nogen har - og slet ikke i forbindelse med et langt og opslidende PB1!! Men jeg er bare glad for, at du støtter op om, at vi vælger den plan, der føles rigtigt for os :kiss Det er rart at mærke opbakning på den måde. Tak!

Jeg tror egentlig, at det også handler meget om, at vi er i gang med et PB2, der nok er fremrykket lidt i forhold til, hvad det ellers ville have været. Havde vi været yngre og top fertile, så havde vi nok lige ventet lidt længere. Synes faktisk, at vi har hænderne fulde med vores lille ballademager derhjemme allerede :wub Men vi tør heller ikke vente for længe, da vores PB2 jo nemt kan blive langt og hårdt. Så vi 'bør' komme videre hurtigst muligt. Og jeg ønsker mig også inderligt en ny graviditet og baby (det gør jeg absolut!!), men det haster bare ikke så meget. Så med alle de faktorer i puljen, kombineret med sandsynligheden for at ramme ind i en virkelig uhensigtigsmæssig termin, så føles det OK lige at vente en måned eller to ekstra.

 

Vildt med alt det opkast stadigvæk :kram2 Jeg kan slet ikke forestille mig, hvor hårdt det er.

 

Åh, en dreng :loveshower Jamen, jeg er fan! Drenge er så søde!!! Jeg synes, det er så vildt det der med at kende kønnet. Så går det hele fra æg til blasto til spire til hjerteblink til baby til DRENG!! Det er sådan en vild forvandling, og pludseligt bliver det hele så konkret. :wub Stort tillykke altså!!

 

Det ved jeg godt, du ikke gjorde :kiss jeg ville aldrig støtte op om noget som jeg ville fornemme var forkert for jer, jeg fornemmer udfra det du skriver at det er det helt rigtige for jer at vente en eller to cyklus, med at gå igang igen, og jeg tænker egentlig også din krop har godt af det. Det havde en hård omgang sidst, og det er heller ikke sund for den at blive alt for presset :kiss jeg er slet ikke i tvivl om det er det helt rigtige for jer at vente, søde :kram2 

der er mange ting i spil når man er i behandling og ikke kan selv, alderen og tiden er jo nogle ting som er ude af ens hænder, vi ved vi bliver ældre, men vi ved ikke hvor lang tid vi skal være i behandling før det lykkes. Det stressede også mig fordi M bliver 39 til december, og han ville ikke være 'gammelfar' det er sådan en fluffy-ting for nogle føler sig gamle som 30 årige og nogle som 50 årlig. Han føler sig ikke gammel, men vil også gerne have mange aktive år med vores barn. 

Så jeg forstår godt jeres tanker med alderen. 

Bør og skulle skal man pakke langt væk, hvis du spørger mig, det skal man ikke være presset under, man skal gøre tingene helhjertet ellers skal man lade være! Basta bum :kiss;) 

Jeg er slidt af det opkast, det er ikke nogen hemmelighed og nogle dage er bare trælse og opgivende. 

Men men vi skal have en lille dreng :yay og det løfter det hele igen :loveshower 

det er faktisk lidt skægt når du skriver det sådan, det havde jeg slet ikke tænkt, men det er en vild udvikling. Vi taler stadig om da vi så ægget stå og 'hoppe/arbejde' på skærmen inden jeg fik det op, det var SÅ kært :wub så vi har set ham :wub siden han var en blastocyst :kuller 

tak søde :kiss 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

20 hours ago, Stine74 said:

Ja, nu skal det bare råbes ud over tagene :toot

Lige nu hører folk hvis mest :puke: herfra :blush 

men ja det er så fantastisk :loveshower  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Katrinemus said:

Det ved jeg godt, du ikke gjorde :kiss jeg ville aldrig støtte op om noget som jeg ville fornemme var forkert for jer, jeg fornemmer udfra det du skriver at det er det helt rigtige for jer at vente en eller to cyklus, med at gå igang igen, og jeg tænker egentlig også din krop har godt af det. Det havde en hård omgang sidst, og det er heller ikke sund for den at blive alt for presset :kiss jeg er slet ikke i tvivl om det er det helt rigtige for jer at vente, søde :kram2 

der er mange ting i spil når man er i behandling og ikke kan selv, alderen og tiden er jo nogle ting som er ude af ens hænder, vi ved vi bliver ældre, men vi ved ikke hvor lang tid vi skal være i behandling før det lykkes. Det stressede også mig fordi M bliver 39 til december, og han ville ikke være 'gammelfar' det er sådan en fluffy-ting for nogle føler sig gamle som 30 årige og nogle som 50 årlig. Han føler sig ikke gammel, men vil også gerne have mange aktive år med vores barn. 

Så jeg forstår godt jeres tanker med alderen. 

Bør og skulle skal man pakke langt væk, hvis du spørger mig, det skal man ikke være presset under, man skal gøre tingene helhjertet ellers skal man lade være! Basta bum :kiss;) 

Jeg er slidt af det opkast, det er ikke nogen hemmelighed og nogle dage er bare trælse og opgivende. 

Men men vi skal have en lille dreng :yay og det løfter det hele igen :loveshower 

det er faktisk lidt skægt når du skriver det sådan, det havde jeg slet ikke tænkt, men det er en vild udvikling. Vi taler stadig om da vi så ægget stå og 'hoppe/arbejde' på skærmen inden jeg fik det op, det var SÅ kært :wub så vi har set ham :wub siden han var en blastocyst :kuller 

tak søde :kiss 

Tak for alle dine søde ord :kram2 Det er nemlig det, at tid og alder er ude af vores hænder. Min mand fylder 40 til sommer, så det spøger helt sikkert også hos ham! Men hvor er det dejligt, at jeg kan vende alle min tanker og bekymringer herinde. Det letter processen en del :) For det er jo aldrig ensidigt. For selvom jeg gerne vil vente lidt, så er jeg altså også utålmodig for at komme videre :P Men det hænger måske også sammen med, at jeg gerne vil have alt usikkerheden omkring, hvor mange forsøg, vi skal igennem væk. Det er sådan en stor faktor, som vi ikke har kontrol over - men den kender du jo alt for godt selv.

 

Det er SÅ hyggeligt, at I har set ham, da han bare var en lille bitte blastocyst :loveshower Det er den sødeste tanke altså :wub Jeg håber at du snart får lidt mere energi, så du rigtigt kan nyde det hele :kiss

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

@Sparklinrock jeg skylder sig svar på din besked :( det kommer i løbet af dagen :kiss 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 minutes ago, Katrinemus said:

@Sparklinrock jeg skylder sig svar på din besked :( det kommer i løbet af dagen :kiss 

Det gør du overhovedet ikke :kiss Pas du bare på dig selv og babybassen søde :kram2 BK løber ingen vegne ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 6/2/2017 at 2:37 PM, Sparklinrock said:

Tak for alle dine søde ord :kram2 Det er nemlig det, at tid og alder er ude af vores hænder. Min mand fylder 40 til sommer, så det spøger helt sikkert også hos ham! Men hvor er det dejligt, at jeg kan vende alle min tanker og bekymringer herinde. Det letter processen en del :) For det er jo aldrig ensidigt. For selvom jeg gerne vil vente lidt, så er jeg altså også utålmodig for at komme videre :P Men det hænger måske også sammen med, at jeg gerne vil have alt usikkerheden omkring, hvor mange forsøg, vi skal igennem væk. Det er sådan en stor faktor, som vi ikke har kontrol over - men den kender du jo alt for godt selv.

 

Det er SÅ hyggeligt, at I har set ham, da han bare var en lille bitte blastocyst :loveshower Det er den sødeste tanke altså :wub Jeg håber at du snart får lidt mere energi, så du rigtigt kan nyde det hele :kiss

 

Det er tarveligt at alderen skal stresse en sådan, blot fordi man ikke selv kan lave børn. Vi kan jo ikke ændre på at det er den vej det går for os alle, men når man er i behandling ved man jo ikke hvor lang tid tingene tager. 

Det er rigtig dejligt vi kan vende tanker, bekymringer, frustration og glæde med hinanden herinde :kiss 

ventetid er så træls for det giver jo netop usikkerhed, og det er der rigeligt af! 

Jeg sagde til M så mange gange, hvis jeg blot kunne få af vide hvor mange forsøg og æg tilbagelægninger vi skulle igennem så ville det virkelig lette mit hovede og krop. Men det kan man desværre ikke, heller ikke om det så lykkes i den sidste ende, det er også en stor stress faktor. Tænker ikke det er anderledes om det er PB 1 eller PB 2, for man går jo igang fordi man gerne vil have et barn. Selvom det er en ny situtationen når man har et barn i forvejen. 

Ja det er en virkelig skøn og så sød tanke :wub:biglove 

hvor er du sød :kiss det håber jeg også :goodluck 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lille Update fra mig. CD19 og ikke skyggen af ÆL i sigte. Gennemsnitsdagen for positiv ÆL test er for mig CD21, men jeg tænker, at dette nok bliver en lang cyklus, da mens startede så mærkeligt denne gang. 

 

Jeg finder mere og mere ro i, at vi nok lige venter til maj-ish med at bruge fryseægene. Har lige haft en lang uge, hvor vores dreng har været syg. Han har haft feber i mange dage, sovet dårligt, næsten ikke spist og drukket, men har ønsket amning meget ofte. Og jeg er udmattet!! Alt dette spiller bare vildt dårligt sammen med en ny graviditet (ikke at syge børn kan undgås, når man er gravid, men jo ældre, jo bedre tænker jeg lidt). Og så kunne det egentligt være meget rart enten at amme vores søn (uden dårlig samvittighed) indtil han fylder 2 år til sommer, eller evt at nå at have tid til at trappe ud inden en ny graviditet. Jeg kan ikke helt lade være med at tænke på, om min amning mon har haft en lille bitte indflydelse på, at det ikke lykkedes at blive gravid i dette ICSI forsøg :chin: 

 

Så lige nu føles det meget godt lige at have den der behandlingspause. :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

@Sparklinrock hvordan går det hos dig? Mon du har fanget en Æl? 

Ammer du stadig meget? Jeg ved ikke så meget om det med amning og behandling, men mam kan da aldrig vide om det har indflydelse :kram2 har I besluttet hvornår I vil starte op igen? :kiss 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, Katrinemus said:

@Sparklinrock hvordan går det hos dig? Mon du har fanget en Æl? 

Ammer du stadig meget? Jeg ved ikke så meget om det med amning og behandling, men mam kan da aldrig vide om det har indflydelse :kram2 har I besluttet hvornår I vil starte op igen? :kiss 

Jamen, det går stille og roligt her :) Nyder egentligt ikke at være i behandling for at være helt ærlig. Fangede endeligt ÆL i søndags på CD 27, mega sent! :o Men altså, jeg har jo også talt CD1 som den første dag jeg blødte under behandlingen. Dog kan man argumentere for, at den 'rigtige' CD1 måske først lå en uge efter, hvor jeg stoppede med hormonerne, og så passer det hele jo meget godt med min gennemsnitlige cyklus, hvor ÆL ligger omk CD21. Det betyder, at terminsdatoen ville ligge mellem 12. og 19. december, hvis vi gik i gang i næste cyklus. Det ønsker jeg ikke, så næste cyklus bliver helt sikkert en frivillig pausemåned. Herefter er det meget muligt, at vi starter op cyklussen efter. Det kommer igen lidt an på, hvordan det hele flasker sig. Jeg vil meget gerne på den anden side af 15. januar som terminsdato, før jeg 'tør' gå i gang. Sidst fødte jeg 8 dage før termin, og jeg vil rigtigt gerne undgå en fødseldag, der ligger meget tæt på nytår. Så jeg har gang i den store regnemaskine i øjeblikket :D

 

Jeg ammer stadig en del (mindst 2-3 gange i døgnet). Vores dreng har lige været gennem et par sygdomsperioder, hvor han hverken ville spise eller drikke men gerne amme. I disse tilfælde priser jeg mig lykkelig for, at jeg stadig ammer ham, så han kan få væske, næringstoffer og særligt tryghed den vej. Det er skønt. Jeg ville ønske, at jeg kunne fortsætte med at amme til han selv afvænner. På den anden side, kan jeg ikke lade være med at tænke, om det kunne have en betydning for min fertilitet :chin: Og hvad skal jeg så gøre ved det? Afvænne ham nu? Eller lige vente lidt med behandling? :unsure Så lige her passer det mig stortartet, at vi i hvert fald har indtil april, før vi går i gang igen.

 

Samtidig spekulerer jeg over min vægt. Jeg vejer nu 3-4 kg mindre end da jeg blev gravid. Mit BMI er derfor nede på 17,5 mod 18,7, da jeg blev gravid. Jeg gør jo hverken til eller fra lige nu. Jeg spiser da ikke decideret usundt, og jeg foretrækker skummetmælk fremfor sødmælk, men jeg gør intet særligt for at holde vægten nede. Jeg er begyndt at tænke lidt i, om jeg derimod skal gøre noget særligt for at tage lidt på.... :chin: Aner jo heller ikke i hvor høj grad min vægt har indflydelse :unsure På den anden side nyder jeg da helt ærligt, at min topmave er væsentligt mindre end den tidligere har været :P (jeg tager som regel kun på lige på maven - aldrig mere hensigtsmæssige steder som fx brysterne, hehe :P).

 

Så alt i alt går det hele ret fint. :) Hvordan går det hos mon hos dig? Stadig håbløs kvalme? :kram2

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Status update fra mig :) Jeg er startet ny cyklus i søndags. Denne cyklus ville give en termin omk. 17. dec., og den har vi valgt at springe over (bl.a. da vi allerede har 5 fødselsdage i familien i december). Men næste gang - dvs om ca en måned, så går vi simpelthen i gang med vores fryseæg. Så nu kommer det alligevel lidt tæt på igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, Sparklinrock said:

Status update fra mig :) Jeg er startet ny cyklus i søndags. Denne cyklus ville give en termin omk. 17. dec., og den har vi valgt at springe over (bl.a. da vi allerede har 5 fødselsdage i familien i december). Men næste gang - dvs om ca en måned, så går vi simpelthen i gang med vores fryseæg. Så nu kommer det alligevel lidt tæt på igen :)

Dejligt I har lagt en plan I har det godt med :super:kram2 

jeg kommer ikke så meget på BK mere, men du er ofte i mine tanker :kiss 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber virkelig at pausen har gjort dig godt @Sparklinrock Så er der mental ro på, inden I skal starte op igen.

Jeg håber meget at det bliver med stor succes. Imens må I hygge omkring den skønne unge :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lille update fra mig. Jeg er nu på CD19 og ÆL testen er (lidt over tid) positiv i dag. Det betyder, at denne cyklus bliver lidt kortere end gennemsnittet, og det betyder også at en potentiel graviditet i næste cyklus ikke er helt optimal terminsdato-mæssigt :chin: Hvis mit forløb bliver som sidste gang med fryseæg, vil terminsdatoen ligge omk. 12. januar. Når jeg tager med i beregningen, at jeg sidste gang fødte 10 dage før den oprindelige terminsdato, så synes jeg umiddelbart, at sandsynligheden for at få et barn, der er født lige mellem jul og nytår er for stor. Jeg vendte dette med min mand i går aftes (der ellers presser lidt på, for at vi kan komme videre), og han synes helt klart, at vi lige skulle vente endnu en cyklus (dette hænger nok sammen med, at vores fælles skrukhedsfølelsen daler en smule, når vi - som nu - står midt i endnu et sygdomsforløb med vores søn, hvor vi bare ikke får sovet.... yikes, det trækker tænder ud). Nå, men konklusionen bliver nok, at vi skal ind i maj måned, før vi går i gang med de der fryseæg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, Sparklinrock said:

Lille update fra mig. Jeg er nu på CD19 og ÆL testen er (lidt over tid) positiv i dag. Det betyder, at denne cyklus bliver lidt kortere end gennemsnittet, og det betyder også at en potentiel graviditet i næste cyklus ikke er helt optimal terminsdato-mæssigt :chin: Hvis mit forløb bliver som sidste gang med fryseæg, vil terminsdatoen ligge omk. 12. januar. Når jeg tager med i beregningen, at jeg sidste gang fødte 10 dage før den oprindelige terminsdato, så synes jeg umiddelbart, at sandsynligheden for at få et barn, der er født lige mellem jul og nytår er for stor. Jeg vendte dette med min mand i går aftes (der ellers presser lidt på, for at vi kan komme videre), og han synes helt klart, at vi lige skulle vente endnu en cyklus (dette hænger nok sammen med, at vores fælles skrukhedsfølelsen daler en smule, når vi - som nu - står midt i endnu et sygdomsforløb med vores søn, hvor vi bare ikke får sovet.... yikes, det trækker tænder ud). Nå, men konklusionen bliver nok, at vi skal ind i maj måned, før vi går i gang med de der fryseæg.

Det lyder som en god beslutning. Så er der mere ro på, og datoerne vil jo så være godt væk fra jul :kram2

Jeg kigger ind når tiden er ved at nærme sig. For gode og stærke ønsker og opbakning skal I have, når I går i gang igen :kiss

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Stine74 said:

Det lyder som en god beslutning. Så er der mere ro på, og datoerne vil jo så være godt væk fra jul :kram2

Jeg kigger ind når tiden er ved at nærme sig. For gode og stærke ønsker og opbakning skal I have, når I går i gang igen :kiss

 

Tusinde tak kæreste du :kram2 Ja, jeg tror også, at det er det helt rigtige for os.

De bedste ønsker til dig, det er en svær tid, du står lige midt i nu her :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER