Nitzen1987

Testhold uge 48

139 indlæg i dette emne

Tror desværre ikke, det bliver denne måned heller. 4 dages maveinfektion plus, hvad der er endnu værre - MANDEINFLUENZAEN!! - har ikke gjort noget godt for projektet :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er i tvivl - vi hyggede på dagen med (formodet) ægløsning og har præcis siden den dag haft ondt i underlivet, altså det niver og spænder voldsomt og kvalme der går og kommer når den lyster.

Dog siger jeg konstant meget overbevisende til mig selv "du er IKKE gravid", for jeg gider ikke flere skuffelser...

Men ååh hvor jeg / vi ønsker det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hi hi, smiler når jeg læser dit Elvira. Jeg har det præcis som du skriver det. Dog er min murren gået over i dag og derfor kan jeg godt sige jeg ikke har gevinst. Hader den sidste uge op til mens, bliver lettere sindsyg af tankerne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hi hi, smiler når jeg læser dit Elvira. Jeg har det præcis som du skriver det. Dog er min murren gået over i dag og derfor kan jeg godt sige jeg ikke har gevinst. Hader den sidste uge op til mens, bliver lettere sindsyg af tankerne.

Undskyld Evita

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hi hi, smiler når jeg læser dit Elvira. Jeg har det præcis som du skriver det. Dog er min murren gået over i dag og derfor kan jeg godt sige jeg ikke har gevinst. Hader den sidste uge op til mens, bliver lettere sindsyg af tankerne.

Hiiii hii Elvira :)

Jeg har fortsat "murren" (helt ærligt ved jeg ikke hvad murren er, men det spænder konstant og mest når jeg har bevæget mig omkring og derefter sætter mig)

Jeg har lyst til at GT'e men har ikke samtidig heller ikke lyst pga pga evt. skuffelser, så prøver med overbevisningens magt at sige jeg ikke er gravid... MEN det er sgu svært...

Har du overhovedet ingen symptomer mere, Solvej80?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næ ikke rigtig. Troede onsdag, torsdag og fredag min mens kom en uge for tidlig. I går kastede jeg op men det var fordi min to årige havde en fæl ble. Har kun lyst til chips men Hey det har jeg tit. Jeg bør ikke forvente noget har Pco og får mine methformin piller slut ugen her, det er det eneste der har virket før. Satser på næste mdr. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næ ikke rigtig. Troede onsdag, torsdag og fredag min mens kom en uge for tidlig. I går kastede jeg op men det var fordi min to årige havde en fæl ble. Har kun lyst til chips men Hey det har jeg tit. Jeg bør ikke forvente noget har Pco og får mine methformin piller slut ugen her, det er det eneste der har virket før. Satser på næste mdr. :-)

Åh jeg krydser fingre for dig i næste måned... :)

Har selv PCOS og derfor jeg ikke tør tro noget

PCOS er sgu noget fanden har skabt!! Bum!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næ ikke rigtig. Troede onsdag, torsdag og fredag min mens kom en uge for tidlig. I går kastede jeg op men det var fordi min to årige havde en fæl ble. Har kun lyst til chips men Hey det har jeg tit. Jeg bør ikke forvente noget har Pco og får mine methformin piller slut ugen her, det er det eneste der har virket før. Satser på næste mdr. :-)

Iiiih nu fik jeg lyst til chips altså!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror at jeg har fået mens :blink

8 dage før tid :( dvs. at min cyklus har været på 18 dage denne gang, så kort kan jeg ikke mindes, at den har været før.... Siden marts har min cyklus gennemsnitligt varet 26 dage...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror at jeg har fået mens :blink

8 dage før tid :( dvs. at min cyklus har været på 18 dage denne gang, så kort kan jeg ikke mindes, at den har været før.... Siden marts har min cyklus gennemsnitligt varet 26 dage...

Er den lige så kraftig som den plejer? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået kvalme de sidste to dage, begyndte stille og roligt at komme lørdag, og lige nu står jeg på jobbet med slik i munden bare for at få den lidt på afstand. Så det kan måske være at den er der alligevel. -Men igen, jeg har næsten lige smidt p-pillerne så det kan også stadig være min krop der er ved at finde sig selv.. men jeg har lyst til sodavandsis, :mam ligesom sidste graviditet!! Håber virkelig.... :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er den lige så kraftig som den plejer?

Nej indtil videre er det kun udflåd med blod, så det er kun når jeg tørrer mig efter toiletbesøg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået kvalme de sidste to dage, begyndte stille og roligt at komme lørdag, og lige nu står jeg på jobbet med slik i munden bare for at få den lidt på afstand. Så det kan måske være at den er der alligevel. -Men igen, jeg har næsten lige smidt p-pillerne så det kan også stadig være min krop der er ved at finde sig selv.. men jeg har lyst til sodavandsis, :mam ligesom sidste graviditet!! Håber virkelig.... :chin:

Uh hepper vildt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg krydser fingre for dig i næste måned... :)

Har selv PCOS og derfor jeg ikke tør tro noget

PCOS er sgu noget fanden har skabt!! Bum![/

quote]

Det er r.. og nøgler er hvad det er. Jeg blev gravid de sidste to gange i første omgang methformin så sætter min lidt til pillerne i næste mdr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så forvirret, mine "smerter" i underlivet er der forstsat, men kvalmen har ikke vist sig nogle dage rigtigt, jeg har ikke haft såkaldt ligamentsblødning (Har alle dette, og i så fald, opdager alle det?) - det er jo også kun sidste mandag jeg havde formodet ÆL.

 

Til gengæld er mine babser her til aften blevet noget mere ømme, men om det er tegn på kommende mens... tjaaah WHO knows....

 

NOTE TO SELF: DU ER IKKE GRAVID (jeg vil virkelig ikke skuffes og se flere GT´er med én sølle streg.....!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så forvirret, mine "smerter" i underlivet er der forstsat, men kvalmen har ikke vist sig nogle dage rigtigt, jeg har ikke haft såkaldt ligamentsblødning (Har alle dette, og i så fald, opdager alle det?) - det er jo også kun sidste mandag jeg havde formodet ÆL.

Til gengæld er mine babser her til aften blevet noget mere ømme, men om det er tegn på kommende mens... tjaaah WHO knows....

NOTE TO SELF: DU ER IKKE GRAVID (jeg vil virkelig ikke skuffes og se flere GT´er med én sølle streg.....!!!!

Jeg havde ikke tegn blødning ved mine andre graviditeter. Er ikke alle der har. Ved den første havde jeg alle tegn i et år og ingen den mdr jeg blev gravid. Ved nr to havde jeg ingen tegn før opkast hver dag døgnet rundt fra uge 5-19. I tredje runde her har jeg de andre mdr haft alle tegn og denne mdr ingen. Ved ikk om min ringe statistik kan bruges til noget andet end vent og se på pinden. Det andet makes you go crazy:-D Jeg krydser fingre for dig. Go baby go.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror desværre ikke, det bliver denne måned heller. 4 dages maveinfektion plus, hvad der er endnu værre - MANDEINFLUENZAEN!! - har ikke gjort noget godt for projektet :-/

Hihiii syge mænd er vores test på om vi er klar til en rigtig baby:-) Andre siger man skal klare en tur i et supermarked med en ged uden den ødelægger eller spiser noget undervejs.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alle statistiker kan bruges lige pt... :)

 

Jeg er bare allerede SÅ TRÆT af den "søde ventetid" .

Jeg var i IKEA med manden min i dag (halleluja uden for myldretiden) og vi gik igennem min værste afdeling, nemlig afdelingen med duftlys - jeg kan i forvejen ikke have dem, men i dag var jeg lige ved at kaste op af duftlysene, og gud hjælpe mig om ikke min mand står og siger: Hvis jeg ikke vidste bedre ville jeg tro du er gravid, du har kommenteret på ALLE folks dufte (parfumer, shampoo´s etc. etc.)

 

Jeg har denne måned intet fortalt om mine "symptomer", da jeg ikke vil råbe "ulven kommer" mere. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alle statistiker kan bruges lige pt... :)

Jeg er bare allerede SÅ TRÆT af den "søde ventetid" .

Jeg var i IKEA med manden min i dag (halleluja uden for myldretiden) og vi gik igennem min værste afdeling, nemlig afdelingen med duftlys - jeg kan i forvejen ikke have dem, men i dag var jeg lige ved at kaste op af duftlysene, og gud hjælpe mig om ikke min mand står og siger: Hvis jeg ikke vidste bedre ville jeg tro du er gravid, du har kommenteret på ALLE folks dufte (parfumer, shampoo´s etc. etc.)

Jeg har denne måned intet fortalt om mine "symptomer", da jeg ikke vil råbe "ulven kommer" mere.

Hvornår er det du skal teste? Det lyder da meget som symptomer:-) Det er sq spændende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen jeg er lidt i tvivl om hvornår jeg skal teste faktisk. Sidste cyklus gik jeg 7 dage over tid og har derfor beregnet at jeg skal teste den 25. November, som er den dag hvor jge fik mens i oktober...

Men regner bare derfra men måske jeg tester allerede på lørdag, for skal til diætist mandag (i forhold til PCOS) og gyn. onsdag den 27 som evt. skal rykkes alt efter om mens kommer eller ej. Men det er ang. fertilitetsbehandling etc., så ved ikke om jeg skal ligge med skankerne oppe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så forvirret, mine "smerter" i underlivet er der forstsat, men kvalmen har ikke vist sig nogle dage rigtigt, jeg har ikke haft såkaldt ligamentsblødning (Har alle dette, og i så fald, opdager alle det?) - det er jo også kun sidste mandag jeg havde formodet ÆL.

Til gengæld er mine babser her til aften blevet noget mere ømme, men om det er tegn på kommende mens... tjaaah WHO knows....

NOTE TO SELF: DU ER IKKE GRAVID (jeg vil virkelig ikke skuffes og se flere GT´er med én sølle streg.....!!!!

Håber den er der for dig og kroppen ike snyder :bd :bd

Mener du egentlig implantationsblødning? :) Det er ikke alle der har det, man KAN opleve det, men det er ikke en selvfølge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber den er der for dig og kroppen ike snyder :bd :bd

Mener du egentlig implantationsblødning? :) Det er ikke alle der har det, man KAN opleve det, men det er ikke en selvfølge :)

Ja undskyld, jeg sad da vidst og sov da jeg skrev igår: implantationsblødning er lige hvad jeg mente :)

Jeg prøver konstant at fortælle mig selv det er indbildning men håber da på det sandt... Who knows, vi kan KUN se tiden an...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad pokker er det lige, der sker med min krop? Bløder stadig... Bløder nok det der normalt svarer til sidste dag i min menstruation dvs. Der er ikke noget i bindet - det er kun når jeg tørrer mig, at der er blod sammen med udflåd :unsure hele dagen i går spændte det i mir underliv, det er dog aftaget nu. Der er en uge til, at jeg normalt vil forvente mens. Jeg er da lidt spændt på at se hvad der sker.... Har absolut ikke sat forventningerne op efter en graviditet i denne cyklus.... Synes bare, at det er et mærkeligt tidspunkt at bløde på...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg ikke kan regne med mens eller ÆL, men har været spiralfri i 3 uger den 28, tror jeg det vil være min testdag, bare for at starte et sted :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har i dag haft den samme fornemmelse i underlivet, som da jeg sidst var gravid (SA i 5. uge, og kender derfor ikke min krop ift. en fuld graviditet, men nåede at have lidt symptomer). Dette er jo første cyklus efter SA, så er så spændt på om det allerede er lykkedes inden 1 mens., men tør ikke sætte næsen op efter det..har det præcis som jer andre - pludselig bilder man sig selv ind, at alt lugter, kvalmen tager til og brysterne er mere ømme.. hehe, utroligt som man kan psyke sin krop!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER