Nitzen1987

Smalltalk oktober 2014

3,532 indlæg i dette emne

Lidt FOR tæt med tanke på at jeg kan "risikere" fødsel fra midt september allerede..

Ja der er kun 2,5 måned :o.. Er du lidt stresset over det :)? For lige i dag glæder jeg mig bare til min lille baby kommer ud til os, andre dage er jeg ret panisk over hvorvidt det her nu overhovedet var en god ide :s

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er 65% færdigtbagt. Det går faktisk lidt for stærkt lige nu. Når jo ikke at blive færdig med værelset! (Indsæt panisk smiley)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja der er kun 2,5 måned :o.. Er du lidt stresset over det :)? For lige i dag glæder jeg mig bare til min lille baby kommer ud til os, andre dage er jeg ret panisk over hvorvidt det her nu overhovedet var en god ide :s

Uh vi har det på samme måde. Hver anden dag panikker jeg over de 2,5 måned og hver anden dag nyder jeg graviditeten... Men synes godt nok det kommer lige lovlig tæt på nu :S

Men glæder mig nu lidt alligevel :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er 65% færdigtbagt. Det går faktisk lidt for stærkt lige nu. Når jo ikke at blive færdig med værelset! (Indsæt panisk smiley)

Du skal nok nå det hele :kram2

Kender nogen der først begyndte at samle babyens møbler da hun fik veer og de nåede det ogå :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ska om 14 dage :-/

Jeg takkede nej sidst og fik nærmest skæld ud - denne gang ringede jeg og sagde at jeg ikke kunne den dato og ville ringe og få en ny tid - det måtte næsten ikke lægge på før jeg havde givet en ny dato :-) jeg mener det er vel stadig et frit land ;-) Jeg gør det heller ikke denne gang :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg takkede nej sidst og fik nærmest skæld ud - denne gang ringede jeg og sagde at jeg ikke kunne den dato og ville ringe og få en ny tid - det måtte næsten ikke lægge på før jeg havde givet en ny dato :-) jeg mener det er vel stadig et frit land ;-) Jeg gør det heller ikke denne gang :-)

Men hvorfor? Vi er komplet enige i det er et frit land, jeg tænker jo bare det er et tilbud de giver for barnets bedste :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal nok nå det hele :kram2

Kender nogen der først begyndte at samle babyens møbler da hun fik veer og de nåede det ogå :D

det har jeg slet ikke ro til. Det skulle helst være ordnet inden ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det har jeg slet ikke ro til. Det skulle helst være ordnet inden ;)

Sådan har jeg det også. Måske derfor jeg kun mangler at samle sengen og gøre værelset hyggeligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg takkede nej sidst og fik nærmest skæld ud - denne gang ringede jeg og sagde at jeg ikke kunne den dato og ville ringe og få en ny tid - det måtte næsten ikke lægge på før jeg havde givet en ny dato :-) jeg mener det er vel stadig et frit land ;-) Jeg gør det heller ikke denne gang :-)

Jeg vil ikke sige nej tak til testen pga de risikofaktorer jeg er sendt afsted med. 1. Bedstefædre med diabetes 2 og 2. Fødte stort barn sidst.

Dertil hører også at jeg ikke er sart og sagtens kan snuppe at drikke det sukkervand uden at få kvalme og hvad ved jeg.

Ja det er et frit land - men der er også grunde til at de sender os afsted til de test.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

evita: vi skal have en odder :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

evita: vi skal have en odder :D

Fedt fedt fedt, tillykke med købet :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men hvorfor? Vi er komplet enige i det er et frit land, jeg tænker jo bare det er et tilbud de giver for barnets bedste :)

Jeg tænker at hvis der er tegn på sukkersyge - så ville mit blodtryk samt alle de urinstix give udslag :-) Man skal til så mange ting i forvejen og bare fordi man vejer lidt for meget så er det jo langt fra sikkert at man får sukkersyge. Jeg er jo snart en gammel dame ;-) så er rimelig OBS på min krop - og tænker jeg ville mærke noget til en omgang sukkersyge :-) Det er super de tilbyder det men det er også ok at sige nej :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil ikke sige nej tak til testen pga de risikofaktorer jeg er sendt afsted med. 1. Bedstefædre med diabetes 2 og 2. Fødte stort barn sidst.

Dertil hører også at jeg ikke er sart og sagtens kan snuppe at drikke det sukkervand uden at få kvalme og hvad ved jeg.

Ja det er et frit land - men der er også grunde til at de sender os afsted til de test.

hvis man har sukkersyge i familien samt har født store børn ville jeg nok også sige ja tak - men der er ingen sukkersyge eller for store børn her eller andet - så jeg takkede altså nej tak :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker at hvis der er tegn på sukkersyge - så ville mit blodtryk samt alle de urinstix give udslag :-) Man skal til så mange ting i forvejen og bare fordi man vejer lidt for meget så er det jo langt fra sikkert at man får sukkersyge. Jeg er jo snart en gammel dame ;-) så er rimelig OBS på min krop - og tænker jeg ville mærke noget til en omgang sukkersyge :-) Det er super de tilbyder det men det er også ok at sige nej :-)

Jeg er absolut ikke enig med dig. Mine stix gav INTET udslag og jeg havde ingen symptomer og alligevel har de fundet insulinkrævende diabetes hos mig...

Om man er OBs på sin krop eller ej er i MIN VERDEN ikke en ok undskyldning når man er gravid og har ansvaret for et andet liv. No affends. Bare min mening :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er absolut ikke enig med dig. Mine stix gav INTET udslag og jeg havde ingen symptomer og alligevel har de fundet insulinkrævende diabetes hos mig...

Om man er OBs på sin krop eller ej er i MIN VERDEN ikke en ok undskyldning når man er gravid og har ansvaret for et andet liv. No affends. Bare min mening :)

Non taken :-) har ingen risiko udover at veje lidt for meget - og det er mit 3. barn - jeg er helt rolig :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

evita: tusinde tak :) det er så vildt :D nu er vi både en barnevogn og en duniduo rigere. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

evita: tusinde tak :) det er så vildt :D nu er vi både en barnevogn og en duniduo rigere. :D

Vild fornemmelse, ikke :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jo, og også lidt underligt... Det er den første store desiderede baby-ting vi køber (vi har købt et nyt skab, for at kunne få plads til babys seng, men det tæller ikke helt) nu kan jeg næsten ikke vente med at få købt sengen og få bygget et stativ til barnevognskassen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jo, og også lidt underligt... Det er den første store desiderede baby-ting vi køber (vi har købt et nyt skab, for at kunne få plads til babys seng, men det tæller ikke helt) nu kan jeg næsten ikke vente med at få købt sengen og få bygget et stativ til barnevognskassen

Stativ til barnevognskassen? Hvad mener du?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har snakket om at lave et "vugge" stativ til barnevognskassen så han kan ligge i den indenfor

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har snakket om at lave et "vugge" stativ til barnevognskassen så han kan ligge i den indenfor

Nå ja selvfølgelig - :) god ide... :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja, tænkte at det kunne være smart så han kunne sove ved siden af sengen til at starte med og jeg ikke nødvendigvis skal ud af sengen hver gang han melder sig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja, tænkte at det kunne være smart så han kunne sove ved siden af sengen til at starte med og jeg ikke nødvendigvis skal ud af sengen hver gang han melder sig :)

Det lyder umiddelbart meget fornuftigt :)

Så lang har vi slet ikke tænkt endnu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaaa var til scanning igår og alt ser ud til at være ok med hovedstørrelsen. Hendes hoved er fortsat i den lille ende, men nu inden for normalen igen :yay skal scannes igen om tre uger for sikkerhedsskyld :)

Og så blev det ATTER bekræftet at det er en pige :) denne gang så tydeligt at selv jeg kunne se det ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det lyder da som en god dag med gode besøg. Hvor stor - eller måske lille - er hun? Er det ikke meget rart at få alle de ekstra scanninger, på trods af det selvfølgelig ikke er en rar årsag til at du får dem tilbudt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER