Forunderligt

30 kg udfordring

338 indlæg i dette emne

:glad :glad :glad

Mht delmål så lav dem små i starten

Første delmål at komme under 110

Andet delmål 104,9

Tredje delmål 99,9

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:glad :glad :glad

Mht delmål så lav dem små i starten

Første delmål at komme under 110

Andet delmål 104,9

Tredje delmål 99,9

Det lyder så fornuftigt man sku tro jeg ku finde på det selv  :rolleyes  :D men det eneste jeg har tænkt på er hurtigst muligt at komme under de 100 og at der altså er lidt langt i mål.

 

Jeg har besluttet at gøre som du siger, kloge kvinde.  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagens vægt 110,8 kg  :7himmel

 

STATUS:

 

3.10. Startede jeg med at træne regelmæssigt

6.10. vægt 113,1 kg (=startvægt)

12.10. Startede jeg med mindre måltider

13.10 vægt 114,2 kg (+1,1 kg)

 

Skriver vægt ind hver mandag

 

1. delmål: 109,9 kg

2. delmål: 104,9 kg

3. delmål 99,9 kg

 

Endeligt mål: ???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder så fornuftigt man sku tro jeg ku finde på det selv :rolleyes :D men det eneste jeg har tænkt på er hurtigst muligt at komme under de 100 og at der altså er lidt langt i mål.

Jeg har besluttet at gøre som du siger, kloge kvinde. :kiss

Ha ha - jeg fandt hurtigt ud af at de der runde og semi runde tal ligesom gav mening, men det var først fedt når jeg kom under "jeg vejer UNDER xx" er bare federe end xx,? For så vejer man jo OVER.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha - jeg fandt hurtigt ud af at de der runde og semi runde tal ligesom gav mening, men det var først fedt når jeg kom under "jeg vejer UNDER xx" er bare federe end xx,? For så vejer man jo OVER.

Helt enig! Det er altid mit mål at komme under noget. Hvem gider fx veje 100 kg nej vel? Det er sjovt at komme UNDER!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Typisk at vægten er tarvelig på vejningsdagen  :D men ved jo godt det svinger. Jeg har gjort det godt, jeg har endda trænet i weekenden selv om min "regel" er at jeg bare skal træne 5 dage ud af 7. Der blir nok nogle dage denne uge jeg springer over for jeg har et travlt program.


 


STATUS:


 


3.10. Startede jeg med at træne regelmæssigt (min 5 dage/uge)


12.10. Startede jeg med mindre måltider


 


6.10. vægt 113,1 kg (=startvægt)


13.10 vægt 114,2 kg (+1,1 kg)


20.10 vægt 111,3 kg (-1,8 kg)


 


Skriver vægt ind hver mandag


 


1. delmål: 109,9 kg


2. delmål: 104,9 kg


3. delmål 99,9 kg


 


Endeligt mål: ???


Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:super du er så sej som jeg ville ønske jeg var lige nu :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg træner stadig dagligt og vægten svinger lidt. Det ser ud til jeg får mens ca i morgen, hvilket er regelmæssigt, her til aften fik jeg pludselig humør dyk og vild slik trang, og ganske rigtigt lidt pletblødning, den er god nok.

Nu må jeg godt prale lidt for syns jeg vandt aftenen alligevel: jeg guffede 8 dadler og en lille rugbrød med ost. Og så tog jeg lige 30 min ekstra på motionscyklen sammen med ca 50 sving op med armene sammen med glade "ja!" udbrud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg træner stadig dagligt og vægten svinger lidt. Det ser ud til jeg får mens ca i morgen, hvilket er regelmæssigt, her til aften fik jeg pludselig humør dyk og vild slik trang, og ganske rigtigt lidt pletblødning, den er god nok.

Nu må jeg godt prale lidt for syns jeg vandt aftenen alligevel: jeg guffede 8 dadler og en lille rugbrød med ost. Og så tog jeg lige 30 min ekstra på motionscyklen sammen med ca 50 sving op med armene sammen med glade "ja!" udbrud jeg kom også til at grine for det virkede skørt, men jeg har det rent fantastisk lige nu så det er sikkert ikke sidste gang jeg bruger den "belønning".

Er spændt på vægten på mandag men mine forventninger er ikke så høje, da jeg plejer at være lidt oppustet under mens. Men jeg gør alt hvad jeg kan for sagen og er ved godt mod.

Har også plejet parforholdet lidt :7himmel

:yay :yay :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har i den forløbne uge haft lidt udfordringer i form af en retssag (stressende), menstruation (oppustet+sukkertrang+utilpas) og sygt barn (søvnmangel), så jeg syns egentlig jeg har klaret det ok, selv om vægten ikke har flyttet sig så meget som jeg havde håbet. Jeg har ikke fået trænet siden min ekstra "JA" træning fredag aften, men tager fat på en ny uge med forhåbentlig færre udfordringer og mere fremgang, masser af lækker, sund mad og træning så jeg kan ha det godt i min krop og være glad og tilfreds igen. Jeg savner faktisk den "gode" træthed i kroppen efter træning lige nu...


 


STATUS:


 


3.10. Startede jeg med at træne regelmæssigt (min 5 dage/uge)


12.10. Startede jeg med mindre måltider


 


6.10. vægt 113,1 kg (=startvægt)


13.10 vægt 114,2 kg (+1,1 kg)


20.10 vægt 111,3 kg (-1,8 kg)


27.10 vægt 110,8 kg (-2,3 kg)


 


Skriver vægt ind hver mandag


 


1. delmål: 109,9 kg


2. delmål: 104,9 kg


3. delmål 99,9 kg


 


Endeligt mål: ???


Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauw det er da super flot :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Du er vildt sej saga rigtig flot gået allerede du er så tæt på første delmål. Må jeg på det kraftigste anbefale målebåndet som din ven så du kan følge de store forandringer der sker, når vægten alt andet lige begynder at stagnere.

Fx min mand havde tabt sig 4 kg - men 9 cm omkring maven. Han var ked af kg tallet, men jeg kunne jo se maven var betydeligt mindre og havde målt ham inden. Det kan ofte give det selvtillidsboost man mangler når/hvis vægten ikke rykker med

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh nupser du første delmål på mandag? :glad :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh nupser du første delmål på mandag? :glad :glad :glad

:ditto Jeg tror på det! :glad :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er vildt sej saga rigtig flot gået allerede du er så tæt på første delmål. Må jeg på det kraftigste anbefale målebåndet som din ven så du kan følge de store forandringer der sker, når vægten alt andet lige begynder at stagnere.

Fx min mand havde tabt sig 4 kg - men 9 cm omkring maven. Han var ked af kg tallet, men jeg kunne jo se maven var betydeligt mindre og havde målt ham inden. Det kan ofte give det selvtillidsboost man mangler når/hvis vægten ikke rykker med

Jeg tror godt nok du har ret der... må ha fundet det målebånd  :rolleyes Jeg syns det går lidt trægt med vægten, men i dag sagde min 17 årige datter at man godt kan se jeg er begyndt at træne  :7himmel jeg syns også jeg kan mærke det, altså det er som om min talje bryder lidt frem og jeg føler mig jo i hvert fald godt tilpas. Nogen gange er det bare rart at se et tal som bevis. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh nupser du første delmål på mandag? :glad :glad :glad

:ditto Jeg tror på det! :glad :glad :glad

Uh hvor er I søde - jamen jeg arbejder hårdt på det! Tager lidt ekstra tid på motionscyklen når jeg syns der er tid og kræfter, og passer meget på ikke at putte for meget på tallerkenen (for jeg har ikke lært at levne :badgirl ) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak for alle hep og positive kommentarer jeg har fået  :kiss Det gør mig glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hep hep - you can do it :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er sej! Husk det!!! (Det blev lige kort her fra morgen stunden ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Du er sej! Husk det!!! (Det blev lige kort her fra morgen stunden ;)

Tak søde - og i lige måde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har snydevejet og - tadaaaaa!!! - 109,9 kg :yay Første delmål nået!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER