tusnelda

IVF og halvgammel mor søger solstrålehistorier;-)

3,874 indlæg i dette emne

Krydser fingre for i dag Lykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er på vej til klinikken nu for at få lagt en blastocyst op :wub

Desuden er der tre (TRE!!) æg til fryseren! :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov, i øvrigt: pøj pøj, Lykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er på vej til klinikken nu for at få lagt en blastocyst op :wub

Desuden er der tre (TRE!!) æg til fryseren! :glad :glad

Hvor dejligt!! Altid rart at vide at der er ekstra æg. Og hele 3 :yay tillykke med det. Og held og lykke idag :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt!! Altid rart at vide at der er ekstra æg. Og hele 3 :yay tillykke med det. Og held og lykke idag :D

Jeg er simpelthen også SÅ glad! :yay

Tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, blev lidt træt af mit tomme profilbillede :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er på vej til klinikken nu for at få lagt en blastocyst op :wub

Desuden er der tre (TRE!!) æg til fryseren! :glad :glad

Ej hvor er det bare godt at høre.

Hepper og krydser fingre for, at det bliver til baby :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg hjemme igen, og manden har puttet mig under dynen med en Olsen Banden film og 3 romkugler :)

Det blev til 8 æg, hvilket er rekord for os, så det var så dejlig en melding at få. Og herren havde afleveret en god klat med 34 mio, så det kunne bare ikke være bedre :yay

Nu skal der dæleme hygges og slappes lidt af :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er på vej til klinikken nu for at få lagt en blastocyst op :wub

Desuden er der tre (TRE!!) æg til fryseren! :glad :glad

:loveshower  :loveshower  Sådan, tillykke med blastocysten og ikke mindst de 3 æg til frys. Jeg krydser fingre for du står med en lækker baby om 8 mdr tid :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg hjemme igen, og manden har puttet mig under dynen med en Olsen Banden film og 3 romkugler :)

Det blev til 8 æg, hvilket er rekord for os, så det var så dejlig en melding at få. Og herren havde afleveret en god klat med 34 mio, så det kunne bare ikke være bedre :yay

Nu skal der dæleme hygges og slappes lidt af :)

Flot flot flot Lykke med 8 æg, og ikke mindst med præmie manden der :7himmel  Det tegner godt for baby gevinsten....

Det kan være jeg ikke har fulgt med, men hvornår skal du så have nogle af dem retur igen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flot flot flot Lykke med 8 æg, og ikke mindst med præmie manden der :7himmel  Det tegner godt for baby gevinsten....

Det kan være jeg ikke har fulgt med, men hvornår skal du så have nogle af dem retur igen?

De laver AHA på det/dem vi får sat op på torsdag. Når det nu var første gang for vores vedkommende med AHA, ville de til deres morgenmøde torsdag, se på kvaliteten af æggene, og derefter tage stilling til, om 1 eller 2 skal sættes tilbage. Så nu er det bare at vente til det bliver torsdag, og så heppe på basserne ind til da :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De laver AHA på det/dem vi får sat op på torsdag. Når det nu var første gang for vores vedkommende med AHA, ville de til deres morgenmøde torsdag, se på kvaliteten af æggene, og derefter tage stilling til, om 1 eller 2 skal sættes tilbage. Så nu er det bare at vente til det bliver torsdag, og så heppe på basserne ind til da :glad :glad

Uh, hvor spændende!! Jeg hepper løs så de næste par dage :yay AHA mener jeg Stine fik nu her hvor det gav pote, håber det er det samme for jer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh, hvor spændende!! Jeg hepper løs så de næste par dage :yay AHA mener jeg Stine fik nu her hvor det gav pote, håber det er det samme for jer.

Håber også bare det er det der skal til, for at jeg kan blive gravid, har jo aldrig været det, så man kunne da have lov at håbe :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bermuda og Lykke - hvor er det gode nyheder at komme ind og læse!!!

Hepper vildt på jer :yay :glad :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bermuda og Lykke hold op nogle gode nyheder  :loveshower  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en dejlig opdateringsdag!! :yay

8 flotte æg :yay

3 til fryseren og et sat op :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bermuda og Lykke - hvor er det gode nyheder at komme ind og læse!!!

Hepper vildt på jer :yay :glad :loveshower

  

Bermuda og Lykke hold op nogle gode nyheder  :loveshower  :loveshower

  

Sikke en dejlig opdateringsdag!! :yay

8 flotte æg :yay

3 til fryseren og et sat op :yay

Dejligt at kunne komme med lidt gode opdateringer herinde, og tak for alt jeres støtte og hep :)

Nu skal det bare blive torsdag, så vi kan komme ind og få sat guldægget/æggene tilbage i babyhulen, og så håber på gevinst :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er det bare godt at høre.

Hepper og krydser fingre for, at det bliver til baby :glad

 

Tak for hep og krydsede fingre :kram2 Det håber vi også :wub

 

 

:loveshower  :loveshower  Sådan, tillykke med blastocysten og ikke mindst de 3 æg til frys. Jeg krydser fingre for du står med en lækker baby om 8 mdr tid :kuller

 

Mange tak! Åh, det kunne være så skønt :wub :wub

 

 

Bermuda og Lykke - hvor er det gode nyheder at komme ind og læse!!!

Hepper vildt på jer :yay :glad :loveshower

 

Mange, mange tak for hep :kram2

 

 

Bermuda og Lykke hold op nogle gode nyheder  :loveshower  :loveshower

 

Ja, helt vildt! Tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg hjemme igen, og manden har puttet mig under dynen med en Olsen Banden film og 3 romkugler :)

Det blev til 8 æg, hvilket er rekord for os, så det var så dejlig en melding at få. Og herren havde afleveret en god klat med 34 mio, så det kunne bare ikke være bedre :yay

Nu skal der dæleme hygges og slappes lidt af :)

 

Tillykke med de 8 æg!! Der må være et guldæg iblandt :glad :yay

 

Håber du har fået hygget og slappet af til den helt store guldmedalje - det fortjener man efter ÆU :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en dejlig opdateringsdag!! :yay

8 flotte æg :yay

3 til fryseren og et sat op :yay

 

Det har også været vild dejligt at få lov til at komme med en god opdatering herinde :)

Nu skal blasto'en bare blive til en spire, der hægter sig fast :wub :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har også været vild dejligt at få lov til at komme med en god opdatering herinde :)

Nu skal blasto'en bare blive til en spire, der hægter sig fast :wub :yay

Nu er du jo altså gravid ind til andet er bevist :yay :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med de 8 æg!! Der må være et guldæg iblandt :glad :yay

 

Håber du har fået hygget og slappet af til den helt store guldmedalje - det fortjener man efter ÆU :kram2

Jeg håber guldægget er i blandt. Og er så spændt, når det nu er første gang med AHA :yay Håber bare det er der der skal til for vores vedkommende.

Du kan tro jeg har slappet af. Har stort set ligget på sofaen hele dagen, så manden har sørget for en masse god mad til mig og en masse kærlighed :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er du jo altså gravid ind til andet er bevist :yay :yay

 

 

Ja, det er jeg jo faktisk :yay :yay

 

 

Jeg håber guldægget er i blandt. Og er så spændt, når det nu er første gang med AHA :yay Håber bare det er der der skal til for vores vedkommende.

Du kan tro jeg har slappet af. Har stort set ligget på sofaen hele dagen, så manden har sørget for en masse god mad til mig og en masse kærlighed :kiss

 

Håber sørme også for jer at AHA virker! :kram2

Lyder dejligt med afslapning på sofaen og at blive opvartet af manden - han lyder som en god en :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev jeg gjort gravid, med et super godt æg hvor der var lavet AHA :yay

Fik jo taget 8 æg ud i alt, 1 var ikke blevet befrugtet, og 1 var gået til efter befrugtningen. Så 6 fine æg i alt, hvor vi har fået billeder af dem alle, og guldægget som vi har fået sat op, har vi så billeder af efter befrugtningen, efter 20 timer, efter 32 timer og så igen efter 43 timer, så vi kan se hele udviklingen, meget spændende egentlig. Så nu har vi 5 æg i fryseren, hvilket er rekord for os, så mon ikke det er gode tegn :yay

Jeg fik at vide derinde, at jeg havde en lille livmoder, og det tog hun hensyn til da ægget blev lagt op.

Nu fortsætter jeg så med crinone 2 gange om dagen, og skal så starte med at tage 2*østradiol hver aften indtil jeg har testdag, og om 4 dage skal jeg have 6 "klik" fra en ovitrelle. Hold da op alle de nye tiltag der sker, håber så meget det giver pote, vi føler os i hvert fald begge to meget positive omkring det hele :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev jeg gjort gravid, med et super godt æg hvor der var lavet AHA :yay

Fik jo taget 8 æg ud i alt, 1 var ikke blevet befrugtet, og 1 var gået til efter befrugtningen. Så 6 fine æg i alt, hvor vi har fået billeder af dem alle, og guldægget som vi har fået sat op, har vi så billeder af efter befrugtningen, efter 20 timer, efter 32 timer og så igen efter 43 timer, så vi kan se hele udviklingen, meget spændende egentlig. Så nu har vi 5 æg i fryseren, hvilket er rekord for os, så mon ikke det er gode tegn :yay

Jeg fik at vide derinde, at jeg havde en lille livmoder, og det tog hun hensyn til da ægget blev lagt op.

Nu fortsætter jeg så med crinone 2 gange om dagen, og skal så starte med at tage 2*østradiol hver aften indtil jeg har testdag, og om 4 dage skal jeg have 6 "klik" fra en ovitrelle. Hold da op alle de nye tiltag der sker, håber så meget det giver pote, vi føler os i hvert fald begge to meget positive omkring det hele :D

Flot gået!!! Heppe heppe heppe så længe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER