Nitzen1987

Testhold uge 48

139 indlæg i dette emne

Haha i morgen ;)

SÅ SPÆNDENDE.... Glæder mig til resultater og ikke mindst: BIIIIIIIILLLEDER af en (forhåbentlig) positiv GT

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror på det Malouski, så jeg hepper løs og satser på snarlige billeder af II :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er I søde med hep :)

 

Jeg er dog ude. Mens kom lige på slaget. Håber, at der er nogle af jer andre, der har mere held med jer :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så tror jeg fanme mens kom hér - eller rettere toiletpapiret bliver lyserødt når jeg tørrer mig. ØV!!

Mens smerter er der rigeligt af men de kommer og går... Igen ØV!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen baby denne her gang :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv piger, så ses vi alligevel i en ny gruppe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så er "mens" væk igen - det startede med lyserødt toiletpapir og blev derefter som en start på mens og er nu tilbage til lyserødt toiletpapir:

WHAT THE FUCK IS GOING ON HERE?!?!?

http://m.youtube.com/watch?v=OcwLOyxc_T4#/watch?v=mG2pgt3ZFm8

Tjek lige det her klip - sådan har jeg det lidt ang min mens

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Muhaaaahaaaa et sjovt klip.

Din stakkel, den er sq op ad bakke. Krydser for det bare er start på to streger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv for mens :numse det har godt nok ikke været en særlig god uge ift. II :gravid :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Muhaaaahaaaa et sjovt klip.

Din stakkel, den er sq op ad bakke. Krydser for det bare er start på to streger.

Ha ha ja, herhjemme kommer den sætning frem stort set hver gang der sker noget underligt eller uventet..

Jeg kan ikke lade være med at gå og tænke på om det evt. kunne være en implantationsblødning fordi min mens har rykket sig en uge og jeg ved at vi hyggede meget omkring en uge efter den formodede ÆL.

Tænk nu hvis ÆL også har rykket sig... Tænk nu hvis....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har snydt! Jeg kunne simpelthen ikke lade være.. Så jeg testede her i eftermiddags velvidende, at den sikkert var negativ! Har haft den samme murrende fornemmelse i underlivet de sidste par dage, som sidste graviditet.. så jeg kunne altså ikke dy mig  :badgirl Til min store overraskelse, var den uden tvivl POSITIV! :loveshower  2 tydelige streger med det samme! Ved nærmere kig i kalenderen, er jeg også ca 5 uger henne nu. - det er dog svært at sige præcist, da jeg ikke har haft mens efter SA i oktober mdr.. IIHH er så lykkelig over, at det lykkedes i første forsøg.. God vind til jer andre i den kommende uge!

 

Tillykke!!! Hvor er det fantastisk.  :loveshower  Håber den lille spire bliver siddende. :) 

Min mens er kommet i dag.. 3 dage før tid :( så næste testdag må være 24. December..

Øv! Men hvor ville det være fedt med en positiv test den dag - håber I får 2 streger i julegave!  :stork  :)

 

Jeg var hos selv samme gyn for præcis et år siden hvor C bare sad i venteværelset og mens jeg var inde, og knækkede helt sammen efterfølgende. Men fordi jeg aldrig har brudt mig om gynækologiske undersøgelser sagde min mor og C meget sødt at jeg måske havde bildt mig selv ind at hun var værre end i virkeligheden.

HELDIGVIS, var Christian komplet enig med mig idag og nægter at bruge hende igen!!!

Hvad sker der for hende!!!? Som de andre skriver, så hørte hun da slet ikke efter og havde ikke styr på en skid - sikke et fjols! Håber din nye gynækolog er rigtig god, så du kan få gode oplevelser i stedet.  :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha ja, herhjemme kommer den sætning frem stort set hver gang der sker noget underligt eller uventet..

Jeg kan ikke lade være med at gå og tænke på om det evt. kunne være en implantationsblødning fordi min mens har rykket sig en uge og jeg ved at vi hyggede meget omkring en uge efter den formodede ÆL.

Tænk nu hvis ÆL også har rykket sig... Tænk nu hvis....

Uuuhh, det er jo spændende - håber for jer at den er der nu. :) Ja, ÆL burde jo være 12-18 dage (eller længere) efter 1. mensdag afhængig af cykluslængden... :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min krop havde optakt til mens i fredags og igår var den ved at begynde som normalt om end lidt langsomt, men har været igang for fulde gardiner idag så må sige mens kom til tiden igår....øvøvøv...

Nu må vi se hvad gyn. siger i morgen når jeg ringer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må så være den bedste julegave to streger!

Jeg håber i hvert fald :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER