tusnelda

IVF og halvgammel mor søger solstrålehistorier;-)

3,874 indlæg i dette emne

Tak Stine og har lige fået at vide at mit hcg er fordoblet til 121 men selvfølgelig en streg i regningen at jeg stadig plet bløder men jeg er altså gravid endnu og skal scannes d. 7/4 puha en gyser :blink :)

Wuhuuuu. Så skal det bløderi bare stoppe. Ro på til dig også

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak Stine og har lige fået at vide at mit hcg er fordoblet til 121 men selvfølgelig en streg i regningen at jeg stadig plet bløder men jeg er altså gravid endnu og skal scannes d. 7/4 puha en gyser :blink :)

Sikke en gyser. Men det er da virkelig skønt at hcg er så meget højere end sidst. :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wuhuuuu. Så skal det bløderi bare stoppe. Ro på til dig også

 

jeps det er planen, pletter stadig men kun det  :loveshower

Sikke en gyser. Men det er da virkelig skønt at hcg er så meget højere end sidst. :glad

ja pyha nu skal der bare ro på plethalløjet så begynder jeg at tro på det  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Huha, det er ikke godt for mit blodtryk at kigge her forbi! Sikke en gyser i begge har været ude i Stine og Solvej! Nu må det gerne bare gå godt herfra, basta! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hepper på pletblødning stopper :glad :glad :glad :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nå beklager men blødning er taget til så løbet er kørt nu, jeg kontakter klinikken så snart de har tlf tid og aftaler en blodprøve mandag så jeg i det mindste ikke skal gå i uvished i 3 uger til scanning øv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nå beklager men blødning er taget til så løbet er kørt nu, jeg kontakter klinikken så snart de har tlf tid og aftaler en blodprøve mandag så jeg i det mindste ikke skal gå i uvished i 3 uger til scanning øv

Åh for pokker da! Jeg håber inderligt du "fejler" det samme som Stine og at der stadig er en baby. Det vil simpelthen være så uretfærdigt hvis det ikke lykkes nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Huha, det er ikke godt for mit blodtryk at kigge her forbi! Sikke en gyser i begge har været ude i Stine og Solvej! Nu må det gerne bare gå godt herfra, basta! :)

Ingen drama med mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nå beklager men blødning er taget til så løbet er kørt nu, jeg kontakter klinikken så snart de har tlf tid og aftaler en blodprøve mandag så jeg i det mindste ikke skal gå i uvished i 3 uger til scanning øv

Det er jeg virkelig ked af at høre.! Det vil da være forfærdelig og gå i uvished i 3 uger. Vil ønske jeg kunne komme med nogle tørstende ord, men alt jeg har er en virtuel krammer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen drama med mig Kun Stine og Tusnelda. Trives tvillingerne?

 

Beklager Solvej, det må være blodtrykket! Det var Tusnelda jeg mente, ihh, hvor jeg håber for dig, at det er en harmløs blødning, men har fuld forståelse for at du mister modet ved det blod... Håber og krydser inderligt fingre for jer! :kram2

 

Jeg er 9+0 idag, næste scanning er først torsdag i næste uge, så håber de begge vokser, som de skal og hygger sig. Efter at have haft det jævnt skidt i en god uges tid, er det som om, at jeg har fået det bedre igen, så jeg ikke ligner en guldfisk længere på arbejde pga. kvalme. Den nærmeste familie har fået besked om graviditet, men ikke, at det er tvillinger, så det er stadig vores søde hemmelighed.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Beklager Solvej, det må være blodtrykket! Det var Tusnelda jeg mente, ihh, hvor jeg håber for dig, at det er en harmløs blødning, men har fuld forståelse for at du mister modet ved det blod... Håber og krydser inderligt fingre for jer! :kram2

Jeg er 9+0 idag, næste scanning er først torsdag i næste uge, så håber de begge vokser, som de skal og hygger sig. Efter at have haft det jævnt skidt i en god uges tid, er det som om, at jeg har fået det bedre igen, så jeg ikke ligner en guldfisk længere på arbejde pga. kvalme. Den nærmeste familie har fået besked om graviditet, men ikke, at det er tvillinger, så det er stadig vores søde hemmelighed.

No worries jeg har jo taget min tørn på den front

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nå beklager men blødning er taget til så løbet er kørt nu, jeg kontakter klinikken så snart de har tlf tid og aftaler en blodprøve mandag så jeg i det mindste ikke skal gå i uvished i 3 uger til scanning øv

 

Ej, altså :( Det er jeg bare rigtigt ked af at høre. Åhr, hvor er det synd for dig, at du skal gennem sådan en rutsjetur. God idé at kontakte klinikken, du kan på ingen måde gå så længe i uvished :kram2 :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

No worries jeg har jo taget min tørn på den front

Det bliver spændende næste uge. Ved I hvordan de skal få af vide der er to StK? Med et scanningsbillede eller noget andet?

 

Jeg tænker lidt at vise et billede, "her er babyen" og så et billede mere "her er den anden baby"... Sjove ideer modtages gerne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kommer lige til at tænke på, om i synes det er træls, at jeg skriver herinde, når der ikke er medvind for flere af jer... :unsure Vil gerne undskylde, hvis nogen føler sig stødt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nå beklager men blødning er taget til så løbet er kørt nu, jeg kontakter klinikken så snart de har tlf tid og aftaler en blodprøve mandag så jeg i det mindste ikke skal gå i uvished i 3 uger til scanning øv

Neeej!! Jamen for pokker da også. Åhhh håber sådan det går i sig selv. Kæmpe knus og kram Silke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker lidt at vise et billede, "her er babyen" og så et billede mere "her er den anden baby"... Sjove ideer modtages gerne :)

God ide med billederne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det støder bestemt ikke mig. Men er da glad for du spørger... Godt at høre tvillingerne trives. Kanon ide med de to billeder :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nå beklager men blødning er taget til så løbet er kørt nu, jeg kontakter klinikken så snart de har tlf tid og aftaler en blodprøve mandag så jeg i det mindste ikke skal gå i uvished i 3 uger til scanning øv

Hold op nogle rutscheture du er igennem, hvor må det bare være ulidelig hårdt :(

Ved snart ikke hvad jeg skal sige, men du fortjener virkelig denne :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kommer lige til at tænke på, om i synes det er træls, at jeg skriver herinde, når der ikke er medvind for flere af jer... :unsure Vil gerne undskylde, hvis nogen føler sig stødt...

Det støder ikke mig, håber selv på at hoppe med på den gode stime inden længe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du fået fat i klinikken SIlke? Og hvordan har du det? :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej,

 

Fortvivl ikke, og giv ikke op! Vedholdenhed bringer lykke.

 

Jeg er 43 og gravid, ganske vist via IUI-H, men håber det kan bruges som solstråle alligevel :7himmel . Det lykkedes i tiende (!) forsøg. Jeg vil være 44 når jeg føder.

 

Hang on! Og hold dig fra at læse for mange statistikker - det kan være skadeligt :) 

 

Masser af kærlige tanker herfra. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære dejlige kvinder undskyld jeg ikke har været herinde idag men udover menssmerter osv fik jeg et migræneanfald from hell (hvem sagde Maud  :blink ) tak for alle jeres søde tanker og planen er blodprøve på mandag så vi kan få sat et punktum  :(

Kære Dino jeg synes det er dejligt at høre om når det endelig lykkes og at alt er vel  :) tror stadig på at det smitter  :rolleyes

Kære påskeæg tillykke skønt at høre  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du fået fat i klinikken SIlke? Og hvordan har du det? :kiss

flad men nu er migrænen væk, manden stak mig ( efter 10 timer i smerter) en kop kaffe med koffein (er begyndt at drikke uden koffein) og så gik det væk, lidt skræmmende og jeg er er ikke en gang stordrikker  :blink

blødningen er ikke så meget lige nu og næsten kun når jeg er på toilettet (sorry) men som sagt stilnet af men der er jo en dag i morgen til at knække håbet endnu mere  :D

er du vel Stine ?  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

flad men nu er migrænen væk, manden stak mig ( efter 10 timer i smerter) en kop kaffe med koffein (er begyndt at drikke uden koffein) og så gik det væk, lidt skræmmende og jeg er er ikke en gang stordrikker :blink

blødningen er ikke så meget lige nu og næsten kun når jeg er på toilettet (sorry) men som sagt stilnet af men der er jo en dag i morgen til at knække håbet endnu mere :D

er du vel Stine ? :kiss

Uh den migræne. Ramler selv ind i den ca. 1 til 2 gange om året. Men rimelig vildt, hvis koffeinen kan klare at ligge dig ned.

Lyder godt med at det er stilnet af. Så krydser vi fingre for at det holder sig i skinnet frem til mandag. Håber ikke at dit håb er helt knækket, for vi andre har det endnu på dine vegne :kiss

Intet nyt herfra ( og det må jo nok betegnes som værende godt nyt) :D :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan ikke blive mandag hurtig nok, så I kan få vished. Jeg håber og hepper på jer! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER