ki schou

Ting dit barn ikke siger korrekt - sjovt

420 indlæg i dette emne

Hehehe, kom lige i tanke om, at da jeg var lille, kaldte jeg juledekorationer for juledepressioner. :lolhit Jeg anede ikke, hvad en depression var, så jeg forstod slet ikke, hvorfor min mor synes, det lød så sjovt :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ha ha kom lige på en sjov en, som egentlig ikke er en talefejl men et misforstået navn... Da min mor var lille fangede hun en stor bille som hun døbte Anus og ikke Janus... Hun syntes navnet var så sødt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha kom lige på en sjov en, som egentlig ikke er en talefejl men et misforstået navn... Da min mor var lille fangede hun en stor bille som hun døbte Anus og ikke Janus... Hun syntes navnet var så sødt :D

:D :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var ret gammel, før jeg hold op med at sige "uttebøj" om rugbrød :)

 

Sebastian er efterhånden ret god til at udtale alle lyde og bogstaver - nu er det mere hørelsen den er gal med :D Vi sad og sang "Mariehønen Evigglad" en dag, hvor jeg måtte stoppe ham og spørge "HVAD var det lige du sang?" og ungen synger "Og sneglen råbte højt KOM IND! i læ for torden regn og vind, her er lidt snævert som du ser, men vi har chokolade her"  :lol  - nåja, hvad hjertet er fuldt af, tænker jeg  ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var ret gammel, før jeg hold op med at sige "uttebøj" om rugbrød :)

 

Sebastian er efterhånden ret god til at udtale alle lyde og bogstaver - nu er det mere hørelsen den er gal med :D Vi sad og sang "Mariehønen Evigglad" en dag, hvor jeg måtte stoppe ham og spørge "HVAD var det lige du sang?" og ungen synger "Og sneglen råbte højt KOM IND! i læ for torden regn og vind, her er lidt snævert som du ser, men vi har chokolade her"  :lol  - nåja, hvad hjertet er fuldt af, tænker jeg  ^_^

 

hvor godt! :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Erica er godt nok kun 2,5 år, så hun hører ikke til her endnu, men tillader mig at biddrage alligevel. Hun kalder vitaminpiller for p-piller! :lolhit

(Og det er altså ikke fordi jeg tager p-piller, så det er ikke fordi hun kender ordet)

Derudover skal ting ikke bare vende om, nej de skal vende-ende om!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Erica er godt nok kun 2,5 år, så hun hører ikke til her endnu, men tillader mig at biddrage alligevel. Hun kalder vitaminpiller for p-piller! :lolhit

(Og det er altså ikke fordi jeg tager p-piller, så det er ikke fordi hun kender ordet)

Derudover skal ting ikke bare vende om, nej de skal vende-ende om!!

:lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mathias er 3,4 år - han siger konketoret i stedet for kontoret, hånder (hånd i flertal, hvis man retter det til hænder, siger han hænd i stedet for hånd :P, som han normalt siger rigtigt). Løbehjul bliver til støttehjul. Og der er sikkert mange flere :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min datter ville have maffervand da hun var tørstig en varm sommerdag (saftevand)

Og hun brugte paskevulver i sit lille køkken, da hun ordnede dukketøj.

Fyrgemærkeri så vi på himlen nytårsnat

Og farmors konsemasje (citronfromage) smagte godt.

Jeg selv bar gassimovser (strømpebukser)

Og skrap og båss var tandpasta og tandbørsten.

Og musak var kælenavnet for katten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var ret gammel, før jeg hold op med at sige "uttebøj" om rugbrød :)

 

Sebastian er efterhånden ret god til at udtale alle lyde og bogstaver - nu er det mere hørelsen den er gal med :D Vi sad og sang "Mariehønen Evigglad" en dag, hvor jeg måtte stoppe ham og spørge "HVAD var det lige du sang?" og ungen synger "Og sneglen råbte højt KOM IND! i læ for torden regn og vind, her er lidt snævert som du ser, men vi har chokolade her"  :lol  - nåja, hvad hjertet er fuldt af, tænker jeg  ^_^

Haha, hvor godt! Det lyder da også meget bedre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne ikke sige k som lille og jeg har en grandfætter og -kusine, der hedder Klaus og Kristina - jeg sagde Tavs og Tatina i stedet og min mormors hund hed kvik og den hed Vit!

Desuden hed en ko - to og køer - toere!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehehe, kom lige i tanke om, at da jeg var lille, kaldte jeg juledekorationer for juledepressioner. :lolhit Jeg anede ikke, hvad en depression var, så jeg forstod slet ikke, hvorfor min mor synes, det lød så sjovt :rolleyes

Haha, det har jeg også sagt - i køen i Bilka til min mor. "Ih mor, jeg glæder mig sådan til vi skal hjem og lave juledepressioner". Det havde vidst skabt en del smil i køen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Freja havde i lang tid svært ved bogstavet d, så dukke blev til gukke og drikke blev til rikke :)

Liva har stadig en tydelig talefejl som hun skal mindes om. Hun siger igeng istedet for igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Camille siger babit, i stedet for bandit.. Hehe..

Hun siger også Oooooliiiiig til hunden, i stedet for rolig :p

Når hun vil have saftevand siger hun Satans!

Og eeeelsker når hun siger "brut" i stedet for prut.. Det lyder sødt!

Hun er kun 18 måneder, så der kommer jo mange flere...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag har hun lært at sige bisse.. Eller.. Af en eller anden grund, får hun sagt det med f i stedet!!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag har hun lært at sige bisse.. Eller.. Af en eller anden grund, får hun sagt det med f i stedet!!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag har hun lært at sige bisse.. Eller.. Af en eller anden grund, får hun sagt det med f i stedet!!!!!!

Hehe, ja den er også god ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herhjemme ligger kida sit beskidte tøj i vasmakurven :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min store O kunne ikke rigtig sige frugt da hun var omkring 2... Lød mere som fuck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Før Noah rigtig kunne sige mor, hed jeg Mamu.

Han elsker at spise bæbler (æbler)

Eller at køre i elepator (elevator)

Og bedstemor og bedstefar hedder begge Besser bet.

Det er dem jeg lige kan komme i tanke om lige nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maliva siger konsekvent "Mabiba" om sig selv, selvom hun sagtens kan udtale "Maliva".

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Erica har i dag kaldt kjolen med kirsebær på for "tissebærkjolen"!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Erica har i dag kaldt kjolen med kirsebær på for "tissebærkjolen"!

:D hvor sødt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja siger ikke hello Kitty men noget lig zoo City i stedet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æggemad bliver her til "æggebad" :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER