Nitzen1987

Smalltalk oktober 2014

3,532 indlæg i dette emne

Årh det var da en fin bonusinfo :)

Glemte helt at svare på det med din alder - gid det var mig, der var "ung mor" på din måde :)

Det har jeg altid ønsket, men det skete ikke :) nu er jeg bare 30, tyk og temmelig træt når jeg føder ;)

Haha :p. Må indrømme jeg er lidt bekymret for hvad folk vil sige til det, det var bare ikke rigtig en mulighed at vente længere, tanken gjorde fysisk ondt.. ved mine forældre bliver ekstatiske, men vi har selvfølgelig også præcis samme alder som dem da de fik mig ;),mine svigerforældre bliver også glade er jeg sikker på :). Men er lidt bekymret for mine bedsteforældre, jeg er jo ikke gift :o og bliver den første i familien med børn uden for ægteskab, og det var allerede lidt slemt at jeg sådan flyttede sammen med min kæreste :o.

Og så kunne i da lige få min livshistorie XD.. detver bare er ret rart sted at læsse af :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Årh det var da en fin bonusinfo :)

Glemte helt at svare på det med din alder - gid det var mig, der var "ung mor" på din måde :)

Det har jeg altid ønsket, men det skete ikke :) nu er jeg bare 30, tyk og temmelig træt når jeg føder ;)

Haha :p. Må indrømme jeg er lidt bekymret for hvad folk vil sige til det, det var bare ikke rigtig en mulighed at vente længere, tanken gjorde fysisk ondt.. ved mine forældre bliver ekstatiske, men vi har selvfølgelig også præcis samme alder som dem da de fik mig ;),mine svigerforældre bliver også glade er jeg sikker på :). Men er lidt bekymret for mine bedsteforældre, jeg er jo ikke gift :o og bliver den første i familien med børn uden for ægteskab, og det var allerede lidt slemt at jeg sådan flyttede sammen med min kæreste :o.

Og så kunne i da lige få min livshistorie XD.. detver bare er ret rart sted at læsse af :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja tænkte nok det var en skrøne, men man har vel lov at håbe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den hedder A-Derma exomega. Skulle kunne bruges til hænder, krop og ansigt. Den er fed men nem at smøre ud :) og til en kampagnepris på 219,- vi da så trendy og unge. Er pædagog så er sammen med unger hverdag, så er selv et kæmpe legebarn ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den hedder A-Derma exomega. Skulle kunne bruges til hænder, krop og ansigt. Den er fed men nem at smøre ud :) og til en kampagnepris på 219,- vi da så trendy og unge. Er pædagog så er sammen med unger hverdag, så er selv et kæmpe legebarn ❤

 

Det er simpelthen den bedste creme, er vild med den! Er desværre selv løbet tør, men skal have købt en ny :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay super mange tak :) så må j hellere få købt. Skal og ha kalk da jeg ik er så meget til mælkeprodukter. Åhh er der ik nogle der vil svare på det andet spørgsmål. Er bare så bekymret

Bare lige være opmærksom på at jern og kalk ikk må tages samtidig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg brev fra Kolding sygehus med tider til nf, jm og md :)

På mandag om en uge kalder nf :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep hørte det samme på apoteket i dag :) hvor lang tid før har i fået indkaldelse til NF.? Har lige sendt papir afsted .... Men kan ik vente med at få tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine papirer blev sendt i mandags af lægen, og jeg fik indkaldelsen torsdag til nf d. 1. april.

Idag kom indkaldelsen til første jm samtale d. 23. april.

På min fødselsdag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til læge 24/2 og fik indkaldelsen i går! Så knap 14 dage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her gik der lige godt en uge fra lægebesøg til papirerne kom.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg brev fra Kolding sygehus med tider til nf, jm og md :)

På mandag om en uge kalder nf :)

Ej det er jo snart :yay :o :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så gik den ikke længere. Bækkenet begynder at drille. Det startedelige så tidlig sidste gang. Endda lidt før.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så gik den ikke længere. Bækkenet begynder at drille. Det startedelige så tidlig sidste gang. Endda lidt før.

Øvøv

Hvordan kan du mærke det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øvøv

Hvordan kan du mærke det?

At det gør ondt :D

Nej jeg har en skade i benet der gør, at når ledbåndene begynder at give sig gør det nærmest kronisk ondt. Der udover gør det jammer ondt hvis Felix kravler rundt på mig. Og så trækker det om i lænden ved halebenet.

Vil da ikke ligge hoved på blokken om at det er det men det starter lige som sidst og der forsvandt det ikke igen før jeg havde født.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det gør ondt :D

Nej jeg har en skade i benet der gør, at når ledbåndene begynder at give sig gør det nærmest kronisk ondt. Der udover gør det jammer ondt hvis Felix kravler rundt på mig. Og så trækker det om i lænden ved halebenet.

Vil da ikke ligge hoved på blokken om at det er det men det starter lige som sidst og der forsvandt det ikke igen før jeg havde født.

Okay for jeg har nemlig haft lidt bøvl med lænden, men troede egentlig bare det var en sene eller sådan noget som genere. Har da SLET SLET ikke tænkt bækkenløsning endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej øv altså, det er bare for tidligt for dig at skal ha så ondt. Håber din læge kan hjælpe dig med nedsat tid på jobbet. Måske akupunktur kan hjælpe dig lidt, men det ved du sikkert, når du har været igennem det en gang før. Sender en kammer ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay for jeg har nemlig haft lidt bøvl med lænden, men troede egentlig bare det var en sene eller sådan noget som genere. Har da SLET SLET ikke tænkt bækkenløsning endnu.

Det behøver det skam heller ikke at være.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det behøver det skam heller ikke at være.

Nej men er da rart at have i baghovedet at det ikke kun er ryggen der kan knage ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej men er da rart at have i baghovedet at det ikke kun er ryggen der kan knage ;)

Jep der er mange der døjer med det. Sidste gang trykkede lægen nogen bestemte steder og det gjorde avs.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyha skal lige love for, at mine ligamentsmerter er vendt stærkt tilbage de sidste par dage :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha :p. Må indrømme jeg er lidt bekymret for hvad folk vil sige til det, det var bare ikke rigtig en mulighed at vente længere, tanken gjorde fysisk ondt.. ved mine forældre bliver ekstatiske, men vi har selvfølgelig også præcis samme alder som dem da de fik mig ;),mine svigerforældre bliver også glade er jeg sikker på :). Men er lidt bekymret for mine bedsteforældre, jeg er jo ikke gift :o og bliver den første i familien med børn uden for ægteskab, og det var allerede lidt slemt at jeg sådan flyttede sammen med min kæreste :o.

Og så kunne i da lige få min livshistorie XD.. detver bare er ret rart sted at læsse af :)

Man kan heldigvis læsse ALT af herinde på babyklar...

Mht forældre og svigerforældre tænker jeg at det er vigtigst det er dem der bliver glade. Selvfølgelig skal bedsteforældre også blive glade, men de må også vende sig til at der er en ny generation der har overtaget og "styrer" nu..

Jeg har min kamp med min mormor (den eneste bedsteforælder jeg har tilbage). Hver gang jeg ringer til hende, får jeg af vide at jeg aldrig ringer og hun jo ikke vil ringe og bla bla bla, hvorefter jeg bare svarer: nu er du en af de få der har så smart en telefon som mig der også kan ringe ud og ikke kun MODTAGE opkald...

Det virker og lige nu kan jeg slet, slet ikke huske pointet med det jeg ville skrive...

;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv altså - hvor jeg roder rundt i mit hoved!

 

Jeg bliver bachelor til sommer, og planen var at søge ind på en kandidat med start i september, men så kan jeg gå på barsel en uge efter studiestart...

Så skal jeg søge ekstra SU-klip, men for at få det, skal man have været studieaktiv i måneden inden udbetalingen - Det kan jo ikke lade sig gøre!? Og hvis jeg så lader være med at tage kurser i det første år, så kommer jeg et år bagud med studiet. Det er jo så ok, men så har jeg ikke råd til at dumpe et fag, for man må maksimalt være indskrevet i 3 år  :shooter Altså jeg fatter ikke de regler og endnu mindre hvad jeg skal gøre!

 

og så står der sådan her på bk: "Hvis du ikke inden for de første 46 uger efter dit barns fødsel, har været på arbejdsmarkedet, kan du ikke senere få barselsdagpenge." - Øhh..??? Ej men altså.... mit hoved forstår det ikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føler pt at jeg aldrig bliver mæt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føler pt at jeg aldrig bliver mæt :(

 

Kender det! Det er en irriterende følelse!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER