Nitzen1987

Testhold uge 48

139 indlæg i dette emne

Min mens er kommet i dag.. 3 dage før tid :( så næste testdag må være 24. December..

 

Øv  :kiss  Men sikke en dejlig julegave det kunne være...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min mens er kommet i dag.. 3 dage før tid :( så næste testdag må være 24. December..

Øv held og lykke i næste cyklus hvor i forhåbentlig får den bedste julegave EVER... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har idag været til gyn og er totalt lamslået, nedslået, nedbrudt og alt muligt andet.

Jeg citerer hermed ordret C's og min samtale med gyn efter undersøgelsen:

Gyn: jaaa, du er fortsat for fed til at kunne få ægløsning normalt!

C & jeg: Øøøøh okey, for FED, simpelthen?

Gyn: ja du skal Igang med at tabe dig...

C&jeg: jeg er gået i gang hos en diætist med speciale i PCOS og har pt tabt 15 kilo siden april

Gyn: jeg vil anbefale dig en diætist med speciale i PCOS-kost og at du begynder at tabe dig

C&jeg: jeg (vi) spiser ikke hvede og stivelse længere og motionerer oftest muligt.

Gyn: hvis du gerne vil være gravid, må du ikke spise hvede og stivelse og du skal starte på at motionere

C&jeg: vi vil gerne have et barn ja!!!

Gyn: Nåå, jamen så henviser jeg jer til en fertilitetsklinik og så skal du C. have lavet en førstegangs sædtest.

C&jeg: Jamen, du har lige kigget på mine papirer fra sædtesten, så den er jo taget første gang!

Gyn: Nå, ja, ja, ja...

C&jeg: "TUSINDE TAK FOR IDAG"!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har virkelig haft menssmerter i dag, hvor jeg troede, at det har været lige på trapperne. Men så er det forsvundet igen - bare for at komme igen lidt senere. Intet nu dog. Men er ved at miste håbet alligevel. Er på CD 27 ud af 29, så om ikke andet kan jeg formentlig snart komme i gang med en ny cyklus...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har idag været til gyn og er totalt lamslået, nedslået, nedbrudt og alt muligt andet.

Jeg citerer hermed ordret C's og min samtale med gyn efter undersøgelsen:

Gyn: jaaa, du er fortsat for fed til at kunne få ægløsning normalt!

C & jeg: Øøøøh okey, for FED, simpelthen?

Gyn: ja du skal Igang med at tabe dig...

C&jeg: jeg er gået i gang hos en diætist med speciale i PCOS og har pt tabt 15 kilo siden april

Gyn: jeg vil anbefale dig en diætist med speciale i PCOS-kost og at du begynder at tabe dig

C&jeg: jeg (vi) spiser ikke hvede og stivelse længere og motionerer oftest muligt.

Gyn: hvis du gerne vil være gravid, må du ikke spise hvede og stivelse og du skal starte på at motionere

C&jeg: vi vil gerne have et barn ja!!!

Gyn: Nåå, jamen så henviser jeg jer til en fertilitetsklinik og så skal du C. have lavet en førstegangs sædtest.

C&jeg: Jamen, du har lige kigget på mine papirer fra sædtesten, så den er jo taget første gang!

Gyn: Nå, ja, ja, ja...

C&jeg: "TUSINDE TAK FOR IDAG"!!!!

 

Whaaaat!? :blink :o

ej altså kan godt lide at tænke, at vi har et ret tjekket samfund... og så forekommer den slags ting stadig rundt omkring. Ved slet ikke, hvad jeg skal sige. Godt, I gik.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Whaaaat!? :blink :o

ej altså kan godt lide at tænke, at vi har et ret tjekket samfund... og så forekommer den slags ting stadig rundt omkring. Ved slet ikke, hvad jeg skal sige. Godt, I gik.

Jeg var hos selv samme gyn for præcis et år siden hvor C bare sad i venteværelset og mens jeg var inde, og knækkede helt sammen efterfølgende. Men fordi jeg aldrig har brudt mig om gynækologiske undersøgelser sagde min mor og C meget sødt at jeg måske havde bildt mig selv ind at hun var værre end i virkeligheden.

HELDIGVIS, var Christian komplet enig med mig idag og nægter at bruge hende igen!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mens er kommet i dag.. 3 dage før tid :( så næste testdag må være 24. December..

Det må så være den bedste julegave to streger!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var hos selv samme gyn for præcis et år siden hvor C bare sad i venteværelset og mens jeg var inde, og knækkede helt sammen efterfølgende. Men fordi jeg aldrig har brudt mig om gynækologiske undersøgelser sagde min mor og C meget sødt at jeg måske havde bildt mig selv ind at hun var værre end i virkeligheden.

HELDIGVIS, var Christian komplet enig med mig idag og nægter at bruge hende igen!!!

Hun virker da til at have det helt forkerte job. Skøre kvinde menneske. Videre med jer, så I kan komme i gode hænder. Bor I omkring Kbh kan jeg godt anbefale nogle stykker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun virker da til at have det helt forkerte job. Skøre kvinde menneske. Videre med jer, så I kan komme i gode hænder. Bor I omkring Kbh kan jeg godt anbefale nogle stykker.

Vi bor på Frederiksberg, så kom endelig med bud... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bor på Frederiksberg, så kom endelig med bud... :)

Svend Skouby Pco Expert hjalp med baby nr. 2, Isabelle Fonnest hjalp med nr 1, hun er dog ikke så omsorgsfuld som Svend. Den bedste Agnete Vedsted i Hillerød. Hun hjælper pt med nr 3. Bjarne Stigsby har flere veninder brugt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor træls til dem med mens nu.

Jeg håber endnu og synes egentlig jeg har symptomer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har idag været til gyn og er totalt lamslået, nedslået, nedbrudt og alt muligt andet.

Jeg citerer hermed ordret C's og min samtale med gyn efter undersøgelsen:

Gyn: jaaa, du er fortsat for fed til at kunne få ægløsning normalt!

C & jeg: Øøøøh okey, for FED, simpelthen?

Gyn: ja du skal Igang med at tabe dig...

C&jeg: jeg er gået i gang hos en diætist med speciale i PCOS og har pt tabt 15 kilo siden april

Gyn: jeg vil anbefale dig en diætist med speciale i PCOS-kost og at du begynder at tabe dig

C&jeg: jeg (vi) spiser ikke hvede og stivelse længere og motionerer oftest muligt.

Gyn: hvis du gerne vil være gravid, må du ikke spise hvede og stivelse og du skal starte på at motionere

C&jeg: vi vil gerne have et barn ja!!!

Gyn: Nåå, jamen så henviser jeg jer til en fertilitetsklinik og så skal du C. have lavet en førstegangs sædtest.

C&jeg: Jamen, du har lige kigget på mine papirer fra sædtesten, så den er jo taget første gang!

Gyn: Nå, ja, ja, ja...

C&jeg: "TUSINDE TAK FOR IDAG"!!!!

OMG! Hvad er dog det for en kvaksalver??? Hun lytter jo overhovedet ikke til jer  :shooter hun skulle skamme sig, sådan kan man da ikke behandle nogen :prik

Jeg kender flere der har været glade for Trianglen i Hellerup.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

EJ, Evita, det er fandme ikke i orden. Dels er hun ubehøvlet og dels hører hun slet ikke efter, hvad I siger, og hun har tydeligvis ikke besværet sig med at kigge i papirerne. I skal videre til en anden, og det kan kun gå for langsomt. Ihhhh, det er lige præcis sådan en session, jeg frygter, da jeg er meget overvægtig. Må man spørge, hvor det er?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

OMG! Hvad er dog det for en kvaksalver??? Hun lytter jo overhovedet ikke til jer :shooter hun skulle skamme sig, sådan kan man da ikke behandle nogen :prik

Jeg kender flere der har været glade for Trianglen i Hellerup.

Ja, hun burde miste sin bevilling, hvis det stod til mig...

Hun forslog godt Trianglen, men efter nærmere undersøgelser og opkald (har brugt hele dagen på google) fandt jeg frem til, at ham der ejer Trianglen er husbond til "min" gynækolog.. Så det bliver IKKE dér, på trods af mange der taler godt om det.

Jeg kan ikke få mig selv til at "støtte" den familie, hvis jeg må sige det sådan..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det forstår jeg godt Evita! Kender vist kun til klinikker i det offentlige så...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det forstår jeg godt Evita! Kender vist kun til klinikker i det offentlige så...

Det gør jeg egentlig også kun.

Men tror det endelige valg falder på Herlev Hospital, der er mange ting der taler for:

- Overlægen på klinikken er min mors gynækolog gennem mange år via en privatklinik og som min mor har været utroligt glad for (dog lidt corny at dele gyn med min mor, synes jeg)

- selv samme gyn er også overlæge på Aleris-Hamlet, hvor jeg også selv er tilknyttet en diætist med PCOS som speciale

Jeg kan lidt godt lide, at det er kædet sammen på den måde...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

EJ, Evita, det er fandme ikke i orden. Dels er hun ubehøvlet og dels hører hun slet ikke efter, hvad I siger, og hun har tydeligvis ikke besværet sig med at kigge i papirerne. I skal videre til en anden, og det kan kun gå for langsomt. Ihhhh, det er lige præcis sådan en session, jeg frygter, da jeg er meget overvægtig. Må man spørge, hvor det er?

Hej Snublefod

Jeg sender dig en PM med navn i - jeg vil helst ikke skrive det her, da andre måske går hos selv samme gyn. og evt. er glad for hende..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Snublefod

Jeg sender dig en PM med navn i - jeg vil helst ikke skrive det her, da andre måske går hos selv samme gyn. og evt. er glad for hende..

 

Tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror jeg er ude...har haft optakt til mens idag med lidt lyserødt udflåd i morges og tog en negativ test efter arbejde....så satser på mens i morgen...suk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen mens endnu her, men er på CD 29/29, og har mensmurren i både mave og lænd. Det virker som om, det er lige på trapperne, og mine snydetests er da også negative <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mens er heller ikke kommet endnu. Den skulle være kommet i mandags... Men til gengæld er jeg den heldige vinder af KRAFTIGE niv og jag i underlivet og ømme, ømme brystvorter - og synes vi ikke det er nok herhjemme i din lille famile, jamen så har jeg da også lige vundet negative graviditettests... DING DING DING DIIIING

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mens er heller ikke kommet endnu. Den skulle være kommet i mandags... Men til gengæld er jeg den heldige vinder af KRAFTIGE niv og jag i underlivet og ømme, ømme brystvorter - og synes vi ikke det er nok herhjemme i din lille famile, jamen så har jeg da også lige vundet negative graviditettests... DING DING DING DIIIING

 

Hehe priceless ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heller ingen mens her endnu. Men murren er også væk i dag. Ville ønske, jeg kunne lade være med at snydeteste, men det kan jeg altså ikke. Min stav fra billige teste har lavet en meeeeget svag skyggestreg. Ikke værd at prøve at tage et billede af, men alligevel nok til at håbe på (selvom jeg dog stadig mest tror, at mens er lige på trapperne).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heller ingen mens her endnu. Men murren er også væk i dag. Ville ønske, jeg kunne lade være med at snydeteste, men det kan jeg altså ikke. Min stav fra billige teste har lavet en meeeeget svag skyggestreg. Ikke værd at prøve at tage et billede af, men alligevel nok til at håbe på (selvom jeg dog stadig mest tror, at mens er lige på trapperne).

Uuuh, dét lyder spændende... Hvornår er det nu du skal teste - altså sådan helt rigtigt og officielt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uuuh, dét lyder spændende... Hvornår er det nu du skal teste - altså sådan helt rigtigt og officielt?

 

Haha i morgen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER