Guest

Forbereder i jeres tumling på sommertid?

39 indlæg i dette emne

Vi begyndte i går, normalt bliver hun puttet ca 19.45-20.00 igår blev hun lagt kl 19.30 altså et kvarter - halv time før, og sådan regner jeg med at vi fortsætter de næste par dage måske rykker vi det helt til kl 19 inden ugen er omme.

Vi skal nok lidt før op, men jeg tror det er givet godt ud i den anden ende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har ikke tænkt os at gøre noget specielt. Tror det bliver et spørgsmål om at i de første par dage skal han køres ekstra træt før lur og nat. Nogle gange ber han selv om at komme tidligere i seng hvis han har været meget aktiv. Men lands være det bider os i r.... ikke at gøre noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi gør ikke noget, og og har heller ikke gjort det de andre gange.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi gør intet specielt og tager det som det kommer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi gør heller ikke noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi gør ikke noget. Taget det som det kommer. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi gør ikke noget. Det kan faktisk være det kan hjælpe os lidt hvis vi er heldige, William sover tidligere og tidligere om aftenen og det er svært at nå aftensmad efterhånden + han står tidligt op.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

I min optik er skiftet mellem sommer og normaltid lidt hysterisk pustet op i medierne ;-)

Min datter var groggy træt en enkelt dag og vi justerede bare ved ikke at have så travlt lige de to dage og tog det som det kom. Det er gået fint hvert år.

Min mand stiller ur omtrent 47 timer på 2,5 måned, når han arbejder. Så kan man tale om at indstille kroppen og gøre foranstaltninger...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig utroligt meget. Leo har, siden han var syg med opkast, haft et lidt mærkeligt døgn. Han kommer selv og siger han vil i seng :o nogle gange kl syv. Og på gode dage sover han til 5.30, men ofte vågner han før. Så jeg satser på det hele bliver normalt med sommertid :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi gør ingenting :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidste år hjalp det også os, men i år er rytmen i forvejen sen (kl 20-7) jeg er selv en der er døden nær i 14 dage efter sådan et skift, så syntes et kvarter af gangen er mere menneskelig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi gør heller ingenting. Vi har ikke mærket noget særligt til skiftet de forgående gange...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi gør heller intet :) tager det som det kommer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi gør intet, det har ikke været et peoblem før, så tænker heller ikke, det bliver det, den her gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi gør ikke noget. Det kan faktisk være det kan hjælpe os lidt hvis vi er heldige, William sover tidligere og tidligere om aftenen og det er svært at nå aftensmad efterhånden + han står tidligt op.

Ditto her går Silje i seng kl 18.30 og står op kl 5 typisk, så det ville passe helt fint at få skruet lidt på det :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi gør hellere ikke noget herhjemme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er MEGET spændt. For Luna har selv reguleret sin rytme efter hun er startet i DP. Hun sover længere middagslur nu og går så først i seng kl. 20.

Men jeg håber det regulerer sig hurtigt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi gør heller ikke noget. Har ikke rigtig mærket noget til skiftet de andre gange, så regner heller ikke med at det bliver et problem denne gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi gør ikke noget

Karla har haft en periode, hvor hun er stået lige lovligt tidligt op, men hvis hun forsætter med den samme rytme, og vi forskyder vores, så håber jeg at det kan passe med at hun så kommer til at stå op på et mere passende tidspunkt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gør i med middagslur idag ?

. Ida plejer at spise nu(altså på gammel tid 11.30) og så komme ud og sove omkring klokken 12(gammel tid). Men synes jo slet ikke at hun virker sulten eller træt lige nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg havde helt glemt det her tids pjat :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi gør ikke noget særligt, tager det som det kommer, og indtil vi har der ikke været noget anderledes end ellers...  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg putter Mie lige om lidt dvs en halv time før i gammel tid og en halv time efter i ny tid. Hendes sengetid er også rykket 30 min

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja Silke Elia sov til kl.7.30 (8.30 sommertid), i går var den 5 og normalt 6. Så hun har ikke gjort det nemt for os. Vi spiste frokost 11.30, og blev puttet for lidt siden, 30-60 min senere end normalt. Men pt ligger hun bare og leger :bed

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER