Nitzen1987

Testhold uge 48

139 indlæg i dette emne

Hmm måske løbet alligevel ikke var helt kørt. Havde de karakteristiske ÆL-stik i går efter 4-5 dage med monster meget ÆL-slim (undskyld detaljerne), så vi kan måske godt have ramt den alligevel. Regner stadig ikke helt med noget, tror virkelig, vi skal være heldige, hvis der er sket noget i denne måned - men det ville da være en meget fantastisk overraskelse :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmm måske løbet alligevel ikke var helt kørt. Havde de karakteristiske ÆL-stik i går efter 4-5 dage med monster meget ÆL-slim (undskyld detaljerne), så vi kan måske godt have ramt den alligevel. Regner stadig ikke helt med noget, tror virkelig, vi skal være heldige, hvis der er sket noget i denne måned - men det ville da være en meget fantastisk overraskelse :loveshower

Det lyder da som om det lille guldæg har siddet og ventet på at alle mand var friske igen :D ;) krydser fingre for godt nyt fra dig om et par uger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har testdag D. 30 i stedet for.. Havde ÆL D. 15/16.. Så der er laaaang tid endnu før jeg skal teste.. Er vildt utålmodig og dagene går så mega langsomt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bløder stadigvæk - ikke meget, men mere end udflåd nu. Så jeg ved ikke rigtig om jeg bare sjæl regne det som menstruation og hvornår jeg i så fald skal regne start fra :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har brug for hjælp, skønne kvinder... Jeg har brug for hjælp til at beregne min cyklus.

Min sidste mens først dag var 26. Oktober

Min (formodede) ÆL var mandag d. 11. November.

Jeg forventer mens (egentlig ikke, men hvis heldet ikke har været såååå....) igen mandag D. 25. November...

Så er spørgsmålet så: Hedder det 3+3, 3+4 eller 3+5 for mit vedkommende idag???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har brug for hjælp, skønne kvinder... Jeg har brug for hjælp til at beregne min cyklus.

Min sidste mens først dag var 26. Oktober

Min (formodede) ÆL var mandag d. 11. November.

Jeg forventer mens (egentlig ikke, men hvis heldet ikke har været såååå....) igen mandag D. 25. November...

Så er spørgsmålet så: Hedder det 3+3, 3+4 eller 3+5 for mit vedkommende idag???

Du vil være 4+0 på mandag hvis du er gravid, så du vil være 3+2 i dag vil jeg mene :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du vil være 4+0 på mandag hvis du er gravid, så du vil være 3+2 i dag vil jeg mene :)

Fedt tusinde tak - så et nyt spørgsmål:

Fra første mens dag til ÆL tæller jeg 17 dage, er jeg helt gal på den?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha synes der er ret lang tid til næste weekend...har dog ingen fornemmelse, men hælder nok lidt til at jeg ikke tror på det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kommer jo an på hvor lang din cyklus er.... Som udgangspunkt siger man, at ÆL falder 12-16 dage før man får menstruation, så hvis du har en cyklus på 30 dage vil ÆL ligge omkring dag 12-16 i din cyklus :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Følger meget med hos jer, og krydser fingre for næste uge for alle. Jeg skal til gyn i morgen tidlig, så glæder mig rigtig meget til at komme i gang med piller. Har været så ked og trist denne uge. Tog lige en test også, kunne ikke vent til mandag, self negativ-for åndsvagt at blive ked af det når jeg ved det ikke sker af sig selv. Men nu er jeg klar til mens i weekenden så pille ræset kan starte :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Følger meget med hos jer, og krydser fingre for næste uge for alle. Jeg skal til gyn i morgen tidlig, så glæder mig rigtig meget til at komme i gang med piller. Har været så ked og trist denne uge. Tog lige en test også, kunne ikke vent til mandag, self negativ-for åndsvagt at blive ked af det når jeg ved det ikke sker af sig selv. Men nu er jeg klar til mens i weekenden så pille ræset kan starte :-)

Åååårh krampe kram til dig, Solvej80...

Jeg kender det med at teste trods man udemærket godt ved den er negativ. Har selv gjort det gang på gang :-/

Mange, mange, mange gange held og lykke hos gyn i morgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åååårh krampe kram til dig, Solvej80...

Jeg kender det med at teste trods man udemærket godt ved den er negativ. Har selv gjort det gang på gang :-/

Mange, mange, mange gange held og lykke hos gyn i morgen :)

Åh tak! Er jo blevet total babyzilla agtig. Ret frygteligt når jeg nu har to dejlige børn allerede og dette skal være den sidste. Man skulle have været test pinds producent skulle man. Eller jeg burde først teste når der er gået en uge eller mere over.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh tak! Er jo blevet total babyzilla agtig. Ret frygteligt når jeg nu har to dejlige børn allerede og dette skal være den sidste. Man skulle have været test pinds producent skulle man. Eller jeg burde først teste når der er gået en uge eller mere over.

Ja det gad jeg også godt være: test-Pinds producent.. Fed titel i øvrigt. Man skulle opfinde en hvor resultatet kan aflæses efter samleje ved ÆL :)

Om man har børn i forvejen eller ej, må man gerne blive babyzilla, som du pænt kalder det :)

Når du siger i "bare lige skal have en sidste", så bliver det sikkert tvillinger, dét har alle jeg kender fået... :)

(Sorry, ikke for at skræmme dig eller noget)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt tusinde tak - så et nyt spørgsmål:

Fra første mens dag til ÆL tæller jeg 17 dage, er jeg helt gal på den?

Som Nitzen siger så ligger den normalt 12-16 dage efter første mens dag.. Min ligger på 15..

Jeg hader den her ventetid! Der er så evigt lang tid til jeg skal teste.. Har testdag lørdag hvor min yngste datter bliver 4, så jeg tænker at jeg tester fredag morgen så jeg har en dag til at klare hovedet hvis den nu ikke er det alligevel.. Men jeg er altså ukuelig optimist hver eneste gang ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh tak! Er jo blevet total babyzilla agtig. Ret frygteligt når jeg nu har to dejlige børn allerede og dette skal være den sidste. Man skulle have været test pinds producent skulle man. Eller jeg burde først teste når der er gået en uge eller mere over.

Jeg tror også at de tjener kassen på os storforbrugere ;) Jeg bliver også helt babyzilla (godt ord i øvrigt :D) og vi har altså 3 fantastiske dejlige piger.. Jeg ønsker mig bare brændende at opleve det én gang til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Troede faktisk, at jeg efter min bio sidste måned ville være mere afslappet og ikke lure på symptomer. Men ih hvor jeg registrerer min halsbrand, kvalme og kæmpe ædeorgie af italiensk ost (som garanteret er årsag til, at jeg har kvalme <_< ). Christ.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt at høre jeg ikke er den eneste kropsfunktion sensor ekspert:-) Jeg er ude nu, fik mens i dag tidligere end forventet. Men med piller om en uge når blodprøverne kommer. Har mange ikke så fine æg blærer så er nu også på hard core diæt. Held og lykke og håber ikke at se jer i årets sidste testgruppe. Babystøv til alle!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det gad jeg også godt være: test-Pinds producent.. Fed titel i øvrigt. Man skulle opfinde en hvor resultatet kan aflæses efter samleje ved ÆL :)

Om man har børn i forvejen eller ej, må man gerne blive babyzilla, som du pænt kalder det :)

Når du siger i "bare lige skal have en sidste", så bliver det sikkert tvillinger, dét har alle jeg kender fået... :)

(Sorry, ikke for at skræmme dig eller noget)

Ha haa håber jeg trods alt ikke så skal vi bygge til også.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en af de dage hvor jeg føler der er en evighed til næste weekend...suk...nogen der kan mærke eller fornemme noget? Her forsøger jeg at indstille mig på den ik er der så skuffelsen vil blive mindre hvis det er...men igen ved jo godt man ofte intet mærker så tidligt her...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en af de dage hvor jeg føler der er en evighed til næste weekend...suk...nogen der kan mærke eller fornemme noget? Her forsøger jeg at indstille mig på den ik er der så skuffelsen vil blive mindre hvis det er...men igen ved jo godt man ofte intet mærker så tidligt her...

Har virkelig haft lyst til at teste i dag, da der er aaalt for lang tid til næste weekend!! ;) men det er vist bare spild af test.. Synes jeg har haft få dage, hvor mit underliv opfører sig, som sidst jeg var gravid.. og så er bacon begyndt at lugt og smage utrolig dårligt. Dét er unormalt for mig!  :rolleyes  Men lur mig om ikke det bare er ren indbildning! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har virkelig haft lyst til at teste i dag, da der er aaalt for lang tid til næste weekend!! ;) men det er vist bare spild af test.. Synes jeg har haft få dage, hvor mit underliv opfører sig, som sidst jeg var gravid.. og så er bacon begyndt at lugt og smage utrolig dårligt. Dét er unormalt for mig! :rolleyes Men lur mig om ikke det bare er ren indbildning! ;)

Du skal næsten vente bare fire dage. Så du ikke bliver unødig ked af det, hvis det ikke kan ses endnu. Men kender det udemærket godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm det føles underligt i mit underliv - lidt som om mens er på vej og så alligevel ikke. Det kommer og går og erstattes desværre af sidestik :-/

Jeg er langt fra lige så oppustet som når jeg normalt får mens... Aaargghh hvad skal jeg tro hér?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ugen op til hvor jeg testede positiv, havde jeg også masser af mens lignende murren i underlivet og lidt stikken i siderne, så jeg tænker at der da er masser af håb for to streger :-)

Hvornår skal du teste?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ugen op til hvor jeg testede positiv, havde jeg også masser af mens lignende murren i underlivet og lidt stikken i siderne, så jeg tænker at der da er masser af håb for to streger :-)

Hvornår skal du teste?

Jeg håber... Jeg håber...

Jeg skal teste mandag, men overvejer seriøst i morgen, for mandag morgen passer skidt (hvis man kan sige det sådan)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har snydt! Jeg kunne simpelthen ikke lade være.. Så jeg testede her i eftermiddags velvidende, at den sikkert var negativ! Har haft den samme murrende fornemmelse i underlivet de sidste par dage, som sidste graviditet.. så jeg kunne altså ikke dy mig  :badgirl Til min store overraskelse, var den uden tvivl POSITIV! :loveshower  2 tydelige streger med det samme! Ved nærmere kig i kalenderen, er jeg også ca 5 uger henne nu. - det er dog svært at sige præcist, da jeg ikke har haft mens efter SA i oktober mdr.. IIHH er så lykkelig over, at det lykkedes i første forsøg.. God vind til jer andre i den kommende uge!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER