Nitzen1987

Smalltalk oktober 2014

3,532 indlæg i dette emne

Har købt en ordentlig bunke ventetøj af min nabo for den svimlende sum af 200 kr. Elsker gode naboer ( de har også hjulpet med at fjerne en væltet træ i dag ).

Skønt med dejlige naboer! Det er guld værd!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi flyttede først hertil 1/12 så vi har ikke boet her længe men naboerne ved siden af til begge sider er rigtig rare. De andre kender vi ikke og det lyder ikke til de andre kommer hinanden så meget ved. Men det ene hold naboer har også små børn og Felix leger så fint med dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået tid til NF den 4/4 :) og er blevet tilbudt at være med i et forsøg hvor de skal tjekke livmoderhalsen løbende, så jeg får en ekstra scanning, men de bliver alle tre (NF, misdannelse og den ekstra) indvendige eller delvist indvendige :S... 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået tid til NF den 4/4 :) og er blevet tilbudt at være med i et forsøg hvor de skal tjekke livmoderhalsen løbende, så jeg får en ekstra scanning, men de bliver alle tre (NF, misdannelse og den ekstra) indvendige eller delvist indvendige :S...

Det er jo en nødvendighed for at kan måle livmoderhalsen ;) men jeg synes ikke det er så slemt. Man har jo et klæde over benene så man ikke ligger total blottet.

Vil du tage i mod tilbuddet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og mig der så har været gennem behandling tænker "det er da ikke så slemt.." ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg taget bp. Nåede toget en halv time før normalt så ku li præcis nå på laboratoriet inden de lukkede.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo en nødvendighed for at kan måle livmoderhalsen ;) men jeg synes ikke det er så slemt. Man har jo et klæde over benene så man ikke ligger total blottet.

Vil du tage i mod tilbuddet?

Altså der er jo en ekstrascanning og jeg kan godt lide skanninger, så ja tager nok imod det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åååh hvor hyggeligt..

Jeg har fået en ny bedste ven - eller rettere,jeg har altid haft ham men det er blevet mere og mere ekstremt, som graviditeten skrider fremad...

Jeg taler om den ene af mine to hunde. Har både en tæve og en hanhund og tæven Nanna er fuldstændigt ligeglad med at jeg er gravid, hun kan intet lugte åbenbart. Men Bertram, vores hanhund er min egen lille skygge. Hvorend jeg går, følger han mig. Sætter jeg mig eller lægger mig i sengen eller sofaen ligger han klistret op ad mig med sit hoved (HELT FORSIGTIGT) på min mave...

Min mand og jeg har altid leget voldsomt sammen ved at slås for sjov med slag der godt kan give genlyd nogle gange(det ER ALTSÅ bare for sjov ;) ), og nærmer han sig på en voldsom måde stiller Bertram sig foran mig og knurrer meget mildt, men nok til at man forstår en hentydning: INGEN skal røre hans mor :)

Og jo, Christian kan sagtens sige slut og Bertram slutter- så intet "farligt" er der i det, jeg synes bare det er SÅ KÆRT at en hund på 8 kg og 33 cm i højden kan være så beskytter agtig, "bare fordi" jeg er gravid...

Han er SÅ KÆR...

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åååh hvor hyggeligt..

Jeg har fået en ny bedste ven - eller rettere,jeg har altid haft ham men det er blevet mere og mere ekstremt, som graviditeten skrider fremad...

Jeg taler om den ene af mine to hunde. Har både en tæve og en hanhund og tæven Nanna er fuldstændigt ligeglad med at jeg er gravid, hun kan intet lugte åbenbart. Men Bertram, vores hanhund er min egen lille skygge. Hvorend jeg går, følger han mig. Sætter jeg mig eller lægger mig i sengen eller sofaen ligger han klistret op ad mig med sit hoved (HELT FORSIGTIGT) på min mave...

Min mand og jeg har altid leget voldsomt sammen ved at slås for sjov med slag der godt kan give genlyd nogle gange(det ER ALTSÅ bare for sjov ;) ), og nærmer han sig på en voldsom måde stiller Bertram sig foran mig og knurrer meget mildt, men nok til at man forstår en hentydning: INGEN skal røre hans mor :)

Og jo, Christian kan sagtens sige slut og Bertram slutter- så intet "farligt" er der i det, jeg synes bare det er SÅ KÆRT at en hund på 8 kg og 33 cm i højden kan være så beskytter agtig, "bare fordi" jeg er gravid...

Han er SÅ KÆR...

:kram

Jeg ligger med vores tæve i armene og hun følger med i hvad jeg laver. Tror nu ikke det er fordi hun ved jeg er gravid, hun har altid været en kæmpe puttegris.

Men hyggeligt er det altså! Og specielt sådan som du bliver beskyttet

post-2960-0-91459100-1395073121_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ligger med vores tæve i armene og hun følger med i hvad jeg laver. Tror nu ikke det er fordi hun ved jeg er gravid, hun har altid været en kæmpe puttegris.

Men hyggeligt er det altså! Og specielt sådan som du bliver beskyttet

Det er simpelthen SÅ HYGGELIGT, det kan dog også være liiiiidt pres, at han følger med selv når jeg skal bummelumme ;) der må jeg simpelthen smide ham ud af toilettet eller sidder han bare og stirrer.. Og det er sgu bare lidt upassende.. :)

Kær hund.. Hvad er det nu for en race?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åååh hvor hyggeligt..

Jeg har fået en ny bedste ven - eller rettere,jeg har altid haft ham men det er blevet mere og mere ekstremt, som graviditeten skrider fremad...

Jeg taler om den ene af mine to hunde. Har både en tæve og en hanhund og tæven Nanna er fuldstændigt ligeglad med at jeg er gravid, hun kan intet lugte åbenbart. Men Bertram, vores hanhund er min egen lille skygge. Hvorend jeg går, følger han mig. Sætter jeg mig eller lægger mig i sengen eller sofaen ligger han klistret op ad mig med sit hoved (HELT FORSIGTIGT) på min mave...

Min mand og jeg har altid leget voldsomt sammen ved at slås for sjov med slag der godt kan give genlyd nogle gange(det ER ALTSÅ bare for sjov ;) ), og nærmer han sig på en voldsom måde stiller Bertram sig foran mig og knurrer meget mildt, men nok til at man forstår en hentydning: INGEN skal røre hans mor :)

Og jo, Christian kan sagtens sige slut og Bertram slutter- så intet "farligt" er der i det, jeg synes bare det er SÅ KÆRT at en hund på 8 kg og 33 cm i højden kan være så beskytter agtig, "bare fordi" jeg er gravid...

Han er SÅ KÆR...

:kram

Min ene kat er blevet meeeega morsyg siden jeg blev gravid, det er også ret sjovt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er simpelthen SÅ HYGGELIGT, det kan dog også være liiiiidt pres, at han følger med selv når jeg skal bummelumme ;) der må jeg simpelthen smide ham ud af toilettet eller sidder han bare og stirrer.. Og det er sgu bare lidt upassende.. :)

Kær hund.. Hvad er det nu for en race?

Japansk spids. Ikke særlig udbredt i danmark, men skal aldrig have andet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:o jeg har måttet have elastik i min knaphulslukning i mine cowboybukser i dag :o kan sagtens lukke bukserne, men kan ikke have at de sidder tæt ind på maven

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:o jeg har måttet have elastik i min knaphulslukning i mine cowboybukser i dag :o kan sagtens lukke bukserne, men kan ikke have at de sidder tæt ind på maven

Haha det har jeg faktisk overvejet at gøre i en uges tid nu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har kunne spise aftensmad i aften :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:o jeg har måttet have elastik i min knaphulslukning i mine cowboybukser i dag :o kan sagtens lukke bukserne, men kan ikke have at de sidder tæt ind på maven

Jeg skiftede til graviditetsbukser for et par uger siden.

Er voldsomt oppustet, næsten så snart jeg har spist morgenmad, og om aftenen ligner jeg en, der er gravid i 6 måned.

Kan heller ikke klare, at noget strammer, så det her er den eneste rigtige løsning for mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har kunne spise aftensmad i aften :yay

Jubii!!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Japansk spids. Ikke særlig udbredt i danmark, men skal aldrig have andet.

Åh ja dem kender jeg godt - dejlig hund... :) og med personlighed så vidt jeg husker :)

Mine er Parson Jack Russel Terriers, og der er voldsomt meget jagthundeinstinkt og personlighed i dem...

Billedet er af min hanhund Bertram, den farlige, farlige jagt og vagthund der oftest er at finde liggende på ryggen i sofaen ;)

post-3487-0-26446500-1395080376_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:o jeg har måttet have elastik i min knaphulslukning i mine cowboybukser i dag :o kan sagtens lukke bukserne, men kan ikke have at de sidder tæt ind på maven

Jeg røg i mine nye meget, meget løse bukser med elastik i livet for 1,5 uge siden ;)

Jeg ligner så også en i 6. Måned ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja dem kender jeg godt - dejlig hund... :) og med personlighed så vidt jeg husker :)

Mine er Parson Jack Russel Terriers, og der er voldsomt meget jagthundeinstinkt og personlighed i dem...

Billedet er af min hanhund Bertram, den farlige, farlige jagt og vagthund der oftest er at finde liggende på ryggen i sofaen ;)

Han ser også farlig ud ;)

Og ja masser af personlighed helt sikkert! Og kærlighed til alt og alle omkring hende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg røg i mine nye meget, meget løse bukser med elastik i livet for 1,5 uge siden ;)

Jeg ligner så også en i 6. Måned ;)

Jeg har gået i ventebukser i flere uger nu :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi lige nået til dagens intime spørgsmål...

Hvordan har i det med sex med manden... Er i ømme efterfølgende, eller er alt helt normal..

Selv er der bestemte stillinger hvor jeg bliver super øm i underlivet af... Og andre der er ok... Desværre er det bare dem der gør mig ømme der er "yndlingsstillingerne"...

Hvad siger i?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er der blevet taget lidt af intensiteten fordi jeg er øm/mere følsom end normalt. Er dog ikke ekstra øm bagefter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha, her er hygger røget ned på et minimum. Dels er jeg så træt at jeg ikke ooorker det, dels bliver jeg også øm, så det er bare ikke sjovt på samme måde.

Så er han heldig får han lidt i weekenderne ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får ikke ondt, men jeg gider bare ikke i øjeblikket.

Prøver at holde det på en gang om ugen for at slippe for den dårlige samvittighed, men det siger mig virkelig ingenting lige pt.

Har prøvet at forklare manden, at jeg absolut ikke føler mig særlig sexet, når jeg er sindsygt træt og min mave er så oppustet, som den er, men han er ligeglad.

Og hvorfor er det så svært at forstå, at når jeg siger, at brysterne er ømme, så skal han ikke røre ved dem...

Alt han gør i forhold til sex irriterer mig i øjeblikket, men prøver virkelig ikke at flegne ud på ham.

Jeg vil bare gerne sove, når jeg rammer min pude...

Nåh, der var lige noget, jeg skulle have ud, kunne jeg mærke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER