tusnelda

IVF og halvgammel mor søger solstrålehistorier;-)

3,874 indlæg i dette emne

Jeg krydser fingre for jer! :kiss

tak  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der kommer til at ske en overbelastning i morgen kl 13....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der kommer til at ske en overbelastning i morgen kl 13....

  :D  :D  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver så spændende med en opdatering i morgen. Krydser alt jeg har for jer :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusnelda: jeg ved ikke, om jeg kommer så meget på BK i dag (har en lidt travl dag i dag), men du skal vide at jeg tænker meget på dig i dag :kram2 :kiss :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

efter k 13 så jeg updater så hurtigt jeg kan  :) tak  :kram2

Jeg hepper og krydser fingre :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusnelda: jeg ved ikke, om jeg kommer så meget på BK i dag (har en lidt travl dag i dag), men du skal vide at jeg tænker meget på dig i dag :kram2 :kiss :bd

tusinde tak, jeg bliver sgu så rørt over jeres støtte  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hepper og krydser fingre :kiss

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tusinde tak, jeg bliver sgu så rørt over jeres støtte  :kiss

Hepper på dig :glad

Du er i mine tanker kan du tro :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev jeg lige scannet i dag, efter at have taget næsespray (nedregulering) i et par uger.

Alt så så fint ud, 8-9 æggeblærer på højre side og 6-7 æggeblærer på venstre side.

Fra på onsdag begynder jeg med sprøjtene, så skal de små derinde bare vokse sig store og stærke med alt det doping jeg giver dem :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev jeg lige scannet i dag, efter at have taget næsespray (nedregulering) i et par uger.

Alt så så fint ud, 8-9 æggeblærer på højre side og 6-7 æggeblærer på venstre side.

Fra på onsdag begynder jeg med sprøjtene, så skal de små derinde bare vokse sig store og stærke med alt det doping jeg giver dem :glad :glad

 

Ih, hvor lyder det godt Lykke. Så er der da stor potentiale for en masse små æggebasser.

Du kan tro, at jeg hepper på jer :glad :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

okay update:

hcg er faldet til 18 så det var så det  :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

okay update:

hcg er faldet til 18 så det var så det :(

Åh det er jeg utrolig ked af at høre. Havde håbet og troet på den var der. Shit et latterligt outcome. Stort kram herfra.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

okay update:

hcg er faldet til 18 så det var så det  :(

Det er jeg virkelig ked af at høre :(

Efter alt det I havde kæmpet, så havde I virkelig fortjenet at slutte disse rutschebaneturer med en lille en.

Sender dig et kram og en masse varme tanker :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

okay update:

hcg er faldet til 18 så det var så det  :(

 

Årh, altså :( Hvor er ked af det på jeres vegne. Havde sådan håbet for jer. Synes efterhånden det er et urimeligt langt forløb, I har været igennem.

:kram2 :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

okay update:

hcg er faldet til 18 så det var så det :(

Åh nej, dog! :(

Havde virkelig håbet for jer, at den var der :kiss :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev jeg lige scannet i dag, efter at have taget næsespray (nedregulering) i et par uger.

Alt så så fint ud, 8-9 æggeblærer på højre side og 6-7 æggeblærer på venstre side.

Fra på onsdag begynder jeg med sprøjtene, så skal de små derinde bare vokse sig store og stærke med alt det doping jeg giver dem :glad :glad

aj hvor lyder det bare lovende  :loveshower  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære dejlige BK kvinder tak for jeres heppen og støtte for filan en følelsesmæssig omgang men nu har vi tudet og så sat puntum (som man nu kan  :blink ) og fundet de 2 donor som vi vil vælge(det gjorde vi for nogle måneder siden) og nu er planen at få et møde med klinikken om det praktiske  :) håber det kan lykkes på et minimum af hormoner så det ikke er så opslidende  :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære dejlige BK kvinder tak for jeres heppen og støtte for filan en følelsesmæssig omgang men nu har vi tudet og så sat puntum (som man nu kan  :blink ) og fundet de 2 donor som vi vil vælge(det gjorde vi for nogle måneder siden) og nu er planen at få et møde med klinikken om det praktiske  :) håber det kan lykkes på et minimum af hormoner så det ikke er så opslidende  :blink

 

Det har været en urimelig lang og hård omgang for jer! Kan godt forstå, at I nu er klar til at lægge dette bag jer og begive jer over i donor verdenen. Jeg ønsker for jer, at dette bliver et nemt og ikke så invasivt forløb med hurtige to streger. Jeg vil glæde mig til at heppe videre :) :kram2 :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære dejlige BK kvinder tak for jeres heppen og støtte for filan en følelsesmæssig omgang men nu har vi tudet og så sat puntum (som man nu kan  :blink ) og fundet de 2 donor som vi vil vælge(det gjorde vi for nogle måneder siden) og nu er planen at få et møde med klinikken om det praktiske  :) håber det kan lykkes på et minimum af hormoner så det ikke er så opslidende  :blink

Først og fremmest en kæmpe krammer. Hvor er det noget møg. Er bare så ked af det på jeres vegne :kiss Det er ikke retfærdigt synes man ( jeg)

Men det lyder meget spændende med jeres næste forløb. Glæder mig til at følge det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil starte med et kæmpe kram! I fortjener ikke denne kamp som I har været igennem. Er virkelig ked af at høre, at kampen desværre ikke slutter her. I er så mega seje at I forsætter og jeg håber, at dette mareridt snart slutter. Ønsker jer alt held og lykke med donor og håber I snart har vundet kampen. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Masser af æggebasser :yay sådan Lykke!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev jeg lige scannet i dag, efter at have taget næsespray (nedregulering) i et par uger.

Alt så så fint ud, 8-9 æggeblærer på højre side og 6-7 æggeblærer på venstre side.

Fra på onsdag begynder jeg med sprøjtene, så skal de små derinde bare vokse sig store og stærke med alt det doping jeg giver dem :glad :glad

Hep og held og lykke med se små æggebasser :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære dejlige BK kvinder tak for jeres heppen og støtte for filan en følelsesmæssig omgang men nu har vi tudet og så sat puntum (som man nu kan  :blink ) og fundet de 2 donor som vi vil vælge(det gjorde vi for nogle måneder siden) og nu er planen at få et møde med klinikken om det praktiske  :) håber det kan lykkes på et minimum af hormoner så det ikke er så opslidende  :blink

Jeg er glad for I trods alt I lige har været igennem har mod på at fortsætte. Og at det vil gå nemt og smertefrit. Jeg ser frem til at følge det videre forløb og heppe igen.

Der er en meget god historie pt. på erduherikkesnart bloggen, om et par det lykkes for med æg donor - godt nok er det omvendt fortegn, men dejligt livs bekræftende at læse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev jeg lige scannet i dag, efter at have taget næsespray (nedregulering) i et par uger.

Alt så så fint ud, 8-9 æggeblærer på højre side og 6-7 æggeblærer på venstre side.

Fra på onsdag begynder jeg med sprøjtene, så skal de små derinde bare vokse sig store og stærke med alt det doping jeg giver dem :glad :glad

Sådan Lykke! Så skal de bare vokse så store og dejlige :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER