Guest

Forbereder i jeres tumling på sommertid?

39 indlæg i dette emne

Vi vågnede kl 7. Jeg følte mig helt udhvilet, indtil jeg kom i tanke om, det var pga sommertid :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her har vi ingen problemer haft - det har kørt som en hel alm dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ikke haft problemer i løbet af dagen, men indtil videre har putningen været i gang i 1 time og 10min, hvor det normalt max tager 40 min.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jonas er i gang med at putte Ronja nu som er det sædvanlige tidspunkt, men ifølge vintertid er det jo en time før, så er spændt på hvor længe det tager :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige puttet Luna. Hun er lige faldet i søvn her KL. 20.30 ny tid!

= 30 min tidligere - gammeltid! :yay

der er håb for at putte KL. 20, måske før i morgen! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagen er forløbet uden de store problemer, men putningen her til aften tog noget længere tid. Hun ville absolut ikke i seng og var på ingen måde træt. Men det lykkedes dog efter diverse krumspring og forsøg på at trække tiden - og efterfølgende snakken/pludren i sengen. Jeg tror hurtigt hun vil rette sig ind og falde tilbage i den gamle rutine.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte sommertid! Håber snart at det bliver afskaffet - det giver ingen mening! Det er til gene mere end det gavner...

Vi har heller ingen problemer haft i løbet af dagen, men det har taget 45 min at putte i aften... så hun er først lige faldet til ro (gammel tid 19.45) - og det er der hun plejer at sove.....så det har vi ikke kunnet rykke på, selvom hun kun sove 1½ times middagslur...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte sommertid! Håber snart at det bliver afskaffet - det giver ingen mening! Det er til gene mere end det gavner...

Vi har heller ingen problemer haft i løbet af dagen, men det har taget 45 min at putte i aften... så hun er først lige faldet til ro (gammel tid 19.45) - og det er der hun plejer at sove.....så det har vi ikke kunnet rykke på, selvom hun kun sove 1½ times middagslur...

 

Ronja er også først lige faldet i søvn hvilket også er det samme som hvis vi ikke havde skiftet tid <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja er også først lige faldet i søvn hvilket også er det samme som hvis vi ikke havde skiftet tid <_<

 

Træls! Og det er nemlig bare synd for de små - før vi fik Elin var det træls, nu er det mega træls.... vi må tales ved i morgen og se om putningen går bedre der... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Albert rettede selv ind ved kun at sove en time til middag, så han kom i seng kl 19 (ny tid) og sov 5 min efter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Baaah! Jeg troede hun sov! :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia måtte hjælpes i søvn til middag og sov 13.10-14.30. Det tog 1,5 time at putte og hun sov først 21.30. Sidste gang rettede det sig heldigvis hurtigt efter et par dage i dagpleje, så det håber jeg på igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har heller ikke gjort noget anderledes.

 

Hun har været vågen en halv times tid tidligere de sidste fire dage, men det er er dét. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kæmper stadig med putning om aften, hun vil bare ikke sove, når det er så lyst og hun ikke er træt (vi har allerede mørklægnings gardiner, men der kommer stadig lys ind ad sprækkerne)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER