Nitzen1987

Smalltalk oktober 2014

3,532 indlæg i dette emne

Er der andre, der har fået sindsygt tør hud pga graviditeten?

Min ryg klør som bare pokker, men det værste er min hovedbund.

Den er knastør og klør og fuld af skæl :-(

Det ser bare så grimt ud.

Er der nogle gode råd?

Har læst, at man ikke må bruge mange af skælshampoo'erne, fordi der er noget i dem, som ikke er sundt for baby, men det må da kunne gøres noget...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja har både tør og fedtet hund. Har aldrig haft bumser før og nu kommer de i ansigtet... Hmm. Og min Hovedbund er os lidt skælet og tør

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er 1. Lægebesøg veloverstået :)

Dejligt så ska du bare vente på dato til nf.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var til svangrepapirsudfyldelse/blodprøvetagning/vejning hos sygeplejersken igår, har tid til 1. lægebeøg på onsdag og har netop fået tid til NF d. 10/4 :loveshower  :loveshower  Jubii altså.. hvor er det da dejligt at der "sker noget" også selvom disse første besøg er meget snak og lidt handling..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt så ska du bare vente på dato til nf.

Jep :) håber den kommer med posten i løbet af næste uge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja har både tør og fedtet hund. Har aldrig haft bumser før og nu kommer de i ansigtet... Hmm. Og min Hovedbund er os lidt skælet og tør

Det er bare så irriterende.

Især hovedbunden synes jeg.

Jeg har også fået lidt bumser, men skæl er bare værre :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God bedring!

Jeg har vildt mange sure opstød, og føles som om jeg har ekstra meget mavesyre :(

Så her står den på mælk mælk og mælk :( slet ikke lyst til aftensmad

Åååh yes, jeg har haft overproduktion af mavesyre og haft en del konsekvenser af det de seneste par år ved at jeg ex. fik ætset et hul i spiserøret pga syren. jeg har nærmest overlevet på min receptpligtige medicin der stilner mavesyren men nu er den selvf. taget fra mig da jeg er gravid og ØV hvor livet stinker med mavesyre igen og mælk hjælper absolut IKKE :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft mistanke om overproduktion af mavesyre i mange år, men intet påvist og intet har hjulpet.

Men det er bare meget værre nu for det gør nærmest ondt. Overvejer at høre lægen om man må tage alminox, men da jeg spiste det som mintpastiller da jeg var lille tør jeg ikke rigtig at tage dem (fik en mindre forgiftning)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har haft mistanke om overproduktion af mavesyre i mange år, men intet påvist og intet har hjulpet.

Men det er bare meget værre nu for det gør nærmest ondt. Overvejer at høre lægen om man må tage alminox, men da jeg spiste det som mintpastiller da jeg var lille tør jeg ikke rigtig at tage dem (fik en mindre forgiftning)

Jeg kender desværre ikke lige Alminox, nok fordi jeg aldrig har prøvet dem...

Jeg ved til gengæld at total kostomlægning kan hjælpe på problemet i en længere periode..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

11+0 i dag :)

Skønt! Jeg er selv 10+1. Så dejligt at komme i en tocifret graviditetsuge:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt! Jeg er selv 10+1. Så dejligt at komme i en tocifret graviditetsuge:-)

Absolut :) jeg tæller ned til 24/3, hvor nf kalder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Absolut :) jeg tæller ned til 24/3, hvor nf kalder.

Her er det den 26/3 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er det den 26/3 :)

 

Også mig d. 26/3 :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Venter stadig på indkaldelse...

Men fandt så i dag ud af at lægen og jeg har misforstået hinanden. Jeg troede Kolding indkaldte mig, da det lokale laboratoriums åbningstider passer skide dårligt med min skole og offentlig transport, men niksen biksen. Skal simpelthen have en fraværstime eller to for at ku få taget den dumme prøve....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Venter stadig på indkaldelse...

Men fandt så i dag ud af at lægen og jeg har misforstået hinanden. Jeg troede Kolding indkaldte mig, da det lokale laboratoriums åbningstider passer skide dårligt med min skole og offentlig transport, men niksen biksen. Skal simpelthen have en fraværstime eller to for at ku få taget den dumme prøve....

Men kan du ikke tale med skolen om det, så de ikke giver dig fravær for det? Det er jo ikke pjæk...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men kan du ikke tale med skolen om det, så de ikke giver dig fravær for det? Det er jo ikke pjæk...

Skolen ved ikke noget om det endnu :( så er noget splittet omkring det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skolen ved ikke noget om det endnu :( så er noget splittet omkring det.

Min koordinator har jeg givet besked og vi har en åben dialog vedr. Fravær. Har dog ikke haft noget af betydning endnu. En er i fertilitetsbehandling og det er det samme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Venter stadig på indkaldelse...

Men fandt så i dag ud af at lægen og jeg har misforstået hinanden. Jeg troede Kolding indkaldte mig, da det lokale laboratoriums åbningstider passer skide dårligt med min skole og offentlig transport, men niksen biksen. Skal simpelthen have en fraværstime eller to for at ku få taget den dumme prøve....

Har Kolding ikk en dag med længe åbent?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har Kolding ikk en dag med længe åbent?

How, fik vist ikke nævnt at det er blodprøven.... Men håbede/regnede med at den kunne tages i Kolding (går i skole 10 minutter fra sygehuset)

Vil ringe til lægen mandag og høre ad, og ellers må jeg jo sige at jeg har det dårligt og tager hjem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

How, fik vist ikke nævnt at det er blodprøven.... Men håbede/regnede med at den kunne tages i Kolding (går i skole 10 minutter fra sygehuset)

Vil ringe til lægen mandag og høre ad, og ellers må jeg jo sige at jeg har det dårligt og tager hjem.

Bed da din læge om at sende en henvisning på Blodprøven til laboratoriet i Kolding, så ka de tag den. Det er ikk det store problem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bed da din læge om at sende en henvisning på Blodprøven til laboratoriet i Kolding, så ka de tag den. Det er ikk det store problem

Var også det jeg regnede med at gøre mandag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg også indkaldelse til jordemoder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har købt en ordentlig bunke ventetøj af min nabo for den svimlende sum af 200 kr. Elsker gode naboer ( de har også hjulpet med at fjerne en væltet træ i dag ).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har købt en ordentlig bunke ventetøj af min nabo for den svimlende sum af 200 kr. Elsker gode naboer ( de har også hjulpet med at fjerne en væltet træ i dag ).

Dejligt med gode naboer. Det har vi også her (og mange af dem har jo boet her siden før jeg kunne gå, så de har kendt mig altid)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER