Nitzen1987

Smalltalk oktober 2014

3,532 indlæg i dette emne

Argh føler jeg står i lort til halsen.
Føler mig kronisk bag ud med lektier men har svært ved at gøre mere ved det grundet træthed og at have det dårligt tilstand. Mandens arbejde gør pt at han ALDRIG er hjemme så står med den store selv, så når han er puttet er mor her færdig :(
Bare et surt opstød herfra :huug

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Argh føler jeg står i lort til halsen.

Føler mig kronisk bag ud med lektier men har svært ved at gøre mere ved det grundet træthed og at have det dårligt tilstand. Mandens arbejde gør pt at han ALDRIG er hjemme så står med den store selv, så når han er puttet er mor her færdig :(

Bare et surt opstød herfra :huug

Puha jeg føler også bare hjernekapasiteten er på 50% og er jo træt nærmest inden vi når frokost.

Så kan da slet ikk forestille mig hvordan du har det som "alenemor"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha jeg føler også bare hjernekapasiteten er på 50% og er jo træt nærmest inden vi når frokost.

Så kan da slet ikk forestille mig hvordan du har det som "alenemor"

I dag sidder han fast ovre på Sjælland og kommer hjem kl. 20 nok. I morgen skal han være i Odense kl. 6.00 og flyve fra Kastrup kl. 9.00 og så ser vi ham lørdag morgen når vi vågner for der er han kommer hjem først på natten.

Jeg bliver bare mere og mere træt. Er det ikke snart påskeferie?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag sidder han fast ovre på Sjælland og kommer hjem kl. 20 nok. I morgen skal han være i Odense kl. 6.00 og flyve fra Kastrup kl. 9.00 og så ser vi ham lørdag morgen når vi vågner for der er han kommer hjem først på natten.Jeg bliver bare mere og mere træt. Er det ikke snart påskeferie?

Jo men desværre en hel måned til endnu! ZzzZZZzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh føler jeg står i lort til halsen.

Føler mig kronisk bag ud med lektier men har svært ved at gøre mere ved det grundet træthed og at have det dårligt tilstand. Mandens arbejde gør pt at han ALDRIG er hjemme så står med den store selv, så når han er puttet er mor her færdig :(

Bare et surt opstød herfra :huug

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, klemmer morgenmad ned inden kl7 for at mindske kvalmen (ikke at det altid hjælper eller bliver nede), nupper en skive brød når jeg når på skolen inden 8, kl 10 er jeg ved at døøøø af sult og npser en skive brød eller to mere, kl 11.30 kan jeg næsten ingenting spise. Hen af eftermiddagen er der ikke den store sult heller, men småsnacker lidt (mest vingummibamser og ølpinde) og har ingen appetit til aftensmad heller (ku liiige klemme en enkel halv bøf med bearnaise ned :( )

Jeg vil ha min appetit igen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

For Helved hvor har den kvalme været grum i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sgu tabt det kilo jeg tog på de første par uger :) det er slet ikke dårligt. Og så er kvalmen vist på retur :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, øv, øv LORTEMORGEN...

Havde et MEGA MEGA KÆMPE skænderi med manden igår aftes. Et af de skænderier hvor man bare siger ting for at støde den anden part og det lykkedes virkelig os begge, at sige de grimmeste ting...

Jeg er bare så ulykkelig lige nu, har lyst til at kaste håndklædet i ringen - ikke at jeg ville kunne leve uden min mand, jeg elsker ham, men han fik sagt nogle ting igår, der var meget for langt over stregen... Jeg har bare lyst til at græde og græde og græde og ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv her til morgen.

Jeg har lyst til at tage hundene, gå ud af hoveddøren og aldrig se mig tilbage igen. Aldrig se tilbage på hvad der blev sagt igår...

Åååh jeg har sovet af helvedes til, sjovt nok og bare hørt på manden der bare har kunnet lægge sig og snorke som om alting var ok... Det irriterer mig lige nu...

Hver morgen plejer jeg at vække ham med en kop kaffe på natbordet og et kys, men som om jeg gider det nu - jeg er nødt til det, for ellers kommer vi ikke afsted til tiden. Han hører ikke sit vækkeur nemlig

Undskyld jeg SKULLE af med det.... Undskyld...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det lyder hårdt evita. :( jeg synes det lyder til at det er rigtig vigtigt at i får talt om det i dag, sådan at i kan lægge det bag jer på en god måde. Håber i finder glæden i hinanden hurtigt igen :) knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh vi havde heller ikke en god aften i går. Manden kom med en bemærkning som gjorde ondt og så vendte jeg ryggen til og gik i seng, det resulterede i kæmpe tudetur og det gjorde så at jeg fik aftensmaden retur :( men vi var som sådan ikke uvenner som jer evita.

Men det er vigtigt i får talt om det for han har formodentlig ikke ment de grimme ting han sagde, men det var som du selv siger, sagt for at være grim. Og det er heller ikke iorden men i var to om det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det lyder hårdt evita. :( jeg synes det lyder til at det er rigtig vigtigt at i får talt om det i dag, sådan at i kan lægge det bag jer på en god måde. Håber i finder glæden i hinanden hurtigt igen :) knus

Vi har ligget den sidste halve times tid og talt sammen inde i sengen - og vi har selvfølgelig begge to undskyldt.. Men nu må vi lige finpudse gnisten igen som altid efter et skænderi ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh vi havde heller ikke en god aften i går. Manden kom med en bemærkning som gjorde ondt og så vendte jeg ryggen til og gik i seng, det resulterede i kæmpe tudetur og det gjorde så at jeg fik aftensmaden retur :( men vi var som sådan ikke uvenner som jer evita.

Men det er vigtigt i får talt om det for han har formodentlig ikke ment de grimme ting han sagde, men det var som du selv siger, sagt for at være grim. Og det er heller ikke iorden men i var to om det.

Vi var nemlig to om det og når jeg bliver såret i skænderier (kun med ham faktisk) så griber jeg ALT i luften der kan såre...

Men det er fortsat at gå langt over stregen at sige ting som "du er ikke ansvarlig nok til at blive en god mor", "du passer slet ikke på baby" etc. etc. Jeg blev SÅ ked af det og heldigvis har han fortrudt han har sagt det og lige sagt at han ABSOLUT IKKE mente det, men han var trængt op i en krog... Jeg kan være en hård én at skændes med, mener han ;)

Men som skrevet til LiKa også, nu bruger vi lige lidt tid på at finpudse gnisten igen...

Håber også i er ok igen?!?!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ligget den sidste halve times tid og talt sammen inde i sengen - og vi har selvfølgelig begge to undskyldt.. Men nu må vi lige finpudse gnisten igen som altid efter et skænderi ;)

 

Det lyder godt  :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var nemlig to om det og når jeg bliver såret i skænderier (kun med ham faktisk) så griber jeg ALT i luften der kan såre...

Men det er fortsat at gå langt over stregen at sige ting som "du er ikke ansvarlig nok til at blive en god mor", "du passer slet ikke på baby" etc. etc. Jeg blev SÅ ked af det og heldigvis har han fortrudt han har sagt det og lige sagt at han ABSOLUT IKKE mente det, men han var trængt op i en krog... Jeg kan være en hård én at skændes med, mener han ;)

Men som skrevet til LiKa også, nu bruger vi lige lidt tid på at finpudse gnisten igen...

Håber også i er ok igen?!?!

:kram

Øv, med stort skænderi, men godt i fik talt om det og sagt undskyld begge to :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har tænkt over det med vitaminer... Pt. tager jeg Gravitamin og jern, men efter 12. uge er folsyren ikke nødvendig. Fortsætter I med jeres alligevel eller har I planer om at tage noget andet?

Umiddelbart tænker jeg at jeg fortsætter med Gravitaminen til pakken er tom, men hvad så? Skal jeg købe en ny pakke eller er alm. multivitamin godt nok? Har læst noget om at der skulle være for meget A-vitamin i dem? Help me girls! 

 

Og guuuud... så gik det lige op for mig at jeg i dag starter på 12. uge efter lægens beregning!!!  :blink vildt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har tænkt over det med vitaminer... Pt. tager jeg Gravitamin og jern, men efter 12. uge er folsyren ikke nødvendig. Fortsætter I med jeres alligevel eller har I planer om at tage noget andet?

Umiddelbart tænker jeg at jeg fortsætter med Gravitaminen til pakken er tom, men hvad så? Skal jeg købe en ny pakke eller er alm. multivitamin godt nok? Har læst noget om at der skulle være for meget A-vitamin i dem? Help me girls!

Og guuuud... så gik det lige op for mig at jeg i dag starter på 12. uge efter lægens beregning!!! :blink vildt!

Jeg fortsætter med gravitamin. Der er også folsyre i alm. Vitaminpiller men med gravitamin er jeg 100 % sikker på at jeg får den rette sammensætning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kun en uge til nf :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tager gravitamin indtil fødslen. Der sker intet ved at forsat tag folsyre.

Sådan gjorde jeg under den første graviditet og derfor gør jeg det også denne gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var nemlig to om det og når jeg bliver såret i skænderier (kun med ham faktisk) så griber jeg ALT i luften der kan såre...

Men det er fortsat at gå langt over stregen at sige ting som "du er ikke ansvarlig nok til at blive en god mor", "du passer slet ikke på baby" etc. etc. Jeg blev SÅ ked af det og heldigvis har han fortrudt han har sagt det og lige sagt at han ABSOLUT IKKE mente det, men han var trængt op i en krog... Jeg kan være en hård én at skændes med, mener han ;)

Men som skrevet til LiKa også, nu bruger vi lige lidt tid på at finpudse gnisten igen...

Håber også i er ok igen?!?!

:kram

Godt i får talt om det og sagt undskyld og redt trådene ud.

Vi er også helt okay. Da manden kom i seng lå jeg stadig og tudede og han spurgte hvad der var galt og måtte så forklare ham hvorfor jeg reagerede som jeg gjorde. Og det var jo egentlig ikke noget stort, men bare en kommentar som ramte mig.

(Vi har mange af mine forældres ting stående på 1. Salen endnu og han kom med en kommentar om at "han var den eneste der tog initiativ til at få smidt ud", selvom jeg i sidste uge var oppe og hente en pose med min mors tøj som jeg vil forsøge at finde plads til i mit eget skab, da det kan bruges nu hvor jeg får mave. Måtte forklare at jeg blev ked af det for det her er ikke en situation jeg selv har ønsket at stå i. Ville ønske jeg kunne slukke for de følelser der er tilknyttet mange af tingene, men de er altså det eneste jeg har tilbage af mine forældre og som jeg skal leve med at mangle resten af mit liv. Eller at jeg havde mine forældre som tog deres ting med sig nåede flyttede og selv ryddede op i det. Men sådan ef situationen ikke, så vi blev nød til at tage tingene når JEG var KLAR til det. Det forstod han heldigvis godt. Han var bare frustreret over han ikke kunne komme i gang med isoleringen deroppe.

Foreslog at vi satte tingene ind i et andet rum, så han kan gå i gang med et rum af gangen. Men pt har han altså heller ikke tiden til at isolere, da han arbejder arbejder og arbejder....) (okay det havde jeg vist bare lige brug for at få ud af mit system)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har tænkt over det med vitaminer... Pt. tager jeg Gravitamin og jern, men efter 12. uge er folsyren ikke nødvendig. Fortsætter I med jeres alligevel eller har I planer om at tage noget andet?

Umiddelbart tænker jeg at jeg fortsætter med Gravitaminen til pakken er tom, men hvad så? Skal jeg købe en ny pakke eller er alm. multivitamin godt nok? Har læst noget om at der skulle være for meget A-vitamin i dem? Help me girls! 

 

Og guuuud... så gik det lige op for mig at jeg i dag starter på 12. uge efter lægens beregning!!!  :blink vildt!

Jeg tager ikke gravitamin men almindelige vitaminpiller, og det fortsætter jeg med. Jern begyndte jeg på i går.

(Skal du ikke ha ændret status fra "vil gerne være gravid" til "gravid" og sat termin på så man kan se det? :p )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har tænkt over det med vitaminer... Pt. tager jeg Gravitamin og jern, men efter 12. uge er folsyren ikke nødvendig. Fortsætter I med jeres alligevel eller har I planer om at tage noget andet?

Umiddelbart tænker jeg at jeg fortsætter med Gravitaminen til pakken er tom, men hvad så? Skal jeg købe en ny pakke eller er alm. multivitamin godt nok? Har læst noget om at der skulle være for meget A-vitamin i dem? Help me girls!

Og guuuud... så gik det lige op for mig at jeg i dag starter på 12. uge efter lægens beregning!!! :blink vildt!

Jeg tager Apovit Gravid, jern og 4 omega 3 fiskeolie.

Jeg har tænkt at blive ved at tage Apovit, for så er jeg sikker på at få det hele.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine jern står stadig og glor på mig inde i skabet. Har bare ikke lyst :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine jern står stadig og glor på mig inde i skabet. Har bare ikke lyst :(

Kan du så se at komme igang med dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER